Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huijari soitti minulle

Vierailija
29.01.2015 |

Minulle soitti eilen huijari. Vanhalta (ehkä 60-70v) kuulostava nainen soitti minulle eilen päivällä. Nainen aloitti puheensa ilmoittamalla, että oli ammattikuntani ja ikäni perusteella valinnut juuri minut jolle soittaa. Ammattikuntani edustajilla kun kuulemma on hiljaista talvisin (ei totta ainakaan minun kohdalla). Ja nyt hän haluaisi tarjota juuri Minulle mahtavan tilaisuuden olla mukana hyvässä itselleni ja muille. Minun ei tarvitsisi muuta tehdä kuin tulla tiettyyn tilausuuteen ensi sunnuntaina ja antaa puoli tuntia ajastani.

Noh, viimeistään tässä vaiheessa alkoivat hälytyskelloni soittaa. Kysyin mitä tilaisuudessa tapahtuisi ja mistä siellä keskusteltaisiin. Nainen vastasi tähän, ettei halua kertoa puhelimitse vaan minun täytyy itse tulla paikan päälle hankkimaan tuo tieto. Sanoin, että nyt kuulostaa jo aika hämärältä. Mikset voi kertoa mistä on kyse? En voi kertoa, koska sitten teet päätelmäsi jo puhelimessa ja et pysty saamaan kokonaiskuvaa tilanteesta. Ja et siten voi olla mukana "hyvässä sinulle ja muille".

Tässä vaiheessa kysyin, onko kyse jonkinlaisesta hyväntekeväisyydestä vai mistä. No ei varsinaisesti, mutta en voi tämän enempää puhemessa siitä kertoa, sillä "muuten teet päätöksesi jo nyt ja et anna itsellesi kunnon tilaisuutta hyvään". Hohhoijaa..

Hetken mietin, että voisin pelleillä tämän naisen kanssa vaikka kuinka pitkään, mutta päätin kuitenkin saada keskusteluun jonkilaisen päätöksen. Sanoin, että jos et kerro mistä on kyse niin en varmasti tule. Siihen nainen sanoi, että noh, sittenhän tilanne on hieman toinen. Kysyin vielä, että onko tälle naiselle jotain hyötyä siitä, että minä tulen paikalle. "Noh, kyllähän minä siitä ihan pikkasen saan hyvää itselleni". Tässä vaiheessa sanoin, kiitos ei. Verkostointimarkkinointi, ponzi- ja pyramidihuijaukset eivät ole koskaan minua kiinnostaneet ja lopetin puhelun.

Oikeasti, tähänkö tämä nyt on menossa, että verkostomarkkinoijat jo soittelevat tuntemattomille saadakseen "suuremman reviirin" itselleen? Luulin, että lähinnä verkostomarkkinointiin hurahtaneet kiusaavat näillä asioilla vain lähipiiriään ja tuttaviaan.

Onko täällä ketään muuta yritetty saada mukaan vm-toimintaan puhelimitse? Tai mikä parempi, onko tämä kyseinen nainen soittanut myös jollekin teistä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö zinzinolla ole kohta taas joku tapahtuma? Liput vain parisataa. :D

Vierailija
2/9 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 15:03"]

Eikö zinzinolla ole kohta taas joku tapahtuma? Liput vain parisataa. :D

[/quote]

Kyllä nyt parisataa maksaa siitä hyvästä että näkee pyrotekniikkaa, kuulee vetäviä biisejä (tekijänoikeusmaksut... no ei nyt puhuta niistä) ja näkee Örjanin ja muijansa lavalla.

Duudsonienhan piti tulla mutta rikostutkinta ajoi heidät pois. Kiitos sille joka Duudsoneille Zinzinosta vinkkasi.

Kaikki Turkuun Karibian parkkikselle rahoitusyhtiön omistamia vanhoja autoja katselemaan -ovat pysäköity sakkopaikalle ihan pääoven eteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko Kouvolasta? Mulle tuli ihan samanlainen puhelu toissapäivänä.

Vierailija
4/9 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho.

Vierailija
5/9 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitti yks kaveri, puhelun sisältö samaa settiä. Lopulta vastasi kun tiukkasin sitä varsinaista asiaa. Joo, en rupea kahvikeittimien tai omegaöljyjä ostamaan tai myymään. Tapahtui P-K:ssa.

Vierailija
6/9 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa erikoinen lähestymistapa! Tiedänpä laittaa puhelimen kiinni samantien, jos samaa alkaa kuuluu omasta luurista...

Vierailija
7/9 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkostomarkkinoija kasasi omaa verkostoa. Lailla pitäisi kieltää ko. toiminta, koska eihän se koskaan perustu tuotteen hyvyyteen tai säästämiseen vaan pyramidirakenteeseen ja palkkioihin.

Vierailija
8/9 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli takuulla tunkittamassa sinua Zinzinoon. Olisit mennyt ihan huumorimielessä!

Itse olen kerran vastaavassa tilaisuudessa ollut ja hauskaa oli.

Vierailija
9/9 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo nyt ole ihan tavallista?

Eipä ole kerta tai ensimmäinenkään kun soittelevat. Toinen kanssa on nämä etelänmatkoja ilmaiseksi jakavat. Ei tarvitse kuin osallistua siihen ja siihen tilaisuuteen, niin kaikki on jo maksettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme