Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä varatun kaverimiehen päässä liikkuu?

Vierailija
29.01.2015 |

Olen harrastuksen kautta tutustunut erääseen samanikäiseen mieheen. Olemme tämän harrastuksen myötä lähentyneet siihen pisteeseen että nykyään olen hänen kanssaan käytännössä joka päivä yhteydessä harrastusasioissa lähinnä viestein ja vaikka öiseenkin aikaan. Kun harrastus alkoi n. Vuosi sitten, emme juuri olleet tekemisissä keskenämme n. Puoleen vuoteen, enkä kiinnittänyt häneen huomiota. Mutta sitten vaan yhtäkkiä alettiin lähentyä. Ryhmässä on myös muita (n. 10 ihmistä. Miehiä ja Naisia) mutta heidän kanssaan minä tai tämä mies ei olla näin paljon tekemisissä harrastustapaamisten ulkopuolella. Kun tavataan on katsekontakteja harvoin, mutta silloin ne ovat jotenkin tosi ovelia ja intensiivisiä ollakseen tosi lyhyitä. Joskus esim. Jos tapahtuu jotain hassua harrastusporukassa, me kaksi vilkaisemme heti toisiamme silmiin. Johtuukohan tämä tihentynyt yhteydenpito vain mielenkiinnosta harrastukseen vai luuletteko miehen haluavan olla kaverini tai jopa enemmän? Olisikohan hänellä jotain tunteita minua kohtaan vai onko ihan normaalia? Onko soveliasta? Tuntuu jotenkin vaan että tykkäämme toisistamme, mutta kai sitä voi ihan kaverinakin tykätä. Molemmat olemme varattuja, joten eihän tää varmaan mihinkään voisi johtaakaan enkä usko, että haluaisin johtavan, vaikka mies erittäin kiehtova on. Pitäisikö mielestänne jotenkin jarrutella vai onko tämä hänen puoleltaan ihan viatonta? Viihdyn hänen kanssaan.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi reilua antaa kaverille hieman läheisyyttä, kun noinkin kauan on sun juttuja jaksanut kuunnella.

Vierailija
22/27 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:08"]Ei ole minulla pettäminen mielessä. Siksi mietinkin onko soveliasta antaa tilanteen jatkua niin kuin nyt ja jutella ja viihtyä hänen seurassaan (kaverina) koska se on kivaa, vai onko tilanne sellainen, että pitäisi jarrutella. Jos miehelläkään ei olisi taka-ajatuksia niin tilannehan voisi jatkua näin. Eikö niin?

Ap.
[/quote] No jos sinulla ei ole pettäminen mielessä niin älä käytä aikaasi miehen taka-ajatusten miettimiseen. Toimit niinkuin itsestä hyvälle tuntuu. Ja jos mies on ymmärtänyt jotain väärin niin se ei ole missään määrin sinun ongelmasi. T. 9 ja 10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä mun miehen kans viestit niin lopeta!

Vierailija
24/27 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:07"]

Pilluhan se on mielessä. :D Typerä nainen.

[/quote]

Samaa mieltä. En voi kuin ihmetellä naisten naiiviutta.

AP, mies haluaa kanssasi seksiä. Piste.

Vierailija
25/27 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lttanut sen linjan avioliitossani että voin olla kaveria miesten ja naisten kanssa mutta en kuitenkaan aseta itseä liiaan riskialttiisiin tilanteisiin vaikka en olisi edes ihastunut kaveriin.
Ajattele nyt vaikka siltä kannalta että miten tuo tiivis kaverisuhde on hyväksi avioliitollesi?
Voisitko kuvitella realistisesti hengaavasi myös kolmistaan miehesi ja kaverisi kanssa?
Mielestäno kuuluu avioliiton ja parisuhteen kunnioitukseen olla ruokkimatta tuollaisia riskialttiita suhteita vaikket usko että se pettämiseen johtaisi.

Vierailija
26/27 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:08"]

Ei ole minulla pettäminen mielessä. Siksi mietinkin onko soveliasta antaa tilanteen jatkua niin kuin nyt ja jutella ja viihtyä hänen seurassaan (kaverina) koska se on kivaa, vai onko tilanne sellainen, että pitäisi jarrutella. Jos miehelläkään ei olisi taka-ajatuksia niin tilannehan voisi jatkua näin. Eikö niin? Ap.

[/quote]

Kyllä, tilanne voi jatkua noin. Eihän tuossa ole mitään - pidätte toisistanne ja teillä on yhteinen mielenkiinnon kohde. Jos mies jossain vaiheessa lähestyy, torjut hänet. Ellei lähenny, tämä voi jatkua ja jatkuu, eikä siinä ole mitään ongelmaa.

Naiset usein (ainakin ystäväpiirissäni) ottavat aivan suotta paineita ja vastuuta muiden tunteista. Olen aivan liian monessa keskustelussa kuullut pohdittavan, että pitäisikö mun sanoa sille esalle tai villelle, että mä en ole siitä kiinnostunut kun musta tuntuu, että se kuvittelee jotain. Oikea vastaus on, että ei pitäisi. Jos esa/ville ottaa asian esille, se käsitellään sitten. Hyvin todennäköisesti esa/ville on tulkittu alunperinkin väärin.

Jatkakaa, siis :)

Vierailija
27/27 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Kiitos. :) -ap.