Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko nämä nyt muka niin kalliit kengät?

Vierailija
29.01.2015 |

Ostin itselleni lahjaksi ja palkkioksi eräästä omasta henkilökohtaisesta saavutuksestani Minna Parikan kengät ja kun kaveri ihasteli kenkiä ja kysyi hintaa sanoin niiden maksaneen parisataa. Alessa. Ei kai se nyt oikeasti ole mikään hirveä summa edes laittaa harkitusti kenkiin, joita käyttää varmasti todella paljon. Pienen lapsen äitinä ei liiemmin löydy aina sellaisia siistejä kivoja kenkiä, joita olisi helppo käyttää myös lapsen kanssa mutta nämä ovat niin ihanat, tukevat ja hyvät jalassa että oli kyllä todella kannattava ostos. Sitäpaitsi niiden hinta uutena olisi ollut lähes 400, että odottelin kuitenkin alennuksia ja sain ne sitten napattua.

Nyt kaveri kihisee ja kuittailee mulle asiasta. Suorastaan ottaa päähän, kun huomaa miten toista voikin ärsyttää jokin asia niin paljon ettei meinaa housuissaan pysyä. Ensi kerralla sanon, että ostin Anttilasta, tuskin se kuitenkaan tietäisi jonkun suunnittelijan koko mallistoa ulkoa ja eipähän tarvitse kuunnella tuollaista. Noh, itse olen onnellinen, mulla on viimeinkin hyvät ja siistit kengät lapsen kanssa kaupungille ja vapaa-aikaan :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään, jos teillä on varaa ja koko perhe on yhtä lailla puettu. Silloin se on kyllä outoa, jos valittaa rahapulaa jatkuvasti ja ostaa lapselle vaatteet kirpparilta, koska muuhun ei ole varaa, ja sitten menee ja käyttää kahden kuukauden lapsilisät yksiin kenkiin itseä varten.

Vierailija
2/4 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, parikan kengät eivät ole kalliita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkiin kannattaa sijoittaa.

Vierailija
4/4 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä ei ole pahat, kyllä haaveita pitää toteuttaa kerran sitä vaan eletään :) Miettii, että lasten ensiaskelkengät ja goretex kengät liikkuvat helposti siellä yli 70e hinnoissa ja menevät kuitenkin yleensä vai yhden sesongin :) Sulla kestää toivottavasti koko elämän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan