Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iiiisojen ihmisten laihisblogeja?

Vierailija
29.01.2015 |

Löytyykö tällaisia? Siis sellaisia, joissa lähtöpaino ainakin 130 kg. Jos on ehtinyt tulla tulosta, niin sitä parempi. Kaipaan vertaistukea... :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:23"]

laihdutusmatka2014.blogspot.fi

en nyt muista paljonko alunperin oli ylipainoa mutta reilusti ja n. 20 kg tultu vajaassa vuodessa alaspäin personal trainerin tekemää ruokavaliota ja kuntorääkkiä suorittamalla. kirjoittaja on rempseä ja hyväntuulinen ja kiva lukea terveellisen laihdutuksen blogia missä edetään maltilla loppuelämän kestäviä tuloksia kohti!

[/quote]Kiitos vinkistä, tämä meni heti lukulistalle.

-ap

Vierailija
2/14 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:47"]

diagnoosiylipaino.blogspot.gi

[/quote]Vau, tässä onkin tullut mahtavia tuloksia!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutraus on kyllä tehokasta, ken sen jaksaa. Korvien välissähän  se päätös on tehtävä ja sisulla painettava eteenpäin. Itse en enää ainuttakaan pussia meinaa suustani alas laittaa.

Vierailija
4/14 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 15:24"]

Nutraus on kyllä tehokasta, ken sen jaksaa. Korvien välissähän  se päätös on tehtävä ja sisulla painettava eteenpäin. Itse en enää ainuttakaan pussia meinaa suustani alas laittaa.

[/quote]Luulen että jokaisella joka on saanut itsensä todella lihavaksi ei nutrauksesta ja vastaavista kuureista ole oikeasti apua. Onhan se hetken ilo, mutta ei opeta terveellistä ruokavaliota. Eli kohta ollaan taas samassa tilanteessa kuin aluksi, jos ei pahemmassa. Itse yritän syödä terveellisesti ja tarpeeksi pieniä aterioita (minulla kun ongelmana ei ole herkut vaan liian iso annoskoko).

Vierailija
5/14 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Linjoilla enemmän pullukoita tähän aikaan?

Vierailija
6/14 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aww, pyöriikö täällä joku lihavia naisia rakastava, kun kaikki laihisjutut pitää alapeukuttaa? Älä hätäile, ei lihavat naiset tästä maasta lopu, vaikka muutama laihtuisikin.

Vierailija
7/14 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/14 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihdutusmatka2014.blogspot.fi

en nyt muista paljonko alunperin oli ylipainoa mutta reilusti ja n. 20 kg tultu vajaassa vuodessa alaspäin personal trainerin tekemää ruokavaliota ja kuntorääkkiä suorittamalla. kirjoittaja on rempseä ja hyväntuulinen ja kiva lukea terveellisen laihdutuksen blogia missä edetään maltilla loppuelämän kestäviä tuloksia kohti!

Vierailija
9/14 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin olla sun vertaistuki muuten vaan:) koska kaipaan sitä itsekin:)

Vierailija
10/14 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

varikaspipsa.blogspot.fi

Vierailija
11/14 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaipaan "normaali" lihavien blogeja, noin 90-kiloisten? Löytyykö niitä? Terhinettiin ootko ap rekisteröitynyt? Siellä varmaan päiväkirja osiossa löytyy, muihin osioihin ei taideta enää edes kirjoitella, harmi : (

Vierailija
12/14 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 12:08"]

Mä kaipaan "normaali" lihavien blogeja, noin 90-kiloisten? Löytyykö niitä? Terhinettiin ootko ap rekisteröitynyt? Siellä varmaan päiväkirja osiossa löytyy, muihin osioihin ei taideta enää edes kirjoitella, harmi : (

[/quote]Tuntuu että tosi monet laihisblogit on jo alkujaan hyvin lähellä normaalipainoa olevien blogeja. Tai sitten törmään vaan vääriin blogeihin. Terhinetissä pyörin joskus vuosituhannen alussa, BMI 40+ -puolella enimmäkseen, mutta se sitten hiljeni niin että en enää jaksanut enää käydä. Sekin oli ärsyttävää kun päiväkirjat aina poistettiin jossain vaiheessa. Voisi ehkä käydä kurkkaamassa taas.

-ap

Vierailija
13/14 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

diagnoosiylipaino.blogspot.gi

Vierailija
14/14 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis .fi