Olen katsonut melkein kaikki videot youtubesta! En keksi mitä sitten katsoisin
Kommentit (12)
Siis youtubessahan on varmasti miljoonia videoita. Miten olet voinut katsoa ne kaikki?
Katso jotain muuta välillä, vaikka Netflixiä. Tosin ei ole mitään mahdollisuutta, että olisit katsonut kuin pienen murto-osan siellä olevista videoista. Itselleni se tällä hetkellä ehdottaa ihan kaikkea korealaista, koska menin kuuntelemaan muutaman kpop-kappaleen.
YouTubeen ladataan 400.000 tuntia tunnissa. Kukaan ei ole katsonut sisällöstä kuin hiuksenohuen siivun, ja sisällön määrä karkaa koko ajan kauemmaksi.
Youtubeen tulee joka hetki uusia videoita, joten katsottavaa riittää jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
YouTubeen ladataan 400.000 tuntia tunnissa. Kukaan ei ole katsonut sisällöstä kuin hiuksenohuen siivun, ja sisällön määrä karkaa koko ajan kauemmaksi.
Miten joku voi kuvitella katsoneensa melkein kaikki Youtuben videot? Menee yli hilseen.
Mä taasen olen jo deittalut maailman kaikkien naisten kanssa, varmaan pitää alkaa deittailla miehiä seuraavaksi.
Tilaa youtubejanin kanava. Siellä tulee päivittäin hyvää kontenttia. Juuri menossa live. Hu