Mitä kivoja ylläreitä mies on tehnyt teille arkena?
Olis kiva kuulla jotain positiviisia kokemuksia ja kehua miehistä :) Mun mies oli tänä aamuna töistä laittanut mulle Whatsappissa ääniviestin, jossa toivotti hyvät huomenet ja sano että aamupala on jääkaapissa valmiina ja tiskit on tiskattu. Näin pieni asia ja mä nousin niiiiin hyvällä mielelellä! Mun mielestä tällaiset pienet huomionosoitukset on aivan ihania ja kertoo, että toinen välittää!
Kommentit (40)
Huoh, alkaa itkettää ja vituttaa kun mies ei tee mitään mistä ei itse hyödy:(
Meillä kanssa nää pienet yllätykset on lähes arkipäivää... Yhdessä 25 vuotta :)
- tuo kukkia
- tuo lähestulkoon joka viikonloppu aamiaisen sänkyyn
- kurasäällä tuo auton oven eteen
- siivoaa silloin kun en ole paikalla
- vaihtaa lakanat ilman että siitä tarvitsee huomauttaa
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:40"]Maksulliset kirjoittelee?
[/quote]
katkera yksinäinen mies vai katkera nainen, jonka mies ei tuo koskaan lahjoja kyselee?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:40"]Maksulliset kirjoittelee? [/quote] katkera yksinäinen mies vai katkera nainen, jonka mies ei tuo koskaan lahjoja kyselee?
[/quote]
vastikkeellinen yhdessäolo = maksullinen nainen.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 15:02"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:40"]Maksulliset kirjoittelee? [/quote] katkera yksinäinen mies vai katkera nainen, jonka mies ei tuo koskaan lahjoja kyselee?
[/quote]
vastikkeellinen yhdessäolo = maksullinen nainen.
[/quote]
Miksi oot noin katkera?
Mikäs katkera se täällä alapeukuttelee? Hanki parempi mies, tai mies; ota oppia!
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:40"]Maksulliset kirjoittelee?
[/quote]
tyyppi yläpeukuttaa omia viestejään :D vähäx noloo!
Joku kateellinen alapeukuttaa? :D
No muutama päivä sitten oli ollut syömässä aamupalaa, kun minä möngin sängystä keittiöön hakemaan kipulääkkeitä ja ryömin takaisin peiton alle murjottamaan. Töistä tullessa toi mukanaan intialaista, suklaata, jätskiä ja pari lehteä, kun oli neuvokkaana tajunnut että mulla on menkat :) silloin tällöin myös esimerkiksi leipoo kun itse olen töissä, tai laittaa kylvyn valmiiksi kynttilöineen ja vaahtoineen, tai jos lähtee edes vaikka pariksi yöksi reissuun niin kämppä on täynnä pieniä lappusia joissa lukee vaikka että mulla on söpö pylly :D
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 15:07"]Tehnyt kaksi lasta meille.
[/quote]Kerro lisää, miten se mies siinä on onnistunut? T. lapseton, joka mielellään antais miehen hoitaa raskaudet, synnytykset ja imetykset.
Toi mulle kindermunan, kun mulla oli huono päivä. :)
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:40"]Toi mulle kindermunan, kun mulla oli huono päivä. :)
[/quote]
Ja naisetko ei muka vähään tyydy :D tuollaiset huomionosoitukset on just niitä parhaita!
Lähettää aina ennen töihin menoa että on menossa ja minä toivotan hyvää päivää. Ostaa suklaata joskus :)
Varmaan romanttisinta on että on tuonut pari kertaa kukkia.
Kävi panemassa ex -vaimoaan lukemattomia kertoja. Mutta joo, laittohan se joka kerta ennen ja jälkeen panojen mulle viestejä, miten paljon mua rakastaa.
Se oli ostanu mulle sellasen auringonvalossa kävelevän lelukilpikonnan :3
Yleensä hän tekee ruokaa arkenakin, mutta joskus ihan pitkällä kaavalla jotain spesiaalia :)
Kerran tuli työpaikalleni kun tiesi milloin mulla on ruokis, ja toi mukanaan hampurilaisateriat molemmille, tää oli mun mielestä kamalan söpöä :D
Sanoo jotain hölmöä mutta söpöä kehuakseen :)