Mitä kivoja ylläreitä mies on tehnyt teille arkena?
Olis kiva kuulla jotain positiviisia kokemuksia ja kehua miehistä :) Mun mies oli tänä aamuna töistä laittanut mulle Whatsappissa ääniviestin, jossa toivotti hyvät huomenet ja sano että aamupala on jääkaapissa valmiina ja tiskit on tiskattu. Näin pieni asia ja mä nousin niiiiin hyvällä mielelellä! Mun mielestä tällaiset pienet huomionosoitukset on aivan ihania ja kertoo, että toinen välittää!
Kommentit (40)
Laittoi kerran leivän paahtimeen, wou
Mun mies on leiponut herkkuja jokusen kerran ylläriksi ja pari kertaa ostanut mulle jonkin vaatteen. Tyyliin "näin tämän kaupassa ja ajttelin että sopisi sulle".
Viime viikolla tulin kotiin rankan työillan jälkeen. Keittiössä paloi kynttilät ja mies oli laittanut iltapalaa. Kaikista suloisinta oli sydämenmalliin leikatut kurkunpalat. Kyllä tuli tunne, että kotiin oli odotettu! :)
Kerran oli valmistanut oikein huolella useamman lajin illallisen. Kerran lähetti toi kukkia kotiin. Kokkaa siis muutenkin toki ja osallistuu kotitöihin, lahjoja saan juhlapäivinä, mutta mitään yllätyksiä ei kyllä juuri ole ollut.
En kyllä ole itsekään mikään arjen yllätysten mestari, joten en odota sitä toiseltakaan.
Käy Vuittonin liikkeen kautta hakemassa ylläreitä, jos olen näyttänyt vähän hapanta naamaa aamuisin :) On siis hyvin koulutettu tapaus.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 11:50"]
Käy Vuittonin liikkeen kautta hakemassa ylläreitä, jos olen näyttänyt vähän hapanta naamaa aamuisin :) On siis hyvin koulutettu tapaus.
[/quote]
Eikö olisi kivempi, jos mies muistaisi lahjoilla ihan muuten vaan, eikä lahjoisi lopettamaan mökötystä?
Pikkujuttuja, mutta ihania. Jättää tarralappuja eri paikkoihin (esim vessan peiliin, mun takin taskuun, jääkaapin hyllylle) missä lukee jotain ihania terveisiä, rakkausviestejä jne. Välillä on ostanut ruusuja ja niitä laittanut aamulla ennen töihin lähtöä joka paikkaan (hän lähtee ennenkuin herään). Sitten sellaiset arkisemmatkin asiat lämmittää mieltä, hakee takkapuut valmiiksi, lataa kahvinkeittimen.. Kaikkea sellaista. Ihana mies.
-Laittaa useesti mun vaatteiden ja laukkujen taskuihin pikkuviestejä tai karkkeja.
-Tekee mun inhoamat kotityöt usein, vaikka se ei itsekkään pidä niistä.
-Vaihtaa AINA lapsen kakkavaipan jos ollaan molemmat kotona.
-Saattaa lähteä aiemmin töistä ja hakea lapsen ja sitten soittavat yhdessä mulle, että voin ihan hyvin mennä salille/jumppaan/jonnekin ja että he viettävät nyt poikien aikaa. Tämä siis jos multa jäisi joku juttu väliin siksi että olisi mun vuoro hakea lapsi.
-Joskus myös katkaisee työpäivän, heittää mut töistä kotiin ja menee itse jatkamaan töitä, jos on vaikka kaatosade.
-Silittää/hipaisee melkein aina ohimennessään.
<3
Joskus tuli aamupäivällä töihin kukkakimppu, missä oli kortissa kellonaika ja paikka ja puistosta löytyi mies piknik-kattauksen kera.
Kevätsiivous piti tehdä viikonloppuna, niin mies olikin ottanut perjantain vapaaksi ja hoitanut homman ikkunoiden pesua myöten yksinään.
Kerran oli työnpäivän aikana auto pessyt ja tankannut itse itsensä ja rattiin ilmestynyt kukka ja suklaa.
Paljon tuo keksii kaikenlaista, nämä nyt tuli ekana mieleen. Tykkään kyllä itsekin yllättää.
näitä on tosi söpöö lukea, lisää!
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 12:43"]-Laittaa useesti mun vaatteiden ja laukkujen taskuihin pikkuviestejä tai karkkeja.
-Tekee mun inhoamat kotityöt usein, vaikka se ei itsekkään pidä niistä.
-Vaihtaa AINA lapsen kakkavaipan jos ollaan molemmat kotona.
-Saattaa lähteä aiemmin töistä ja hakea lapsen ja sitten soittavat yhdessä mulle, että voin ihan hyvin mennä salille/jumppaan/jonnekin ja että he viettävät nyt poikien aikaa. Tämä siis jos multa jäisi joku juttu väliin siksi että olisi mun vuoro hakea lapsi.
-Joskus myös katkaisee työpäivän, heittää mut töistä kotiin ja menee itse jatkamaan töitä, jos on vaikka kaatosade.
-Silittää/hipaisee melkein aina ohimennessään.
<3
[/quote]
MISTÄ löytyy kakkavaipat vaihtava mies?!
-toi ruusun.
-oli hommannut herkkuruokaa viikonlopuksi.
-laittoi söpöin viestin Facebookissa.
- Oli hommannut konserttiliput
-siivosi^^
- Tarjoutui hieromaan niskat ( tekee tätä usein)
Tuo parin viikon välein ruusuja
Tekee aamupalan jos herää mua aikasemmin/samaan aikaan
Jos mulla on esim. menkat ja maha kipee niin hieroo ja tuo joskus suklaata
plus kaikkea muuta ihanaa :) (siivoominen on itsestäänselvää eikä mitään arjen luksusta)
Noo ei kauheasti mitään ihmeellistä, kerran kun tulin reissusta kovin nälkäisenä niin mies autossa kehui että oli tehnyt purkkihernekeittoa mulle mutta kotona odottikin ihana kynttiläillallinen pihvien ja viinien kanssa :) <3
Miehelläni on tapana hemmotella useinkin (pyrimme hemmoittelemaan toisiamme)
- ruoka on katettu kun tulen töistä
- on ostanut kukkia
- siivoaa minun auton
- vaihtaa autooni renkaat (osaan itsekkin)
- on ostanut ihanaa hajuvettä, koruja ym.
- jos olen reissussa tai hän on reissussa toivottaa tekstarilla hyvää huomenta ja hyvää yötä ym.
Pienistä asioista tulee se iso asia
Hän on meillä se joka aina siivoaa
Joka lauantai ja sunnuntai aamu saan aamupalan sänkyyn
Emme ole pitkään aikaan tehneet mitään kahdestaan, molemmilla paljon töitä jo pidemmän ajan ja hänen lapsi meillä joka toinen viikko. Pari viikkoa sitten romahdin töissä, tulin kotiin kesken päivän itkien. Miehellä oli ollut lyhyt työpäivä, kotiin tullessani pesi lattioita! Kun kerroin että olen loppu, väsynyt, puhki ja lähdin töistä itkien, hän ilmoitti että hänellä olisi pieni yllätys. Oli varannut meille huoneen omalla saunalla ja porealtaalla kylpylästä, koska hänellä oli minua ikävä. Sinne lähdemme huomenna kahdeksi yöksi! Tarviiko mun kertoo kuinka onnelinen olen, että löysin juuri hänet? :)
Keittää yleensä kahvin valmiiksi, kun herää aikaisemmin. Putsaa usein auton ikkunatkin valmiiksi, ja pesee mun auton. Tuo aika usein suklaata ja kukkia. Ihana kotonakin ahkera duunarimies, ikää 44, naimisissa olemme olleet jo 12 vuotta, lapsia kolme. :)
Toki itse olen myös häntä kohtaan humaavainen.
Tuonut ison kimpun ruusuja. (aika usein).
Soittanut ja kysynyt, lähdenkö mukaan hänen työmatkalleen. (tätäkin aika usein).
Ostanut yllättäen minulle öljymaalaussarjan ajan kuluksi, kun olin kipeänä kotona. Tiesi, että tykkään.
Laittanut ison Bukovskin nallen (siis aivan ihana!) mun selän taa sängylle, kun nyreissäni olin jo makuulla, kun tuli töistä niin myöhään. Oli hakenut nallen kauempaa, kun olin sitä kerran hänelle ko kaupassa ihastellut, ja siitäkin syystä venyi ilta! Ihana!
Osti kunnollisen hankaussienen (kiillotussieni), kun tuskailin kattiloiden puhdistuksesta, ja siis toi senkin yllätyksenä. Työpaikallaan käyttävät erinäisten asioiden kiillotukseen niitä.
Kiillotti teräskattilani porakonelaikoilla kuin uudeksi, kun olin polttanut pahoin pohjaan. Ei tarvinnut jynssätä käsipelillä!
Toi messuliput minullekin, kun oli työpaikalta saanut.