Monet ostaa kissalleen joulukalenterin mutta ostaako koiranomistajatkin koiralleen?
Kommentit (9)
Turhaa roinaa - koira arvostaa enemmän sisäfilepihviä.
Paikallislehdessä uutisoitiin eilen kuinka koirien kalenterit myytiin loppu alta aikayksikön, meni kuin kuumille kiville.
Ei mitenkään yllättävää koska koiranomistajat aika outoa porukkaa ja pitävät sitä eläintä kuin omana vauvana tai jotain.
Varmasti koirille paljon suositumpi kuin kissoille. Aika typeerä kyllä lemmikille ostaa joulukalenteri.
Koira on AINOA oikea lemmikki sekä perheenjäsen!
EI KISSOJA PALSTALLE!
EI KISSOJA MINNEKÄÄN!
Ostan yleensä jonkinlaisen netin kautta toimivan harrastusjoulukalenterin. 24 jumppaliikettä koiralle, 24 temppua koiralle, 24 aktivointitehtävää koiralle, 24 puomitreeniä jne. Samasta kalenterista nauttii kaikki koirat. Jotain syömäkalenteria pitäisi ostaa kaikille omat.
Täällä yksi ilmeisen outo koiranomistaja jolla on on jo oma sekä koiran joulukalenteri hankittuna. Mukavaahan se on antaa koiralle joka päivä nami sieltä kalenterista. Aika nopeasti oppii kyllä tulemaan kun kuulee, että kalenteri otetaan esiin.
Eikä koira silti ole mikään lapsen korvike minulle.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi ilmeisen outo koiranomistaja jolla on on jo oma sekä koiran joulukalenteri hankittuna. Mukavaahan se on antaa koiralle joka päivä nami sieltä kalenterista. Aika nopeasti oppii kyllä tulemaan kun kuulee, että kalenteri otetaan esiin.
Eikä koira silti ole mikään lapsen korvike minulle.
Oma koira istui uuniluukun edessä ja ihmettelin kunnes hoksasin että kynttilässä paloi joulutuoksu joka tuoksui joulupipareille , odotteli keksejä , kyllä koira on oppivainen . Kalenterit tietysti oli .
Vierailija kirjoitti:
Koira on AINOA oikea lemmikki sekä perheenjäsen!
EI KISSOJA PALSTALLE!
EI KISSOJA MINNEKÄÄN!
Koira on aivan älytön riesa, kun sitä pitää käydä paskottamassa monta kertaa päivässä. Se on ainoa lemmikki, joka ei opi paskomaan ja kusemaan sovittuun paikkaa. Jopa kanit ja undulaatitkin oppivat.
En itse ymmärrä näitä koirien joulukalentereita (paitsi tuo harrastus/aktivointikalenteri kuulostaa kivalta!), vaikka suuri koirien ystävä olenkin.
Eikö koira opi siihen, että joka aamu saa jonkun herkun? Mitä sitten, kun kalenteri loppuu, tuleeko kova pettymys?
Mä en oo taas kuullut, että kukaan ostaisi kissalleen, mutta moni ostaa koiralle