Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vahva nainen saa leiman?

Vierailija
12.11.2021 |

Onko muut kateellisia, vai mikä on se syy että kun yhtä kiusaa noin miljoona, ja kun nainen antaa takaisin, aletaan keksiä kaikenlaista "selitystä".

Hyvin yleinen selityshän on selittää vahvuus mielisairaudella tms.

Kerro, jos jotain mielessä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvoja itsenäisiä naisia ei siedetä ,koska heillä ei ruskea kieli!

Vierailija
2/19 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytä viihteen luomaa kuvaa vahvasta naisesta. Ovat itse täydellisyyksiä ilman heikkouksia, eli hyvin tylsiä hahmoja. Toisekseen naisia ei saa nykyään kritisoida mistään vaan huudetaan naisvi'haa. "Vahva nainen" on nykyään pilkkanimitys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joillekin ihan oikeasti kaikki erilaisuus näyttäytyy hulluutena. "Taiteilijat kaikki hulluja" jne.

Et osaa vääntää jotain asiaa rautalangasta tai teet vähän omalla tavalla -> hullu

Käyttäydyt sosiaalisessa konfliktissa eri tavalla kuin toinen odottaa -> hullu

Se on vain yksinkertaisten ihmisten maailmanselitys jos ei ymmärrä jotain.

Vierailija
4/19 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsite vahva nainen tarkoittaa usein käytännössä vaikea nainen.

Ja vaikea nainen taas tarkoittaa sellaista joka ei mukisematta niele kaiken maailman kusetus/palkanalennus/tulojen heikentämisyrityksiä mm. työpaikalla, eikö vain?

Vierailija
5/19 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea, koska puolustaa itseään, puolustaa myös muita huonolta kohtelulta, on omia mielipiteitä pätevine perusteluineen ja kantaa itse vastuun itsestään ja elämästään.

Vierailija
6/19 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykäs nainen on monelle miehelle se vaikea nainen.

Vierailija
7/19 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahva nainen on päällä

Vierailija
8/19 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vahva nainen" = lesbo tupahirmu

Vierailija
9/19 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulokset näkyy naisilta ääni oikeus ja edustus tehtävät pois. rako kiintiöllä sinne ja tänne. rasismia.

Vierailija
10/19 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen niin sanotusti menee miehen reviirille se ärsyttää  miehiä, esim. tämä pelastuslaitosten kiusaamistapaukset.  Palomiehet kun haluavat olla naisten unelmissa eikä työkavereina. Ja  Monet ovat vaan sellaisia reppanoita etteivät pysty kuin valittamaan tilannettaan ja sitten tulee nainen joka kykenee selviytymään ihan yksin ilman miesten apua ja pärjää paremmin kuin muut. Ärsyttäähän se noita rassukoita.

Vierailija
11/19 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea, koska puolustaa itseään, puolustaa myös muita huonolta kohtelulta, on omia mielipiteitä pätevine perusteluineen ja kantaa itse vastuun itsestään ja elämästään.

Eli päällepäsmäri, joka haluaa että kaikki menee hänen tavallaan. Pätevä perustelu on "koska minä sanon niin". Ja ääni korottuu sitä mukaan kun joku sanoo vastaan.

Vierailija
12/19 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on kautta aikojen pelänneet vahvoja naisia.

Raamatun aikoihin vielä oli naisia jotka olivat tasaveroisia miesten kanssa, joita miehet kuuntelivat ja heitä kunnioitettiin. Senkin jälkeen on ollut ns. viisaita naisia joilla oli paljon tietoa ja taitoja, mutta jotka miehet sitten julisti noidiksi ja paholaisen kätyreiksi.

Naisesta tehtiin huono, heikko, alempiarvoinen. Piti lyödä oikein alas jotta he eivät uhkaisi miehen "ylivertaisuutta".

Ja ajatella että se näkyy yhä vielä nykyisessä maailmassa!

Naisen oikeus päättää kropastaan, siitä kenen kanssa haluaa mennä yhteen, on miehille punainen vaate tänäkin  päivänä. Koska naisten vahvuutta pelätään, heitä vihataan.  

Eipä tarvitse muuta kuin lukea tämäkin ketju.

Kummallisinta mielestäni on, että on myös naisia jotka vihaavat toisia naisia ja liittyvät tähän solvauskuoroon. Heitä pidän heikkoina nuoleskelijoina, säälittävinä. Onneksi kuitenkaan paluuta menneeseen ei ole, se on nyt vain nieltävä.

Vierailija
13/19 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joustamaton minäitte.

Vierailija
14/19 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa "vahvoiksi" itseään kutsuvista ovat ärsyttäviä kompensoijia ja uhoajia.

Vierailija
15/19 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hankkivat tatuointinsa. Eivät "saa".

Vierailija
16/19 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se vaikeata kun nainen on .. kun aika on.. dun dun duuun

Vierailija
17/19 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamatun aikoihin vielä oli naisia jotka olivat tasaveroisia miesten kanssa, joita miehet kuuntelivat ja heitä kunnioitettiin. Senkin jälkeen on ollut ns. viisaita naisia joilla oli paljon tietoa ja taitoja, mutta jotka miehet sitten julisti noidiksi ja paholaisen kätyreiksi.

Naisesta tehtiin huono, heikko, alempiarvoinen. Piti lyödä oikein alas jotta he eivät uhkaisi miehen "ylivertaisuutta".

Naisen oikeus päättää kropastaan, siitä kenen kanssa haluaa mennä yhteen, on miehille punainen vaate tänäkin  päivänä. Koska naisten vahvuutta pelätään, heitä vihataan.  

Kummallisinta mielestäni on, että on myös naisia jotka vihaavat toisia naisia ja liittyvät tähän solvauskuoroon. Heitä pidän heikkoina nuoleskelijoina, säälittävinä. Onneksi kuitenkaan paluuta menneeseen ei ole, se on nyt vain nieltävä.

Miten miehet uskaltavat painostaa, että abortti on väärin.  Vahvana naisena kykenee hallitsemaan kehoansa. Minä saan valita kenen kanssa vietän yöni, eikä ole minun vastuuni toisen tuoma kirous.

Vierailija
18/19 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten miehet uskaltavat painostaa, että abortti on väärin.  Vahvana naisena kykenee hallitsemaan kehoansa. Minä saan valita kenen kanssa vietän yöni, eikä ole minun vastuuni toisen tuoma kirous.

Et saa valita jos se toinen osapuoli ei halua viettää yötä kanssasi.

Vierailija
19/19 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mielestäni vahva nainen ja se tarkoittaa minulle, että en tarvitse enkä pyydä apua. Selviän itse. Tässä on hyvät ja huonot puolensa.

Muille tämä tuntuu viestivän sitä, että en tarvitse muita. Ihmissuhteissa tämä on ollut kompastuskivenä. Kaksi miestä on aluksi ollut innoissaan tästä ominaisuudestani, mutta ajan kuluessa, he ovat valittaneet, että en tarvitse heitä mihinkään ja se on turhauttavaa heille. Kertooko tämä siitä että olen liian vahva, vai siitä että miehet haluavat "heikon" naisen kuitenkin lopulta. Tarvitsevatko miehet tarvituksi tulemista? Eikö heille riitä tasavertainen parisuhde, joka perustuu haluun olla yhdessä, eikä tarpeeseen?