Säälittää ne pienet lapset siellä rajalla
Pienet lapsiraukat kylmissään ja nälissään värjöttelevät siellä. Kyllä tulee paha mieli ja itku kurkkuun, kun niitä kuvia katsoo. Pikkuvauvojakin siellä. Kunpa voisi edes jotenkin auttaa.
Kommentit (100)
Ei säälitä, ei sitten yhtään. Valko-Venäjä hoitakoon kun on ne sinne järjestänyt. Ei ole Puolan eikä EU:n vastuulla.
Elämme lopun aikoja, ja ihmisten sydämet kylmenee ja kovenee.
Lähimmäistään ei kukaan tahtoisi auttaa, jos ei itse siitä jotain hyödy.
Rukoilen näiden ihmisten puolesta, että Jeesus heidät pelastaisi ja auttaisi heitä, on hirveää ajatella, että kuolevat kylmyyteen ja nälkään, ja siellä on näitä pieniä lapsia, jotka eivät voi vaikuttaa aikuisten päätöksiin.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmistä vanhemmista kärsii koko perhe.
En usko että yhdellekään tuli mieleen valkovenäläinen kuljettavan heidät rajalle ja heidän jäävän kahden armeijan väliin. Varsinkin, kun heitä houkutellaan Valkovenäjälle.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko Suomi ottaa ensi alkuun vastaan n. 250 000 tulijaa ?
Työvoimapula olisi hoidettu kerta rysäyksellä .
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ihan sydämettömiä ihmisiä!? Ettekö tajua, ettei se ole pienten lasten vika, mitä aikuiset tekevät. Niiden lasten ei todellakaan pitäisi olla siellä tuollaisissa olosuhteissa. Eikö täällä ole muita naisia, kuin minä jota säälittää nuo lapset? Onhan teillä omiakin lapsia niin eikö yhtään ole myötätuntoa noita pieniä lapsia kohtaan? Ymmärrän jos jotkut rasistiset miehet täällä trollaa.
-Ap
Parempi että koko joukko jäätyy sinne pusikkoon kuin että yksikin räízkaa suomalaisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ihan sydämettömiä ihmisiä!? Ettekö tajua, ettei se ole pienten lasten vika, mitä aikuiset tekevät. Niiden lasten ei todellakaan pitäisi olla siellä tuollaisissa olosuhteissa. Eikö täällä ole muita naisia, kuin minä jota säälittää nuo lapset? Onhan teillä omiakin lapsia niin eikö yhtään ole myötätuntoa noita pieniä lapsia kohtaan? Ymmärrän jos jotkut rasistiset miehet täällä trollaa.-Ap
Jos ensiksi auttaisit näitä suomalaisia köyhiä lapsiperheitä ja ongelmanuoria.
Lapsia ne laittaa kerjuullekkin. Juurikin että säälistä saavat rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Lähimmäistään ei kukaan tahtoisi auttaa, jos ei itse siitä jotain hyödy.Rukoilen näiden ihmisten puolesta, että Jeesus heidät pelastaisi ja auttaisi heitä, on hirveää ajatella, että kuolevat kylmyyteen ja nälkään, ja siellä on näitä pieniä lapsia, jotka eivät voi vaikuttaa aikuisten päätöksiin.
Näitä ihmisiä kun tarpeeksi pelastat Eurooppaan niin parin sukupolven päästä meillä on käsillä ihan aito Ilmestyskirjan petovaltio, jossa ei suvaita kuin väärää profeettaa. Tiedät kyllä kuka se oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein lasun niistä lapsista. Case solved.
Mistä löysit Valko-Venäjän lastensuojelun yhteystiedot? Millä kielellä teit ilmoituksen?
En ole tuo lasun tekijä, mutta itse tekisin sen Valko-Venäjän lähetystön kautta. Sinne vain nyt paljon postia!
Vierailija kirjoitti:
Tehän tahdotte tänne lisää uusia kansalaisia, pelastamaan tyhjeneviä kyläkouluja ja tuomaan väkeä muuten asumattomiksi jääviin syrjäkyliin ? Tekemään niitä töitä, joihin teidän herkkähipiäisyytenne vuoksi ette ryhdy ?
Kyllä, Suomeen halutaan työhaluisia ihmisiä, jotka osaa edes lukea ja kirjoittaa. Ei ole tämä porukka sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmistä vanhemmista kärsii koko perhe.
En usko että yhdellekään tuli mieleen valkovenäläinen kuljettavan heidät rajalle ja heidän jäävän kahden armeijan väliin. Varsinkin, kun heitä houkutellaan Valkovenäjälle.
No onhan noiden haastatteluja ollut lehdissä. Tiesivät sen, etteivät jää Valko-Venäjälle, vaan päämääränä tulijoilla jo omasta maasta lähtiessä on EU, useilla esim Saksa.
Vierailija kirjoitti:
Lähimmäistään ei kukaan tahtoisi auttaa, jos ei itse siitä jotain hyödy.Rukoilen näiden ihmisten puolesta, että Jeesus heidät pelastaisi ja auttaisi heitä, on hirveää ajatella, että kuolevat kylmyyteen ja nälkään, ja siellä on näitä pieniä lapsia, jotka eivät voi vaikuttaa aikuisten päätöksiin.
Tuskin se Jesse näitä auttaa, enkä mä ainakaan auta enää ketään muita kuin suomalaisia. Hukkaan valuu rahat noissa maissa.
Minulla käy sääliksi suomalaiset lapset Suomessa, mutta heitäkin on tosi vaikea auttaa. Ihmisiä vaan on liikaa ja hätää liian paljon.
Vierailija kirjoitti:
Minulla käy sääliksi suomalaiset lapset Suomessa, mutta heitäkin on tosi vaikea auttaa. Ihmisiä vaan on liikaa ja hätää liian paljon.
Eivätkä ole suomalaisetkaan lapset vanhempiaan valinneet. Monilla on todella surkeat lähtökohdat.
Ja millainen vanhempi lähtee Puolan rajalle pikkulasten kanssa talvipakkasilla? Noilta pitäisi ottaa lapset pois ja lähettää vanhemmat takaisin sinne mistä tulivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehän tahdotte tänne lisää uusia kansalaisia, pelastamaan tyhjeneviä kyläkouluja ja tuomaan väkeä muuten asumattomiksi jääviin syrjäkyliin ? Tekemään niitä töitä, joihin teidän herkkähipiäisyytenne vuoksi ette ryhdy ?
Kyllä, Suomeen halutaan työhaluisia ihmisiä, jotka osaa edes lukea ja kirjoittaa. Ei ole tämä porukka sellaista.
Ei ne nyt ihan laiskoja voi olla, kun hesarin mukaan ovat maksaneet matkoistaan 5000-7000 euroa per nenä. Isomman perheen matkaliput jo maksaneet 50 000 euroa, joten ihan köyhiä eivät voi olla.
Säälin myös noita lapsia, mutta ainoastaan siksi, että heillä on noin tyhmät ja itsekkäät vanhemmat.
Kuka lapsiaan rakastava vanhempi lähtee lapsineen kylmään ja märkään, tuntemattomaan valtioon rajalle istumaan piikkilankojen väliin siksi, että ihmissalakuljettaja rikastuu?
Elintasosurffareita. Tulevat maista ja paikoista, joissa ei ole sodanuhkaa, ovat vain paremman elintason perässä ja kuulleet, että Euroopassa on taikaseiniä ja kelagold annetaan jokaisen saapujan käteen.
Vanhemman vastuulla on huolehtia lapsestaan ja taata tälle hyvä, sekä turvallinen lapsuus, hoivaa, ravintoa, koti ja huolenpitoa, nämä jättivät kodin taakseen ja veivät lapset kylmään ja märkään metsään kärsimään.
Vierailija kirjoitti:
Rukoile siis Valko-Venäjän puolesta, että siellä lopultakin loppuisi vanhojen kääpien houreisiin perustuva väkivalta. Saisivat ihmiset elää rauhassa. Saman väkivallan uhreja nämä toiveikkaat muutamine lapsineen ovat.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ihan sydämettömiä ihmisiä!? Ettekö tajua, ettei se ole pienten lasten vika, mitä aikuiset tekevät. Niiden lasten ei todellakaan pitäisi olla siellä tuollaisissa olosuhteissa. Eikö täällä ole muita naisia, kuin minä jota säälittää nuo lapset? Onhan teillä omiakin lapsia niin eikö yhtään ole myötätuntoa noita pieniä lapsia kohtaan? Ymmärrän jos jotkut rasistiset miehet täällä trollaa.
-Ap
Kyllä minua säälittää. Juuri siksi olen kuitenkin immuuninpuoleinen heidän tilanteelleen, koska säälittää kaikki nekin lapset, jotka ovat niillä sijoillaan ja parempi kaikille, että pystyisivät pysymäänkin siellä. Salakuljettajien rahoittaminen pitää saada loppumaan, mielestäni sen voisi tehdä sotilasoperaatioina. En tiedä onko Italian mafia esteenä vai miksi näin ei toimita.
Samaan aikaan haluaisin, että kaikkein fiksuimpia nuoria siirrettäisiin paljon nykyistä enemmän vaihto-oppilaiksi mannerten välillä puoleen ja toiseen, jotta kaikki ymmärtäisivät mistä puhutaan ja mikä on todellisuus. Voisivat sitten samaa tietoa välittää eteenpäin kotimaassaan.
Mistä löysit Valko-Venäjän lastensuojelun yhteystiedot? Millä kielellä teit ilmoituksen?