Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä omistamaasi vaatekappalettasi häpeät eniten?

Vierailija
29.01.2015 |

Itse häpeän ehkä junteimman näköisiä pitkiä kalsareitani...(niistäkin on nykyään ihan hyvännäköisiä malleja)

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goretextakkia. On käytännöllinen koiralenkillä yms mutta en ole millään tavalla mikään urheiluvaateihminen.

Vierailija
2/35 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rumaa fleece-takkia. Sain joskus lahjaksi ja käytän kotona koska se on lämmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei enää ole näitä mutta häpeän että olen joskus omistanut fiorellan farkkuja. Niissä luki vielä jotain noloa perseessä.

Vierailija
4/35 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kotiasuna prismasta tammialesta ostettu "kaupan oma" 12,5 euron fleece-välikerrasto. Se on niin mukava, että käytän housuosaa eräänlaisina talvileggareina mekkojen alla ja joskus salilla venyttelytunneilla. Ostin vielä toisen parin viikkoa myöhemmin, kun niitä oli vielä jäljellä. Ja vielä miehelle ostin samanlaiset.

Vierailija
5/35 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys. Miksi säilyttäisin vaatteita, joita häpeän? En ole köyhä.

Vierailija
6/35 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleanpunainen velour-oloasu. Tollaset isot kuviot kaiken lisäksi. toi jos mikä on wt.

Vierailija
7/35 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 00:16"]Outo kysymys. Miksi säilyttäisin vaatteita, joita häpeän? En ole köyhä.
[/quote]
Käytännön syistä tai jäänyt vain nurkkiin lojumaan. Itsekään en ole mikään köyhä, mutta häpeän eniten viime kesänä ostamaani minihametta. Enpä ole käyttänyt sitä kertaakaan, enkä ole viitsinyt poiskaan heittää

Vierailija
8/35 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mitä vaan mitä äiti on ostanut mulle.

Vierailija
9/35 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 00:18"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 00:16"]Outo kysymys. Miksi säilyttäisin vaatteita, joita häpeän? En ole köyhä. [/quote] Käytännön syistä tai jäänyt vain nurkkiin lojumaan. Itsekään en ole mikään köyhä, mutta häpeän eniten viime kesänä ostamaani minihametta. Enpä ole käyttänyt sitä kertaakaan, enkä ole viitsinyt poiskaan heittää

[/quote]

Minusta on epäkäytännöllisempää pitää kaapissani lojumassa vaatteita, joita en kuitenkaan tule käyttämään. Pois heittämiseen menee vain muutama sekunti. Ei tuo minusta paljoa viitseliäisyyttä vaadi. -6

Vierailija
10/35 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellanen ihana seksintappaja-yökaapu johon oon pierry reiät pyllyyn, on täynnä rasvatahroja yms vanhoja ruokailun jälkiä ja haisee varmaan ihan kuolemalta... Mutta kun se on niin mukava :D kuolisin häpeästä jos joku lamppais vaikka yllärinä sisään kun siinä hengailen, mielummin jäisin vaikka alasti kiinni. T. muuten hyvin siististi ja "fiksusti" pukeutuva täydellistä kiiltokuvaelämää elävä nainen.

Vierailija
11/35 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unisex t-paita tai t-paidat. Naisten malli ei istu ja sitten noissa unisex jutuissa kuljen. Ite tykkään ja häpeän samaan aikaan.

Vierailija
12/35 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi Amerikasta ostettu Marilyn/babydoll-tyyppinen pinkki yöpuku. Joku pahantahtoinen voisi sanoa, että olen siinä kuin tumma versio Johanna Tukiaisesta. Ostin sen huumorimielellä, mutta se on niin nolo, ettei sitä voi edes vitsillä käyttää. Sen verran huvittava vaan, etten henno heittää pois.

Vierailija
13/35 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voidaan antaa alapeukkuja kun joku kertoo mitä omaa vaatekappalettansa hän itse häpeää :O

Vierailija
14/35 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehka abihuppari! :D

Vierailija
15/35 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Push up liivit ehdottomasti. Ensimmäisen kerran kun käytin niitä sain monilta miehiltä kommenttia, että täytyykö minun käyttää push up liivejä että minulla näyttäisi olevan edes jonkun näköinen varustus :( siksi häpeän niitä suunnattomasti, enkä ole sen koommin käyttänyt

Vierailija
16/35 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JumpIn-haalaria. Sain sen ex-avomiehen äidiltä joulahjaksi, koska oli kuullut, että ovat suosittuja "nuorten keskuudessa". Se vaatekappale on oikeasti ruma kuin saatana. Sen lisäksi siihen yhdistyy ainakin mun päässäni kaikkein epämiellyttävimmät blogikonnotaatiot. En koskaan astuisi jalallanikaan ulos se ylläni. Mutta, mutta, se on niin lämmin. Ja pehmeä. Ja mukava. Ja mun kämpässä vetää suurten ikkunoiden takia niin kamalasti, että pujahdan haalarin lohduttavaan syleilyyn samalla sekunnilla, kun ulko-ovi naksahtaa kiinni.

Samperin rätti-inkarnoitunut seireeni.

Vierailija
17/35 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 00:51"]

Ehka abihuppari! :D

[/quote]

Abihupparia ei juu ole tullut vuosiin pidettyä muuna kuin siivousvaatteena! :D

Ei nyt varsinaisesti omaa vaatekaappia, mutta olen kerran 80s -bileissä pitänyt äitini 80-luvulta peräisin olevaa kirkkaanpunaista flamingokuvioista jakkupukua, jossa on sellainen lattiaa laahaava hamealaosa ja semmoiset jenkkifutari-olkatoppaukset. Vähän erikoiselta tuntui kulkea julkisella paikalla se päällä :D

Vierailija
18/35 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku alapeuttaja perustella, miksi on käytännöllisempää säilyttää häpeällisiä vaatteita kuin hankkiutua niistä eroon? -6

Vierailija
19/35 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 01:00"]

Voisiko joku alapeuttaja perustella, miksi on käytännöllisempää säilyttää häpeällisiä vaatteita kuin hankkiutua niistä eroon? -6

[/quote]

Mä en alapeukuttanut, mutta voin kertoa silti. Siksi, että häpeällisetkin asiat tuottavat joskus suunnatonta nautintoa. Joku fitnesstypy saattaa vetää neljän seinän sisällä salaa lohtusuklaata, mä röhnötän esteetikkona onnellisena JumpIn-haalarissa.

T. 17

Vierailija
20/35 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 01:00"]

[/quote]

Siksi, että ne ovat a)rakkaita b)ylimukavia c)käytännöllisiä tai näiden yhdistelmiä. Ei se, että vaatetta häpeää tarkoita sitä, ettei sitä käytä tai se olisi turha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän