Kuka uskoo siihen BB-Henun 150-200 naiseen?
Mä en todellakaan. 150-200 kertaa olisi ihan uskottavaa, jopa vähän jos on ollut vaikuisessa suhteessa, mutta eri naisia noin nuorella en usko. Taitaa pojalla muutenkin olla hyvä mielikuvitus.
Kommentit (21)
Ne kaikki niin nolot Kummelijutut ym.
olla niin sulosanainen naisille tarvittaessa, että monet lankeaa, koska kaikki eivät näe läpi oikeaa Henaa.
Ja se " naamaraja" ei ole välttämättä kovin korkea.
Kuitenkin 150-200 on aika yliampuva.. luulen.
vuodessa on 52 viikkoa eli myös 52 viikonloppua.
eli 250 eri sänkykumppanin " saavuttamisessa" menisi n. 5 vuotta, jos joka viikonloppu olisi uusi kumppani...
Ellei sitten olisi useampi joka ikinen viikko..
Itsekin olen ollut yli 100 eri miehen kanssa. Mutta enmpä menisi sitä kyllä julkisesti ikinä huutelemaan...
Mutta mua ainakin rupes ällöttämään koko tyyppi tuon tiedon jälkeen. Ajattelin heti, että näköjään mies SITTENKIN voi olla huora eikä vaan hyvässä mielessä pukki.
sekin jo ketoo, ettei todellakaan paikkaansa, jos ei osaa sadan tarkkuudella sanoa.
8
Vierailija:
Mutta mua ainakin rupes ällöttämään koko tyyppi tuon tiedon jälkeen. Ajattelin heti, että näköjään mies SITTENKIN voi olla huora eikä vaan hyvässä mielessä pukki.
Kuulostaa vaan siltä, että halusi heittää jonkun suuren summan. Ymmärrän jos ei muistaisi oliko niitä kaatoja nyt 150 vai 160, mutta tossa 150-200 on 50 naista eroa. 50 on kuitenkin paljon, kun ei niitä naisia sentään tuhansia ole ollut.
Mitä tulee Henan ulkonäköön, olemukseen ja käytökseen, niin tiedän miljoona kertaa kuvottavampia miehiä, jotka pokaa monta kertaa viikossa panoseuraa (jopa hyvännäköisiä ja fiksuja naisia).
Tottakai tuo määrä kuulostaa hurjalta, koska itsellä ollut vain 2 miestä jonka kanssa seksiä harrastanut. Tosin jos ajattelee, että kuinka monta KERTAA olen näiden kahden kanssa sekstaillu, niin voi luoja miten iso luku siitä syntyisi :D
Tai sitten herralle on määrä laatua tärkeämpää. Muutenkin tuo mies on täysi niljake mun mielestä.
Nuo miesseikkailut tapahtui " hurjassa nuoruudessa" . Nyt olen ollut yli 10v. saman miehen kanssa ja onnellisesti naimisissa, lapsia jne.
Ei tietty ole mikään pakko kertoa.
Tai edes joka toinen viikonloppu kymmenen vuoden ajan. Ja jos jätkä on välillä seurustellut edes muutaman kuuukauden ajan (???) niin siinä on täytynyt olla pidemmän aikaa saman muijan kanssa eikä ole päässyt joka viikonloppu hässimään vieraita.
Paljon sillä voi olla, mutta ei noin paljon. Ellei kyse ole kerroista...
Nykyisen mieheni tapasin 23-vuotiaana, ja uskollinen olen ollut hänelle aina. Niin, en tosiaankaan ylpeile noilla miesjutuillani, useammankin olisi voinut jättää väliin. Mutta näin anonyymisti voin kertoa että mahdollista se kyllä on.
lyötiin veto mun parhaan ystävän kanssa, elokuusta uuteenvuoteen aikaa ja 50 miestä. kaveri hoiteli reilut 50, mä pääsin 36..
Tosin tämä herra tuskin kuitenkaan pitää työkseen hauskaa kuten mä aikoinaan.
Tarkoitan siis, että toi Henun 150-200 on aika epämääräinen luku, jos ei osaa ton tarkemmin sanoa. Vaikka ei nyt ihan tarkkaan muistaisikaan niin ehkä kuitenkin kymmenen tai 20:n tarkkuudella?
Itse kyllä uskon että kohteliaat ja selvät, hiljaisemmat miehet pokaa helpommin kuin tuollainen rääväsuu. Ulkonäöllä ei välttämättä ravintolamaailman raadollisuudessa ole niin suurta merkitystä. Riittää kun olet siisti ja suht ok näköinen.
Ja tuo sata 12 vuoden aikana.
Mä en usko tohon lukuun 250, mut voihan niitä hyvin satakunta olla, jos on sitä tyyppiä että vonkaa aina kun radalle lähtee.
Emmä kyl usko, et mansen yöelämästä kovin hemaisevia tipuja tuota määrää löytyy, siis joilta irtoaa pimperoa, vaikka kuinka aktiivisesti kalastelis. Et jos ei oo mitään arvostelukykyä vaan kaikki käy, niin kai sit parisataakin voi tulla täyteen.
Yks mun yököttävä exä ainakin nussi mitä tahansa ikähaarukalla 17v-50v, vaikka sitten ravintolan vessassa.
Jos on, tiedättekö että ois kaatanut naisia?
Kaverilla ihan käsittämätön itseluottamus, mutta toisaalta 150 ei ole ihan mahdoton jos liikkuu paljon baareissa ja panee sitä mikä liikkuu.