Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Motä aikuinen tytär 19 v voisi antaa isäinpäivän lahjaksi??

Vierailija
12.11.2021 |

Ideoita??

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivota. Leipoa pullaa. Laulaa. Halata.

Vierailija
2/20 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohvelit, suklaata, erikoisoluita, kahvimukin, lahjakortin tai vaikka kirjan, näitä olen itse antanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat, kuvioidut sukat, suklaata, kahvia, kirja, kukka taikka vaikka oma tekemä kortti :-)

Vierailija
4/20 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinipullo

Vierailija
5/20 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna viinipullo.

Vierailija
6/20 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kivoja idiksiä. Mulla on 17v lapsi (koulussa, ei saa palkkaa vaan viikkorahaa). En haluaisi että se käyttäisi vähiä rahojaan muhun, ja toi sukkakin on vähän sellainen pitkänajan projekti. Luulen että se hakee mulla suklaapatukan tai karkkipussin mutta tekee tosihienon kortin. Se lämmittää tosi paljon.

En itse asiassa odota vaimolta mitään suurellisempaa, meillä kuitenkin isäinpäivää juhlitaan luxxus aamupalalla. Tulee hyvä mieli.

Vierailija
7/20 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, kivoja idiksiä. Mulla on 17v lapsi (koulussa, ei saa palkkaa vaan viikkorahaa). En haluaisi että se käyttäisi vähiä rahojaan muhun, ja toi sukkakin on vähän sellainen pitkänajan projekti. Luulen että se hakee mulla suklaapatukan tai karkkipussin mutta tekee tosihienon kortin. Se lämmittää tosi paljon.

En itse asiassa odota vaimolta mitään suurellisempaa, meillä kuitenkin isäinpäivää juhlitaan luxxus aamupalalla. Tulee hyvä mieli.

Miksi odotat vaimoltasi mitään ylipäätään? Et sinä hänen isänsä ole.

Vierailija
8/20 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetella äidinkielen kirjallisen ilmaisun perusteet. Isäsi ei tarvitsisi enää hävetä kun lukee kirjoitusoksennustasi.

Vierailija
9/20 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillua

Tai ainakin kunnon suuhoito.

Vierailija
10/20 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pillua

Ehkä Alabamassa

No mikseipä ihan Suomessa?

Vierailija
11/20 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pillua

Tai ainakin kunnon suuhoito.

Vähintään

Vierailija
12/20 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillua

Siihen voi aina luottaa, että joltain palstan "mieheltä" tulee tämä vastaus. Ei pettänyt tälläkään kertaa. Insestin Uhrit ry auttaa tänäänkin, vain puhelinsoiton päässä!

Vierailija
13/20 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen on ykkönen aina ja varsinkin isänpäivänä!

Vierailija
14/20 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako jotakin jääkiekkojoukkuetta? Sen joukkueen fanituotteita.

Jotakin syötävää esim suklaata. Lahjakortti ravintolaan tai vaikka kotipitsaan.

.Sisustustavaraa kuten hyvä viltti. Uusi tyyny tai peitto. Painopeitto.

Lahjakortti parturiin. Jalkohoito.

Ihan vaikka vaan s-ryhmän lahjakortti.

Villasukat tai tavalliset sukat.

Joulukoriste, esim joku pehmotonttu 😅

Vierailija
15/20 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pillua

Siihen voi aina luottaa, että joltain palstan "mieheltä" tulee tämä vastaus. Ei pettänyt tälläkään kertaa. Insestin Uhrit ry auttaa tänäänkin, vain puhelinsoiton päässä!

Parasta huumoria 😂

Vierailija
16/20 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tänne palstalle on pesiytynyt näitä pervoja? Mistään ei voi keskustella ilman alapääjuttuja. Ei edes isänpäivästä.

Vierailija
17/20 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incelynisijät taas sankoin joukoin paikalla. Eikö täällä ole ollenkaan normaaleja miehiä?

Vierailija
18/20 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pillua

Parasta huumoria 😂

Ymmärrän kyllä, että jos joku asia on itseä lapsena syvästi satuttanut, niin usein helpoin keino olla kohtaamatta asiaa, on huumori. Olen pahoillani, että isäsi tai äitisi on sinua lapsena hyväksikäyttänyt. <3

Vierailija
19/20 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävä asenne. Anteeksi nyt vaan.

Isänpäivänä juhlitaan käsittääkseni kaikkia isähahmoja? Sehän on isänpäivä, ei oman isän päivä. Tarvitseeko siis olla oma isä että voi lahjan antaa? Mun poika antaa lahjan miehelleni joka ei ole hänen biologinen isä. Hänen oma isä kuollut ja mieheni ollut hänelle isähahmo aina. Minäkin annan lahjan miehelleni. Hän on isä vaikkei olekaan minun isä. Annan myös omalle isälleni.

Äitienpäivänä saatetaan kaupassa jakaa ruusuja äideille. Et ota vastaan (oletetaan että olisit nyt äiti ja nainen) ruusua kun et ole kauppiaan äiti?

Vierailija
20/20 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia että vaimo auttaa lapsia järkkäämään isänpäivää. Ei meillä esim. teinit tee ruokaostoksia, niinpä minä hommaan aamupalatarvikkeet ja toki annan myös rahaa ja vinkkejä isänpäivälahjaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan