TÄRKEÄ PINO: PALAUTE PALSTASTA YLLÄPIDOLLE!
Kommentit (85)
Samaten nuo lapselliset peukut pois joka viestin perästä.
Mua ärsyttää eniten ketjuissa just tuo raivostuttava vihreä kenttä. Ja etusivulla viiva viestiketjujen välissä. Ihan turha ja vaikeuttaa vaan lukemista.
Ja muakin alkaa huimata, olen ollut palstalla noin 5 minuuttia.
Vaikea lukea näin haaleita värejä! Mitä hyvää on uudistuksessa?
Ja tuo "vast/luet" -kohta pitäisi muuttaa niin, että vast-palstalla on VASTAUSTEN, ei viestien määrä.
Ja tuo vihreä palkki viestin perästä pois, aivan turha.
kun tuun tänne,on samat kun lähtiessä vaik olis ollu pois 5 tuntia
-väri perseestä
-haku takas niin kun oli
-vanha takas,muuten tää hiljenee
ja päivität sivun.
Samaten tämä herjaa otsikon pituudesta. Miksi siihen sitten on mahdollista kirjoittaa vaikka kuinka pitkä otsikko?
Hymiöt myös av:lle käyttöön. Toistaiseksi eivät kyllä toimi noilla muillakaan palstoilla.
Samaa mieltä oon ku joku tuolla aiemmin, että ihan turhaa näitä ehdotuksia on tänne laittaa. Vauva-lehti haluaa ihmiset pois saitiltaan, ei tätä muuten voi ymmärtää.
Ei kirjoiteta mitään muuta kuin vain tähän ja annetaan kritiikin pinoutua.
en jollekin tietylle, vai miten te muuut vastaatte? Sekava. Kolme kertaa olen yrittänyt kommata vauva-palstalla ei onnistu. vaikeeta j a ankeeta.
ja yli 20 jälkeen uudet viestit eivät näkyneet vaikka numerot kertoivat niitä tulleen. Puhun siis tästä ketjusta. Kun vaihdoin 50 oletuksen, ne näkyvät ja hävisivät taas kun vaihdoin 100 oletukseksi takaisin.
Siis oikeesti, ihan perseestä. Näitä sivuja voi lähinnä käyttää siihen, että suunnitellaan mihin täältä voisi siirtyä.
Hävetkää vauva-lehden ylläpito. Tämä ns asiakaslähtöisyys on samaa tasoa kuin kätilöliiton kannanotto, jossa valiteltiin että synnyttäjä puuttuu synnytykseensä liikaa ja käyttää liikaa kivunlievitystä.
Tarviiko viestien välissä olla puoli metriä tilaa ja kaikenmaailman lootia erottamassa niitä toisistaan?
Mitenkään muuten ei. Oletusviestimäärän muutos auttoi vain kerran.
Oikeesti, tässä alustassa on suuria ongelmia, päivitys ei toimi edes refressaamalla.
Valkoisella taustalla olevan tekstin pitäisi olla tumma, sillä liian kirkas sivu häikäisee ja ainakin minulle tämä aiheuttaa pahoinvointia.
Pakko lähteä, ennen kuin tulee jokin kohtaus tai oksennan. ->
- Karmeat värit
- Jotenkin aneemiset
- Tää on niin tätä, suositussa palvelussa ei kannattaisi tehdä revoluutiota vaan kehittää vanhoja sivuja lukijalähtöisesti
- Insinöörit ja ekonomit on taas kusettanut älyttömiin uudistuksiin!
Mitään muuta hyvää ei ole kuin se, että luetut ketjut näkyy lilana ja tuo lime on aika kivan pirteä väri.
PITKÄT MIINUKSET:
-Tekstien vihreä väri on perseestä!!!!!!!!!!
-Viestien väleissä olevat lootat on perseestä!
-Nuo peukku systeemit on TURHIA!
-Teksti fontti on liian pieni
-Ja vaikka toi lime onkin kiva väri, niin kauemmin katseltuna se on perseeestä!!
Valkoisella taustalla olevan tekstin pitäisi olla tumma, sillä liian kirkas sivu häikäisee ja ainakin minulle tämä aiheuttaa pahoinvointia.
Pakko lähteä, ennen kuin tulee jokin kohtaus tai oksennan. ->
Vielä muita juttuja, jotka tuli mieleen:
Nuo ID tunnukset on TURHIA!!!
Mun kone sulkee nämä sivut vähän väliä, tulee vaan viesti, että joku systeemi on aiheuttanut virheen tms. ja kun klikkaa ok, niin sivut sulkeutuu automaattisesti. MILLÄÄN muulla sivulla ei ole tuota ongelmaa! Ja mikään muu sivu ei sulkeudu, vaikka mulla on yleensä kaksi sivua samaan aikaan auki.
Mulla ainakin väsyy silmät, kun näitä sivuja lukee yli puoli tuntia kauemmin.
Eli mistä löytyy keskustelin hakutoiminto?
aloitan:
-ID-numeron ei tarvitsisi näkyä käyttäjille, se on aivan turha ja haittaa lukemista.
-EHDOTTOMASTI oma haku keskusteluihin