TÄRKEÄ PINO: PALAUTE PALSTASTA YLLÄPIDOLLE!
Kommentit (85)
Liikaa viivoja. jokapaikassa viivoja, reunuksia jne. Mainokset pomppii ja vilistää silmissä. Hooooooooh!
Ei oo ikinä ennen tullut pää kipeäksi netissä selatessa.
Tää on ihan kamala!!
t: eräs, joka ei ikinä normaalisti valita _mistään_!
Kun ne kerran oli hyvät ne edelliset sivut MIKSI OI MIKSI piti SAnomaMagazinesin vai kuka nää omistaa laittaa hirveästi rahaa ja aikaa tällaiseen täysin turhaan juttuun??!! Ei tästä mitään hyvää seuraa!!
Kuka siellä innostui vähän liikaa?
Tympii niin etten edes viitsinyt ostaa Vauvan uusinta numeroa, onneksi en vielä tilannut sitä vaikka taas olen raskaana.
ja se HAKU nyt ainakin äkkiä takaisin!!!! Tiedän että olin noin kuukausi sitten saanut TOSI hyviä vastauksia joihinkin mm. nimi-vinkkejä kyselleisiini juttuihin, ja kuvittelin että voin ne aina haulla hakea uudelleen, eli en poiminut ja tallettanut niitä mihinkään, nyyh. Haluan löytää ne uudelleen!!!!!!! Juuri niitä samoja vinkkejähän ei saa enää takaisin muuten vaikka kyselisi uudelleen samaa...
Tekstien vihreä väri on liian vaaleaa. Todella vaikeaa ja raskasta lukea..
ja se HAKU nyt ainakin äkkiä takaisin!!!! Tiedän että olin noin kuukausi sitten saanut TOSI hyviä vastauksia joihinkin mm. nimi-vinkkejä kyselleisiini juttuihin, ja kuvittelin että voin ne aina haulla hakea uudelleen, eli en poiminut ja tallettanut niitä mihinkään, nyyh. Haluan löytää ne uudelleen!!!!!!! Juuri niitä samoja vinkkejähän ei saa enää takaisin muuten vaikka kyselisi uudelleen samaa...
Sinne menivät ainakin mun tallentamat hauskat, hyöödylliset ja muuten vain säästetyt sivut. Eivät sitten siirtäneet niitä tänne uuteen paikkaan. :S
Fontin väri hirveä, ihan liian vaalea
*mitkä ihmeet nuo peukut tuolla alanurkassa on??
*värit on valjut, ja samaa vihreätä kaikki. tykkään mäkin punaisesta, mutta ei meillä kaikki ole punaista silti.
*odotus -keskustelun sivut ei aukea, ei ole muka viestejä..
ei ole ainakaan saanut mua vakuuttuneeksi uuden palstan paremmuudesta..
harkitsen poistumista 2+ tai jollekin muulle sivustolle vakkariksi, täällä ennen aina vakkarina..
Minä ainakin toivoin viesteihin jotain tunnistetta, että voisi viitata tarkasti johonkin viestiin. TOSIN ne ovat ihan liian pitkiä, mutta kai siihenkin tottuu että copy-pasteaa ne.
Mutta miksi tällä sivustolla tuntuu CSS nyt bragaavan pahemman kerran? Kaikki teksti tulee pötkönä. No hyvänä asiana mainittakoon että teksti on nyt mustalla... :D
.Pitäiskö hankkia suurennuslasi, että näkisi jotain. Tämä tekstikoko on PERSEESTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!
Miksei tästä palautteesta välitetty, kun sitä annettiin paljon myös beta-sivujen perusteella.
Lukeeko näitä edes kukaan.
Valittakaa suoraan palautteeseen.
ainakin omalla läppärilläni näitä on TODELLA vaiketa lukea.
onneton valinta, oikeasti.
Epähuomiossa luulee, että se on sivun viimeisin keskustelu. Vaihtoon!
mutta olisi kiva saada myös viestiketjun loppuun linkki "Takaisin keskusteluaiheeseen". Kun scrollaan sata viestiä alaspäin niin on tylsä kun pitää scrollata taas se samat sata ylöspäin... Ja juu, tietysti voi palata nuolinäppäimellä mutta olisiko tuollaisen linkin laittaminen nyt iso juttu?
Lisäksi värejä voisi miettiä!! Minusta on uskomatonta, että palstasta pyydettiin etukäteen kommentteja, mutta MITÄÄN muutoksia ei tehty palautteiden pohjalta. Nämä värit eivät vain toimi, paitsi tietenkin kirjoittelijoiden karkoittamiseen muille palstoille => mainostajat kaikkoavat mukana.
Tyytymättömyyden määrä on melkoinen...
Niin, se HAKU takaisin keskustelukohtaisesti ja vähintään yhtä hyvänä kuin aiemmin.
Mutta tuo viestin otsikon mustaus on huono idea. Parempi olisi vain vahvistettu fontti.
Kiva että linkitys toimii taas. Kuvien liittäminen tekstiin on myös hyvä uudistus.
Ja tuo "vast/luet" -kohta pitäisi muuttaa niin, että vast-palstalla on VASTAUSTEN, ei viestien määrä.
Mielessä vain yksi kysymys: miksi?