Apua, ystävä+miehen veli!!
Oli pakko tulla kirjoittamaan, olen niin hämilläni! En kaipaa moralisointia vaan järjen ääntä ja kokemuksia vastaavasta!
Kaverini on alkanut seurustelemaan mieheni veljen kanssa. Eli kaverini joka on oma maailmansa +sukuni taas omansa:/... Kyseessä ei ole tunteiden paloa, vaan seksiä ja siitä alkanut seurustelu. Kaverini ei puhunut miehen veljestä miutenkään mairittelevasti, ja onkin nyt kaikkien hämmästykseksi alkanut seurustelemaan sen kanssa.
En tiedä mitä ajatella, tuntuu oudolta, koska olen kertonut kaverille omia henk. koht asioita mm. ongelmista anopin kanssa, mahdollisista kriiseistä parisuhteessa ja nyt YHT ÄKKIÄ, kaveri kuuluukin sukuun. Tuli semmoinen olo, että voi ei.... En tiedä mitä ajatella.
Jotenkin ahdistaa kun kaverini ja tätä kautta koko kaveripiirin tietoon tulee semmoisia perheemme hank. koht asioita PAKOSTIKIN joita en haluaisi että hän tietää kaikkia.... tunteet niin solmussa!
Auttakaa :(
Kommentit (29)
Hassuinta tässä on se, olemme ystäväni tosi samanlaisia (niin samanlaisia ja samannäköisiä, että ulkopuolisetkin ovat huomauttaneet siitä). Toisaalta on ne veljeksetkin ;-) Minkäs sille, voi jos on sama maku :-o
Ei elämä minulle ole mitään " liittoutumista" ja laskelmointia! Elän tunteella ja suku ja kaverit ovat olleet kaksi eri maailmaa. Kasva itse aikuiseksi ja opettle asiallinen keskustelu ennenkuin tulet mollaamaan!
musta olis vaan kiva tilanne. suku ja ystävä samaan syssyyn.
Vierailija:
Onneksi kuitenkin on tosiystäviä, joille voi tästä puhua ja jotka ymmärtävät tilanteen koomisuuden :/ap
Lopeta se viniseminen ja naura sitten koko tilanteelle. Mitä kamalaa tuossa nyt on?
Onko sulla pelko että " ystäväsi" tulee ja vie sun paikkas suvussa ts. onkin pidetympi miniä-ehdokas? Sen kuvan tekstistä saa, ettet taida olla anopin kanssa kovin hyvissä väleissä...
Niin ja minkä ikäinen olet?
Jos kyse olisi hyvästä ystävästäni, niin se olisi mahtavaa. Eiköhän se ystävyys jatkuisi vähintään samanlaisena sukulaisuudenkin jälkeen. Voisi vaan syventyä, kun olisi yhteisiä sukulaisia ristinä. Sukujuhliinkin olisi mukavampi mennä, kun siellä olisi joku tosi kiva ihminen.
Minulle tämä ei ole mahdollista, koska vapaita nuoria miehiä ei ole suvussa. Paitsi veljeni - kentköhän ystäväni saisin naitettua hänelle.
Väittäisin, että ap:n tilanteessa ystävä ei ole todellinen ystävä, luotettava ja reilu. Muuten tuskin tuolla tavalla reagoi.
Luetteko noita mun juttuja ollenkaan? Ei ole mikään niin kiva tyyppi tämä..
Vierailija:
Luetteko noita mun juttuja ollenkaan? Ei ole mikään niin kiva tyyppi tämä..
Miten jaksat stressata tuollaisesta asiasta?
Onneksi olen suhtautunut asiallisesti tähän koko ajan. En siis ole sanonut mitään. Sisällä vain kiehuu. Uskon, että tämmöisen ymmärtää vasta kun se sattuu omalle kohdalle...
Jos heidän seurustelunsa ei kestä, en usko, että pidän tähän " kaveriin" juuri mitään yhteyttä. Onneksi kuitenkin on tosiystäviä, joille voi tästä puhua ja jotka ymmärtävät tilanteen koomisuuden :/
ap