Suuttuisitko sinä, jos...
...miesystäväsi olisi baarissa kavereidensa kanssa ja lähtisi baarin jälkeen jatkoille entisen säätönsä luokse? Jatkoilla ei kuitenkaan mitään ollut tapahtunut. Mieheni ja tämä nainen olivat "suhteessa" (eivät kuulemma seurustelleet) juuri vähän aikaa ennen kuin me rupesimme seurustelemaan, tästä tosin jo pari vuotta aikaa.
Kommentit (10)
HAHA! Sinä ET VOI TOSISSASI uskoa, että mitään ei tapahtunut?!?!? Ne on naineet siellä kuule niin, että on vehkeet verillä!
Mun mies on todella hyvä ystävä entisen "hoitonsa" kanssa. Ei minulla ole mitään sitä vastaan että istuvat iltaa tai käyvät viihteellä keskenään. :) Onhan minunkin ystävistäni suurin osa miehiä, osan kanssa on joskus ollut jotain peliäkin, mutta ei todellakaan enää. :)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 19:45"]
Mun mies on todella hyvä ystävä entisen "hoitonsa" kanssa. Ei minulla ole mitään sitä vastaan että istuvat iltaa tai käyvät viihteellä keskenään. :) Onhan minunkin ystävistäni suurin osa miehiä, osan kanssa on joskus ollut jotain peliäkin, mutta ei todellakaan enää. :)
[/quote]
He eivät ole kavereita keskenään.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 19:43"]
Kahdestaan vai kaikki?
[/quote]
Kaikki. - ap
Noo, ehkä en suuttuisi jos jatkoilla olisi muitakin ja mies laittaisi vaikka viestin että on menossa sinne ja tulee kyllä kotiin.
Olen yleensä tosi mustasukkainen mutta en usko että siinä tilanteessa suuttuisin :)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 19:51"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 19:43"]
Kahdestaan vai kaikki?
[/quote]
Kaikki. - ap
[/quote] suuttuisin. Mutta menisin kyllä itsekin samalla tavalla, eikä mitään tapahtuisi
Jos isompi porukka niin en vielä epäilisi kummempia. Loukkaantuisin ehkä kuitenkin, mutta parisuhteessa täytyy olla luottamusta.
Kahdestaan vai kaikki?