Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyatytkö nukkumaan jos miehesi on nukahtanut käsi jalkojesi väliin unohtununeena?

Vierailija
11.11.2021 |

Vai et?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks en nukkui?

Vierailija
2/12 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta kun menemme nukkumaan vaimon kanssa yhtä aikaa, niin laitan käden hänen pillunsa päälle. Hiljaa silittelen peukalolla alavatsaa ja vaimo nukantaa 5 min sisään.   Näin tehnyt ties kuinka kauan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käsi on kiva ja nukahdan helpostikin hymy kasvoilla. Mutta jos jotain muuta unohtuu sinne jalkojen väliin lusikassa, niin uni ei tule sitten millään, ennen kuin se kova on saatu pehmeäksi tavalla tai toisella.

Vierailija
4/12 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka ilta kun menemme nukkumaan vaimon kanssa yhtä aikaa, niin laitan käden hänen pillunsa päälle. Hiljaa silittelen peukalolla alavatsaa ja vaimo nukantaa 5 min sisään.   Näin tehnyt ties kuinka kauan.

Miksi tätä  piti alapeukuttaa? Jos en menisi vaimon kylkeen ja laittaisi kättä pillun päälle, vaan jäisin omalle puolelle, niin vaimo kysyisi heti, mitä murjotan.  Jos käsini sattuu olemaan rauhattomalla päällä, tietää vaimo, että kaipaan seksiä ja siihen ryhdytään viimeistään seuraavana päivä. Toisinaan vaimo tulee nukkumaan pillu paljaana ja kosteana, jolloin laittaessani käden pillulle tiedän heti, että hän haluaa seksiä.  Meillä vaimo tehnyt varsinaiset aloitteet ja päättänyt milloin meillä on seksiä. Siksikään hänen ei tartte ottaa paineita, vaikka välillä käteni olisikin levoton. Toki silloin yleensä laittaa oman kätensä kaluni päälle ja testaa kaluni kovettumishaluja, jotta tietää millaiset paineet mulla on.  Hieno vaimo.

Vierailija
5/12 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinne voisi käsi unohtua? Ja miten käsi voisi sinne edes joutua???

Vierailija
6/12 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätä  piti alapeukuttaa? Jos en menisi vaimon kylkeen ja laittaisi kättä pillun päälle, vaan jäisin omalle puolelle, niin vaimo kysyisi heti, mitä murjotan.  Jos käsini sattuu olemaan rauhattomalla päällä, tietää vaimo, että kaipaan seksiä ja siihen ryhdytään viimeistään seuraavana päivä. Toisinaan vaimo tulee nukkumaan pillu paljaana ja kosteana, jolloin laittaessani käden pillulle tiedän heti, että hän haluaa seksiä.  Meillä vaimo tehnyt varsinaiset aloitteet ja päättänyt milloin meillä on seksiä. Siksikään hänen ei tartte ottaa paineita, vaikka välillä käteni olisikin levoton. Toki silloin yleensä laittaa oman kätensä kaluni päälle ja testaa kaluni kovettumishaluja, jotta tietää millaiset paineet mulla on.  Hieno vaimo.

Siksi koska joku muu ei pidä tuosta. Kysymys ei ole siitä pitääkö vaimosi, vaan ihan random palstalanaisenkin pitää tykätä. Sellaiseksi maailma on mennyt, muut määrittelevät mistä saa tykätä ja mistä ei. Minä tykkään antaa vaimolle orgasmeja, mutta vaimo raukka saa niitä väärällä tavalla.

Vierailija
7/12 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska joku muu ei pidä tuosta. Kysymys ei ole siitä pitääkö vaimosi, vaan ihan random palstalanaisenkin pitää tykätä. Sellaiseksi maailma on mennyt, muut määrittelevät mistä saa tykätä ja mistä ei. Minä tykkään antaa vaimolle orgasmeja, mutta vaimo raukka saa niitä väärällä tavalla.

Ai määrittää vai. Mun tekemisiä ei ole määrittänyt kukaan muu kuin vaimoni.  Muuten olen määrittänyt aina itse, eikä nyt juurikaan kiinnosta mitä muut ajattelee, saati nyt että olisin sitä koskaan edes ajatellut.  Läheisyys on tärkein elementti pitkässä rakkaudentäyttämässä  parisuhteessa ja tuo minun on siitä yksi esimerkki. 

Vierailija
8/12 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pystyisi, sillä jos mieheni käsi on pillullani, haluan kyllä sitten muutakin. Ei muutakuin ukko hereille!

Vierailija
9/12 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en pystyisi, sillä jos mieheni käsi on pillullani, haluan kyllä sitten muutakin. Ei muutakuin ukko hereille!

Mutta jos se on aina siinä nukkumaan mennessä, niin häiritsikö?  Tuliko tunne, että mies haluaa sinua yhä vain vuodesta toiseen, vuosikymmenestä toiseen. 

Minulla on lupa silitellä pillua päältä. Tai no, en kyllä ole kysynyt lupaa, mutta kumminkin. 

Vierailija
10/12 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai määrittää vai. Mun tekemisiä ei ole määrittänyt kukaan muu kuin vaimoni.  Muuten olen määrittänyt aina itse, eikä nyt juurikaan kiinnosta mitä muut ajattelee, saati nyt että olisin sitä koskaan edes ajatellut.  Läheisyys on tärkein elementti pitkässä rakkaudentäyttämässä  parisuhteessa ja tuo minun on siitä yksi esimerkki. 

Kysyit miksi tätä piti alapeukuttaa ja vastasin. Ilmeisesti sinua kiinnostaa mitä muut ajattelee kun kysyit.

Vierailija
11/12 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nukutaan välillä sisäkkäinkin varsinkin päiväunilla. Mieheni haluaa usein nukkumaan mennessään, että pidän kättä hänen kalunsa päällä, varsinkin jos nukumme lusikassa niin että hän on sylissäni. Minusta se on suloista.

Vierailija
12/12 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein laittaa käden sinne tai rintojen väliin, musta se on kiva. Välillä johtaa seksiin, välillä nukahdan siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä