Ärsyttävä tuo Trivago mainos jossa mies ja nainen mulkoilee tosiaan
Kyttäävät ihan kuin eivät olisi ennen ihmistä nähneet
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 18:59"]
Meinasin pyörtyä kun eka kertaa näin sen ekan mainoksen, mies kylpytakissa oli presiis yhden sukulaien mies, muttei ole, itse huomasi myös! Ja se mies hississä..voi mikä ihanuus, vähän toista kuin suomipojat!
[/quote]
hyi kamala risuparta
Tää mainos mikä nyt Suomessa pyörii on 3 vuotta sitten tehty ja se kesällä tullut oli jatkoa tälle. Eli siis ne tapaa siellä hotellissa ja rakastuu ja lähtee sinne Berliiniin. Ei mee oikeen loogisesti mutta näin mä sen tajusin kun samat henkilöt.
Mitä vikaa venetsia-mainoksessa? Se nainen oli kaunis!
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 19:30"]
[/quote]
hotelliihhhhhh trivagohhhhh
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 19:37"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 19:30"]
[/quote]
hotelliihhhhhh trivagohhhhh
[/quote]
Minulleeeehhhhhhh.
Partamies <3 Christian Göran on tulikuuma!!
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 19:53"]
Partamies <3 Christian Göran on tulikuuma!!
[/quote]
hyyyi
Eikä hänestä tee sulle yhtään vähemmän hyitä se tosiseikka että Christian on ruotsalainen lentäjä, valokuvaaja ja malli?
Siis se mies muutti käsitykseni parrakkaista miehistä. Aijjaijaijaiiiii! Mainoshan on kuraa koko puoltoista minuuttia, mutta kyllä mää sitä partaa voisin kammata, ihan tiheelläkin kammalla. Ahh..
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 08:34"]
Minkäniminen se rokkityttö on?
[/quote]
Johanna Münch
Sen kestää, kunhan vaan Venetsia-ämmä pysyy poissa.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 17:12"]
Sen kestää, kunhan vaan Venetsia-ämmä pysyy poissa.
[/quote]
totta
Mulla kesti vähän ennen kuin hoksasin tuo jutun. Se äijä siis lulee, että muija on hieno-leidi, ja muija luulee, että äijä on risuparta-rokkari, mutta ovatkin aivan toisenlaisia. T: Tyhmä
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 17:27"]Mulla kesti vähän ennen kuin hoksasin tuo jutun. Se äijä siis lulee, että muija on hieno-leidi, ja muija luulee, että äijä on risuparta-rokkari, mutta ovatkin aivan toisenlaisia. T: Tyhmä
[/quote]
Enpä ollut edes tajunnut. T: tyhmempi
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 17:27"]
Mulla kesti vähän ennen kuin hoksasin tuo jutun. Se äijä siis lulee, että muija on hieno-leidi, ja muija luulee, että äijä on risuparta-rokkari, mutta ovatkin aivan toisenlaisia. T: Tyhmä
[/quote]
en oo tullut edes ajatelleeksi :DDD
Se mies on niin kuuma ettei haittaisi vaikka mainos olisi pitempi. <3
Meinasin pyörtyä kun eka kertaa näin sen ekan mainoksen, mies kylpytakissa oli presiis yhden sukulaien mies, muttei ole, itse huomasi myös! Ja se mies hississä..voi mikä ihanuus, vähän toista kuin suomipojat!