Nolo uniongelma, auttakaa.
Mulla on hieman epätavallinen uniongelma. Tän ongelman seurauksena on oikeesti alkanut kertyä univelkaa ja koska mulla kestää aina nukahtaminen heräämsen jälkeen. Keskittyminen ja jaksaminen alkaneet pikkuhiljaa huonontua.
Muutin poikaystäväni kanssa yhteen pari kk sitten. Ongelma on se, että poikkeuksetta, aina, joka ikinen yö mies päästää "sarjatulella" joukon TODELLA äänekkäitä, kimakoita pieruja. Herään tähän joka kerta. Otan melatoniinia koska kärsin nukahtamisvaikeuksista jo ihan iltaisin. Tää on aina joskus 2-3 maissa, ja herättyäni en saa enää kunnolla nukuttua. Ahdistaa.
Kommentit (27)
Jokohan ap on sanonut miehelleen?
Nonni, tätä se on kun muutetaan yhteen, vaikkei olla vielä pierututtuja:)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:04"]Mulla on hieman epätavallinen uniongelma. Tän ongelman seurauksena on oikeesti alkanut kertyä univelkaa ja koska mulla kestää aina nukahtaminen heräämsen jälkeen. Keskittyminen ja jaksaminen alkaneet pikkuhiljaa huonontua.
Muutin poikaystäväni kanssa yhteen pari kk sitten. Ongelma on se, että poikkeuksetta, aina, joka ikinen yö mies päästää "sarjatulella" joukon TODELLA äänekkäitä, kimakoita pieruja. Herään tähän joka kerta. Otan melatoniinia koska kärsin nukahtamisvaikeuksista jo ihan iltaisin. Tää on aina joskus 2-3 maissa, ja herättyäni en saa enää kunnolla nukuttua. Ahdistaa.
[/quote]
Ala syömään paljon kuitua ja tykitä takasin.
Oon ollu viimeaikoina niin masentunut et eilen just mietin että milloinkohan oon viimeks hymyillyt, luin tämän ketjun ja nauroin ihan kunnolla ääneen pitkän aikaa! Hitsi että tuntu kivalle!! ANTEEKSI nyt mutta IHAN HUIPPUA :D:D:D