Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pertti Kurikan nimipäivät

Vierailija
28.01.2015 |

Hyvät ihmiset!

Muistakaa äänestää Pertti Kurikan nimipäivät-yhtye voittoon Uuden Musiikin Kilpilussa.

Siinä on meille mainio kilpailija euroviisuihin. Kyseinen kilpailuhan on jo täysin aikansa elänyt, sköndä ja nähty, mutta nyt olisi hyvä tilaisuus edistää suvaitsevaisuutta ja etenkin kehitysvammaisten hyvinvointia maailmassa.

Kaikkialla ei nimittäin kehitysvammaisten asiat ole yhtä hyvin kuin meillä Suomessa. Kehitysvammaiset suljetaan liian monessa maassa kurjiin laitoksiin ja he ovat täysin ihmisarvoa vailla. Moisen orkesterin perustaminen ei tulisi varmasti kuuloonkaan useassa maassa.

Joten Pertti Kurikan nimipäivät voittoon ja sankarit maailmalle. He ovat sen ansainneet ja Suomi-kuvakin nousee siinä samalla positiivisesti. Lisäksi monet maat joutuvat katsomaan itseään peiliin ihmisoikeusasioissaan. Ja mikä olisi sen tärkeämpää tälläisinä aikoina?

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 18:52"]

Keharit eivät rumia? Luuletko, että Down-naamaisella ei-vammaisella miehellä olisi paljonkin vientiä baarissa?

Kyllä kehareista saa tykätä, mutta pitäydytäänpä nyt tosiasioissa.

[/quote]

Kaikkea ei mitata viennin mukaan baarissa, niinkuin ei myöskään mitata typeryyttä älykkyysosamäärässä.

Sisäisen kauneutesi mukaan lähentelet Suomen ruminta ihmistä.

Vierailija
2/100 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisen perussuomalaisen näköinen ja -kuuloinen bändi siis. Eri asia tietysti, onko se hyvä vai huono juttu Euroviisuissa. Itse tykkään, että viisuissa pitää olla glamouria ja näen ne ihanana mahdollisuutena nousta hetkeksi arjen yläpuolelle. Viisuehdokkaani valitsen tällä perusteella, ja tietysti musiikki on se kaikkein tärkein juttu. Lordista tykkäsin sekä musiikillisesti että sen mahtavan show-meiningin vuoksi. Pertti Kurikan nimipäivissä ei ole mitään hohdokasta, valitettavasti. Pelkkä vähemmistönäkökulma ei minulle riitä, enkä koe myöskään millään lailla samastuvani bändiin tai saavani sen musiikista luksusta arkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kartsa on asia-äijä. Oon sille kaljan jos toisenkin tarjonnut Roskapankissa.

Vierailija
4/100 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tasan äänestä. Kysymys on laulukilpailusta. Kuuntele vaikka edellisen vuoden voittobiisi ja mieti uudelleen.

Mikä hitto on sköndä?

Vierailija
5/100 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:12"]

Mahtava bändi! Ja hieno dokumentti tämä heistä tehty kovasikajuttu. Nauroin välillä vedet silmissä, kun kundit laittoivat haisemaan. Joku vielä väitti, että punk on kuollut. Pötyä, sanon minä!

[/quote]

Euroviisut eivät todella ole oikea paikka "laittaa haisemaan". Menkää angstaamaan sinne kultsallenne vaan. Ai niin mutta se taisikin jo kaatua omaan mahdottomuuteensa. :)

Vierailija
6/100 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 18:10"]

Säälittävää vihata euroviisuja noin paljon että haluaa sinne jotain sellaista mikä ei edes oo musiikkia. Keharit ja mitä pahemmin vammautuneet niin sitä enemmän pisteitä muka. Entäs ne jotka kuolee kohta syöpään niillähän tulis paljon enemmän pisteitä. Noi kekkerit on vielä kaiken lisäksi niin valtavat ettei sinne voi valmiiksi sairaita lähettää. Se että pentit on soittaneet muutamalle ihmisille on ihan eri asia kuin joutua koko euroopalle esiintymään. Eikä se ole pelkkä esiintyminen vaan hirveä määrä kaikenlaista mediahässäkkää. Sillä joka ylessä meni noi hyväksymään ei taida päässä paljoa liikkua. Se ottaa samalla vastuun kaikesta ja myös noiden hengestä ja terveydestä. 

[/quote]
Voi hellanlettas.

Vierailija
7/100 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 08:37"]

En äänestä, koska mielestäni biisi on paska. Olenko siis suvaitsematon?

[/quote]
Ketään ei kiinnosta.

Vierailija
8/100 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 09:39"]

Punkkikukkahatut jaksaa hehkuttaa. Olette varsinaisia AIVAN MAHTAVAAAA-tyyppejä! Kas kun ei laitettu Sleeppareita ikinä euroviisuihin, esim. En oo syöny lanttua, se on amerikan herkkuva-biisillä.

[/quote]
VMP

Vierailija
9/100 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:12"]

Mahtava bändi! Ja hieno dokumentti tämä heistä tehty kovasikajuttu. Nauroin välillä vedet silmissä, kun kundit laittoivat haisemaan. Joku vielä väitti, että punk on kuollut. Pötyä, sanon minä!

[/quote]

Euroviisut eivät todella ole oikea paikka "laittaa haisemaan". Menkää angstaamaan sinne kultsallenne vaan. Ai niin mutta se taisikin jo kaatua omaan mahdottomuuteensa. :)
[/quote]
Ooh, euroviisut on hieno juttu, ooh, luksusta, glamouria, ylimaallista, ihanaa!

Vierailija
10/100 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito aito aitoaito aitoaitoaito...
Mun mielestä te kaikki aitoudesta kohnottajat olette epäaitoja.
* Heristää aidosti keskisormea *

Vierailija
11/100 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 13:02"]

Aito aito aitoaito aitoaitoaito...
Mun mielestä te kaikki aitoudesta kohnottajat olette epäaitoja.
* Heristää aidosti keskisormea *

[/quote]

WAU, asennetta!!!!!
MAHTAVAA!!!

Vierailija
12/100 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh, euroviisut on hieno juttu, ooh, luksusta, glamouria, ylimaallista, ihanaa![/quote]

Just näin. Mulle lisäksi aina sellainen tärkeä siirtymävaihe talven ankeudesta kepeään, kuplivaan kesään! Toivottavasti viisuissa kuullaan tähän fiilikseen sopivaa positiivista ja kaunista musiikkia joka nostaa iloisen kesämielen pintaan.

Vierailija
13/100 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

upeeta kommentointia teiltä vauveli-vajakeilta. selvää kasvun paikkaa haussa monelle kuplassa elävälle ja hyvä niin.

musiikista teille tietämättömille sen verran, että pändi edustaa punkin pelottavan aitoa ja ylintä räkä-aatelia. ei sinne euroviisuihin mitään laskelmoivan muovisia toimitusjohtaja-apulantoja pidä lähettämän.

Vierailija
14/100 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä äänestän tätä porukkaa siksi, että he ovat itse innoissaan musiikkiharrastuksestaan. He aidosti tykkäävät musiikista ja elämästään musiikkinsa parissa, sekä esiintymisestä ja soittokeikoistaan.

Biisi ei ehkä ole mun mieleen, mutta haluaisin tarjota heille mahdollisuuden toteuttaa unelmansa.

=))

Vierailija
15/100 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pähkäilin, että tuo biisi antaa ehkä vähän väärän kuvan kehitysvammaisten oloista. Kyllähän he saavat syödä karkkia ja juoda täysi-ikäisinä alkoholia jne. niin kuin kaikki muutkin. No joo, mutta kova on silti!

Vierailija
16/100 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä maailman surkein kappale. Kaikki äänestää vaan säälistä. Ulkomailla tällanen ei menis läpi. Mutta nyt mua syytetään kehitysvammaisten vastustamisesta, kun vaan sanon että ehdolla on PALJON PAREMPIA KAPPALEITA. Joten ap, en äänestä!

Vierailija
17/100 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 18:03"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 17:53"]Ehdottomasti Suomen edustajaksi, kuulematta yhtään ehdokasta. Olisi kova sika juttu. Olen tästä innostuneempi kuin Lordista koskaan, sitä itseasiassa inhosin.   [/quote] Lordista puheenollen, mihin se sen vaimo on kadonnut? En ole bändin tekemisiä seurannut vuosiin, mutta silloin euroviisuvuonna tää vaimo oli koko ajan mukana ja taisi olla jopa bändin manageri. Nyt tuli joku dokumentti Lordista eikä vaimoa näkynyt.

Se oli muuten poliisi ammatiltaan.

[/quote]

Vierailija
18/100 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän. Tykään bändistä ja biisistä, siksi. Mulle on sama ovatko vammaisia eller inte.

Vierailija
19/100 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kuin vähemmistökiintiötyöpaikoissa: Valitaan epäpätevä tyyppi pätevien joukosta siihen paikalle, koska epäpätevä edustaa vähemmistöä.

Kiva, että punk-piirit tykkää PKN:stä, mutta Euroviisut, joissa pärjää massapoppibiisit ja lässynlää balladit, ei ole oikea paikka punkbändille. Ei ainakaan, jos voittaa haluaa.

Vain suomalaiset on niin junttia kansaa, että äänestävät biisikilpailussa jotain biisiä siksi, että esittäjät ovat kehitysvammaisia.

Vierailija
20/100 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin nauttisin kun nää menis Euroviisuihin ja haastatteluissa käyttäytyisivät niin kuin YleX:n haastattelussa tässä yks päivä.. ' Onpa tyhmä kysymys, ei me sinne häviämäänkään mennä! Mitä sä kyselet tommosia ilmiselviä juttuja!'

Jotkut saisivat hävetä silmät päästään!! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi