Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö lapsen isoisän avovaimo kutsua ristiäisiin?

Vierailija
28.01.2015 |

Lapseni ristiäiset ovat helmikuussa. En haluaisi kutsua isäni avovaimoa. Tulen sen kanssa toimeen sen pakolliset pari tuntia kun näen isääni, mutta en haluaisi kutsua sitä ristiäisiin jonne kutsumme vain läheisimmät ihmiset jotka toivomme lapsemme elämään.

Vanhempani ovat eronneet jo 10 vuotta sitten, syynä se että isäni petti äitiäni tämän ***ran kanssa ja on pettänyt suurimman osan lapsuuttanikin, eli yli 20 vuotta jo. Tiedän, että isäni loukkaantuu jos en kutsu, varsinkin kun siskoni on kutsunut vastaaviin (häät ja ristiäiset), mutta..

Mielipiteitä?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne kutsui sen, mutta ei minua oikeaa mummia. No jokaisen valinta on ketä hyväksyy. Minä jäin suosiolla sivuun. En ala itkeä ja kiukuta. Mulla on kuitenkin työ,koti ja asiat hyvin. Olen niistä kiitollinen,vaikka ihmiset vihaa minua. Silti elän,piruuttani.

Vierailija
82/84 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taitaa olla aika paljon kakkosnaisia ja muita pettäjiä liikkeellä. Yllättääkö, että puolisoidenne lapset voivat halveksua teitä vielä kolmekymppisinäkin?

Höpsis. Täällä on esim. minä, jonka isä on toiminut vastaavalla tavalla kuin sinun isäsi. Kohdistat nyt vihaasi liukas isäsi kumppaniin. Ehkä et uskalla vihata isääsi?

Itse en enää vihaa isäänikään. Koita kasvaa. Nyt annat epätasapainoisen äidin mallin lapsellenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta äiti oli vain kiltti ja viaton uhri, jota paha paha isä ja tämän paha paha nainen ihan silkkaa pahuttaan kiusasivat, huoh! Pettämien on oire jostakin ja hyvään suhteeseen ei muut mahdu. Ehkä isäsi joutuin popsimaa psyykelääkeitä henkiseenväkivaltaan jne ja heidän suhteensa ollut ohi ennen tuota paha paha naista.

Mä en hyväksy tuota toisen naisen nimittelyä, mutta en tuota sunkaan kantaasi. Asiallinen ihminen ei petä vaikka suhde on huono, vaan päättää suhteen ja alkaa vasta sitten etsiä uutta.

Vierailija
84/84 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsi on pettänyt, ei tämä nainen. Jos aikuinen ihminen ei pääse yli vanhempien parisuhdesotkuista 20 vuodessa, niin suosittelen ammattiapua.