Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valtava hikoilu kuntosalilla :(

Vierailija
28.01.2015 |

Onko kenelläkään muulla vastaavaa ongelmaa..? Käyn salilla treenaamassa, spinning tunnilla, ohjatuilla tunneilla esim. Bodypump, Bodyattack... Hikoilen vain niin valtavasti, että alkaa jo ärsyttää ja hävettää tunneilla käynti :( Hiki valuu pitkin kasvoja ja selkää. Omasta mielestä kunto on aivan hyvä. Vaatteina päällä tekninen urheilutoppi, jalassa 3/4 pituiset capritrikoot, alkkareina hipsterit tai stringit ja tekniset urheilusukat. Ryhmätunnin päätyttyä ja mentyä pukukoppiin, niin kaikki vaatteet ovat aivan "likomärkiä". Toppi,trikoot ja alkkarit. Olen vielä huomannut, että alkkerit näkyy tosi selvästi trikoiden alta kun ovat märät...en halua/kehtaa niitä jättää poiskaan. Hajuongelmaa ei ole, mutta se kosteuden määrä on käsittämätön. Onko muilla samaa ongelmaa?!! Mitat 172/62

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se hiki viittaa siihen että kropan aineenvaihdunta ja kunto on todella OK. Ite olin illalla spinning tunnilla ja kaikki vaatteet aivän märkänä ja nyt todella hyvä olo :)

Vierailija
42/45 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla ainakin tulee kuuma ja vaatteet aivan liko märkinä spinning tunnin jälkeen ja kunto on todella hyvä. Juoksin syksyllä Cooper testin ja 3150m 12min aikana.....Aineenvaihdunta on vaan hyvä joka hikoilee suunnattomasti  T: Kuntoijamies vm.1974

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla ainakin tulee kuuma ja vaatteet aivan liko märkinä spinning tunnin jälkeen ja kunto on todella hyvä. Juoksin syksyllä Cooper testin ja 3150m 12min aikana.....Aineenvaihdunta on vaan hyvä joka hikoilee suunnattomasti  T: Kuntoijamies vm.1974

Oletpa hyvässä kunnossa.....

Vierailija
44/45 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hikoilu kuuluu mun mielestä salilla ja spinning tunnille. Sitten ainakin tietää kun kihoilee valtavasti niin treeni on mennyt hyvin ja treeni maittanu.

Vierailija
45/45 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....UP.....UP....UP....