Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kadottanut kaiken ilon elämästäni

Vierailija
11.11.2021 |

Toivottavasti teillä muilla menee paremmin. Itse jaksoin yrittää ja yrittää, mutta ei tästä oikeasti tuu enää mitään. Pitänee varmaan kohta jo luovuttaa.

Tsemppiä elämään teille kaikille muille!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luovuta. Etsi iloa . Tunteet ei kuole vaikka joskus tökkii.

Vierailija
2/32 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ettiny sitä iloa jo viimeiset 10 vuotta, ei meinaa löytyä. Viimeiset pari vuotta oli ihan ok, kun otin itteäni niskasta kiinni, mut ei vaan jaksa yrittää kun ei se tuu johtamaan mihinkään.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää aloituksesi kyllä muuttaa kaiken.

Vierailija
4/32 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala syödä prenatal valmistetta kuuri, jossa folaattia ja b12 vitamiinia ym.

Vierailija
5/32 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin ja yritin jaksaa, kaiken menetin. Nyt ei välistä vaan jaksa. Opettelen armollisuutta itseä kohtaan. Joskus on itsensä pahin vihollinen. Olisipa sinulla joitain, joille jakaa tuntoja. Se vaan, jos on ihan eri elämäntilanteet niin voi kokea ettei muut ymmärrä. Olet tärkeä omana itsenäsi. Rakasta ja hemmottele itseäsi. Pidä itsestäsi hyvä huoli, olet oman elämäsi tärkein juuristo, se mistä kaikki lähtee. Kun paskaa sataa, muista aina tehdä asioita, joista nautit. Jos nautintoa ei tule mistään, ota lepiä. Akuuttiin juttelutarpeeseen on hyvä mieli r.y.:n kriisipuhelin, aina hyvä saada uusia näkökantoja asioihin. Kuolemaa on tässä itse funtsinut paljon monesta eri näkökulmasta. Täällä oon jostain ihmeen syystä. Lopulta melankoliasta huolimatta olen löytänyt myös onnellisuutta. Tässäkin ajattelet muita ja toivot hyvää. Kunpa voisit toivoa hyviä asioita myös itsellesi.

Vierailija
6/32 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne. Tsemppiä sullekin niin kauan kun jaksat yrittää. Olet vahva.

Vierailija
7/32 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Olisi ihana vaan joku päivä nukahtaa ikuiseen uneen. Pääsisi pois. N38

8/32 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ettiny sitä iloa jo viimeiset 10 vuotta, ei meinaa löytyä. Viimeiset pari vuotta oli ihan ok, kun otin itteäni niskasta kiinni, mut ei vaan jaksa yrittää kun ei se tuu johtamaan mihinkään.

Ap

Pidä lepotauko yrittämisessä ja jatka taas myöhemmin. Ei koko aikaa tarvitse puskea. Ajan mittaan saattaa tulla uusiakin unelmia ja päämääriä, joiden saavuttaminen on realistisempaa.

Vierailija
9/32 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Se katosi tämän koronan myötä keväällä 2020.

Vierailija
10/32 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule etsimään, olen täälä sohvatyynyn takana T: elämä ilo

Vierailija
11/32 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin haluaisin kuolla ja mennä taivaaseen, mutta ei kannata vielä. Otetaan nyt iisisti vaan.

Vierailija
12/32 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse löydän iloa elämään pullosta.pikku hiprakassa kaikki näyttää paljon ruusuisemmalta.

Vierailija
13/32 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on oman elämänsä seppä. Niin makaa, kuin petaa.

Vierailija
14/32 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko syanidi kapseli kärsimyksiinne?            voiskohan joku firma ruveta tekemään niitä.  Jos pressa vaikka antaisi erikoisluvan siihen.

Vierailija
15/32 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda ilot ja tee jotain mikä ei ahdista.

Vierailija
16/32 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos omat sairaudet sotkenut elämän täysin? Onko se silloin oma vika?

Vierailija
17/32 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia vanhemmilla (ja yhteiskunnalla) on erityisen tärkeä tehtävä, kasvattaa hyviä seppiä, jotka osaavat pedata. 

Vierailija
18/32 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryvettynyt karjalanneito kirjoitti:

Yritin ja yritin jaksaa, kaiken menetin. Nyt ei välistä vaan jaksa. Opettelen armollisuutta itseä kohtaan. Joskus on itsensä pahin vihollinen. Olisipa sinulla joitain, joille jakaa tuntoja. Se vaan, jos on ihan eri elämäntilanteet niin voi kokea ettei muut ymmärrä. Olet tärkeä omana itsenäsi. Rakasta ja hemmottele itseäsi. Pidä itsestäsi hyvä huoli, olet oman elämäsi tärkein juuristo, se mistä kaikki lähtee. Kun paskaa sataa, muista aina tehdä asioita, joista nautit. Jos nautintoa ei tule mistään, ota lepiä. Akuuttiin juttelutarpeeseen on hyvä mieli r.y.:n kriisipuhelin, aina hyvä saada uusia näkökantoja asioihin. Kuolemaa on tässä itse funtsinut paljon monesta eri näkökulmasta. Täällä oon jostain ihmeen syystä. Lopulta melankoliasta huolimatta olen löytänyt myös onnellisuutta. Tässäkin ajattelet muita ja toivot hyvää. Kunpa voisit toivoa hyviä asioita myös itsellesi.

"Jos nautintoa ei tule mistään, ota lepiä."

Saisko tälle suomennoksen, kiitos.

Vierailija
19/32 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksei johtaisi? Monesti sitä löytyy helpommin tilaisuuksia joihin tarttua, jos on tehnyt jonkin sortin pohjatyötä tai oppinut jotain uutta.

Vierailija
20/32 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tänään aiemmin aloituksen tänne palstalle siitä, että pitäis varmaan sairaalaan hakeutua.

Meitä tuntuu olevan monta samassa veneessä