Dermosil-tuotteet
Mitä dermosililtä kannattaa tilata, mitkä ovat hyviä tuotteita? Kaveri pyysi mukaan tilaukseen ja nyt jahkailen.
Kommentit (30)
Dermosil-shampoot aiheuttavat voimakasta päänahan kutinaa ja silmät alkavat vuotaa vettä ja kutiavat. Jopa lapsille tarkoitettu shampoo aiheuttaa samat oireet. En suosittele kenellekään. Todella hyvä tuote, jota olen ostanut jo monta kertaa, on kuiville käsille ja kantapäille tarkoitettu Dermosil Extra Treatment-voide.
Olen tilannut pari kertaa ja tykkään erityisesti body lotionista ja jalkarasvasta (parempaa kuin monet muut ja kalliimmat rasvat). Samoin suihkugeelit ja vartalonkuorintageelit on hyviä. Itse kyllä tilaan vaan näitä ns. perushygieniatuotteita. Shampoot ja hoitoaineet ostan kampaamosta ja meikit muilta merkeiltä.
Se Karbamidi Jalkavoide palautti santapaperiksi muuttuneet käteni muutamassa päivässä taas pehmeäksi, mikään muu ei ole auttanut joten loistavaa kamaa <3
Halvalla ei saa hyvää...mutta kun ei nämä dermosil-tuoteet ihan halvimmasta päästä olekaan. Itse en voi käyttää edes kovin hajustettuja tuotteita, joten siitä puolesta en osaa kommentoida,mutta hajusteettomat herkän ihon tuotteet on ainakin rahansa arvoisia. Erityisesti extra-voide ja aloevera-voide. Lapseni paha atooppinen ihottuma parani tuolla yhdistelmällä, samoin tuttavani psoriasis hävisi pelkällä extra-voiteella.
Mikä shampoo ei kutia päänahassa? Silikonivapaa ja sulfaattivapaa, haluaisin kokeilla. Ei ihan hirveän kallista, kun ne tuskin ovat parempia.
Itse allergikkona tilaan Dermosilin Sensitive -sarjan tuotteita. Suosittelen lämpimästi seuraavia Sensitivejä: antiperspirantti (toimii tymäkkään hikeen polttamatta kainaloita kuten Rexona), kasvovoide, yövoide, seerumi, silmänympärysvoide. Nämä ovat todella hintansa väärttejä.
Sampoot ja saippuat ei niinkään, niitä saa hajusteettomina edullisesti ihan ruokakaupassa.
Itse tilaan netin kautta suoraan, ei välttämättä tarvitse tehdä kimppatilausta.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 11:37"]Olen tilannut pari kertaa. Ei minusta mitään järin laadukkaita tuotteita. Marketeista saa ihan yhtä hyviä. Kokemuksiani eri tuoteryhmistä:
- Shampoo ja hoitoaine, värjätyille ja rasvoittuville hiuksille. Tekivät hiukset sähköisiksi ja vaikeiksi selvittää. Todella kuivattavia, päänahkaakin kutisi noiden jälkeen kun shampoo pesi pois viimeisenkin luonnollisen rasvan.
- Deodorantti, joku punainen appelsiini. Kestää todella kauan kuivua, toimii keskinkertaisesti. Eli konttoripäivän pitää hienhajun poissa, mutta jos vähän enemmän hikoilee ja hengästyy, pettää.
- Meikit. Aina-voide ihan kummallisen väristä oranssinruskeaa jankkia joka jää iholle kiiltäväksi tahmakerrokseksi. Joku kynähuulipuna ihan oudon värinen, toisaalta pinkki mutta oranssiakin sävyä selvästi. Silmänrajauskynä valuu tunnissa. 5 luomivärin paletti harmaansävyjä kuitenkin ihan ok, joskin aiak vähän pigmenttiä.
- Joku vartaloöljy. Todella voimakas ja vastenmielinen haju. Siitä tuli jotenkin jopa hiki mieleen, minkä takia heitin koko aiineen roskiin.
[/quote]
Aina meikkivoiteesta on olemassa vaaleampi sävy myös, sain sen joululahjaksi. Huono homma vaan ettei lahjan antaja muistanut etten käytä meikkejä, joten kallis voide on nyt tyhjänpanttina.