Dermosil-tuotteet
Mitä dermosililtä kannattaa tilata, mitkä ovat hyviä tuotteita? Kaveri pyysi mukaan tilaukseen ja nyt jahkailen.
Kommentit (30)
Mun mielestä nuo ovat ylikehuttuja. Olen pari kertaa tilannut, mielestäni apteekista saa ihan vastaavia ja parempiakin. Esim se heidän herkän ihon pesuneste ei mielestäni ollut yhtä hyvää minun iholleni kuin Sebamed, mutta ihmiset ja ihot on tietysti erilaisia.
Se aloe vera-voide on ihan hyvä ja monikäyttöinen. Sitten heillä oli joskus kasvojen iholle tarkoitettuja sellaisia pieniä öljyhelmiä, ne oli hyviä myös kuivalle iholle ja käteviä, kun öljy oli sellaisina kerta-annoksina pienien muovihelmien sisällä. Jotain porkkanavoidetta olen kuullut kehuttavan.
Suihkugeeliä, deodoranttia, vartalovoidetta, käsivoidetta, kosteusvoidetta ja hiustenhoitoaineita nyt tarvitsee aina. Dermosililla on myös laadukkaita meikkejä ja kasvoputsareita. Puolisolle omat miestentuotteet myös?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 11:25"]
Ei mitään. Halvalla ei saa hyvää. Ala-arvoisia ovat olleet ainakin käsivoide ja kasvonaamiot.
[/quote]
Onko kokemuksia suihkusaippuoista tai käsisaippuoista?
Kiitos kommenteista. Taidan laittaa tilaukseen ainakin muutamat käsisaippuat, niissä tuo visuaalinen puoli on ihan ok ainakin! Ap
Tilaan kaikki hygieniatuotteet Dermosililta, eivätkä mielestäni edes ole halpoja. Hyviä kylläkin.
Shampoot, hammastahnat, dödöt, rasvat ja jopa vitamiinit.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 11:30"]
Kiitos kommenteista. Taidan laittaa tilaukseen ainakin muutamat käsisaippuat, niissä tuo visuaalinen puoli on ihan ok ainakin! Ap
[/quote] Suosittelen sitä Tyrniä!
Saippuoissa on aika voimakas tuoksu. Itse tykkään niistä tuoksuista kovasti, mutta joku neutraalimpaan tottunut ei varmaan tykkää.
[/quote]
Mulle ne visuaalisesti kauniisti pakatut käsisaippuat oli liian järeää tavaraa. Käsien iho kuivui ja halkeili. Mutta mä kai olen tällainen ongelmatapaus, joka ei voi juuri muuta käyttää kuin saippuattomia ja hajustettomia pesunesteitä. :(
Tykkään käsisaippuoista, vaikka osassa on makuuni aivan liian vahva tuoksu.
Kasvojen puhdistusmaito on paras mitä tähän asti on tullut vastaan millään merkillä.
Kosteusvoiteet ei sopineet minulle.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 11:34"]
[/quote]
Mulle ne visuaalisesti kauniisti pakatut käsisaippuat oli liian järeää tavaraa. Käsien iho kuivui ja halkeili. Mutta mä kai olen tällainen ongelmatapaus, joka ei voi juuri muuta käyttää kuin saippuattomia ja hajustettomia pesunesteitä. :(
[/quote]
Nin, silloin kun eka kertaa tilasin, luulin, että kaikki ne tuotteet olisi herkälle iholle soveltuvia. Mutta ei ne sitten olleet.
Mä käytän joka aamu sitä rasvoittuvan ihon puhdistusvaahtoa, ja se on ihan älyttömän hyvä ja riittoisakin!
Olen tilannut pari kertaa. Ei minusta mitään järin laadukkaita tuotteita. Marketeista saa ihan yhtä hyviä. Kokemuksiani eri tuoteryhmistä:
- Shampoo ja hoitoaine, värjätyille ja rasvoittuville hiuksille. Tekivät hiukset sähköisiksi ja vaikeiksi selvittää. Todella kuivattavia, päänahkaakin kutisi noiden jälkeen kun shampoo pesi pois viimeisenkin luonnollisen rasvan.
- Deodorantti, joku punainen appelsiini. Kestää todella kauan kuivua, toimii keskinkertaisesti. Eli konttoripäivän pitää hienhajun poissa, mutta jos vähän enemmän hikoilee ja hengästyy, pettää.
- Meikit. Aina-voide ihan kummallisen väristä oranssinruskeaa jankkia joka jää iholle kiiltäväksi tahmakerrokseksi. Joku kynähuulipuna ihan oudon värinen, toisaalta pinkki mutta oranssiakin sävyä selvästi. Silmänrajauskynä valuu tunnissa. 5 luomivärin paletti harmaansävyjä kuitenkin ihan ok, joskin aiak vähän pigmenttiä.
- Joku vartaloöljy. Todella voimakas ja vastenmielinen haju. Siitä tuli jotenkin jopa hiki mieleen, minkä takia heitin koko aiineen roskiin.
Minä tilaan aina niitä allergiatunnustuotteita. Ne on toimineet hyvin.
Tykkään saippuoista, joihin täyttöpussit. Niitä tilaan aina. Kokeilen satunnaisesti muitakin tuotteita ja kaikki ollu ihan ok. Mikään ei ole jääny käyttämättä. Suosittelen.
Mä tykkään kaikista, viimeksi tilasin tuota aqrgan oil hoitoainetta, sopii ainakin mun hiuksille. Kannatta tilata itsekseen, yli viidelläkympillä ei mene postimaksuja, lisäksi saa sen bonustuotteen itselleen.
Hajustamaton dödö on hyvä, lisäksi se klassikko keittiösaippua on ihan ykkönen ja biovanulaput. Myös kasvovesi on hyvä hinta-laatusuhteeltaan. Jos talvella kuivuu iho, kannattaa kokeilla suihkuÖLJYä. Ja extra-voide on kuiville jaloille ja rohtuneille käsille hyvä.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 11:56"]
Hajustamaton dödö on hyvä, lisäksi se klassikko keittiösaippua on ihan ykkönen ja biovanulaput. Myös kasvovesi on hyvä hinta-laatusuhteeltaan. Jos talvella kuivuu iho, kannattaa kokeilla suihkuÖLJYä. Ja extra-voide on kuiville jaloille ja rohtuneille käsille hyvä.
[/quote]
Mäkin käytän sitä classic-dödöä (hajustamaton), ei ne appelsiinit ja muut pidäkään hajua pois. Ja keittiösaippua tosiaan ihan in.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 11:25"]
Ei mitään. Halvalla ei saa hyvää. Ala-arvoisia ovat olleet ainakin käsivoide ja kasvonaamiot.
[/quote]
Onko kokemuksia suihkusaippuoista tai käsisaippuoista?
[/quote]
One hyviä.
Mulla on kokemusta (usean vuoden takaa kylläkin) keittiösaippuasta sekä saksanpähkinä-käsivoiteesta, molemmista pidin kovasti. Muitakin tuotteita kokeilun muttei jääneet hyvin mieleen.