****Toukokuun Tuhisijat viikonlopun viettoon ***
En huomannu missään aloitusta? Onkos meitä nyt sit jo niiiiiiiiin vähän, et kaik on vähä hissuksiin ja oottelee ja piinistelee vaan?
No mun piinaus vaan jatkuu.. testasin aamulla negan mut kp vasta 22.
Eli oiskois muilla plussa uutisia tarjolla?
T helga kp 22/28
Kommentit (32)
Siis nyt seuraa kasa Kummastelua ja ehkä pientä ihmetystä eilisestä
Eilinen ilta näin pieneen tekstiin ympättynä oli kamala!!Mä lähdin
sukulaisiin varustettuna 2 sidukalla ja autolla. (En muuten sanonu miehelle vasta kun tänä aamuna et tuntuu jotenkin eilisen illal varjolla et vois _ehkä_ olla raskaana¿)
Join siiderin, ihan ok.
Täti toi jekkupatteri paukun, join sen ja vielä ihan ok.
Toi toisen, ja sit alko tökkimään.
Toi kolmannen, teki tosi pahaa ja väkisin irvistellen sain sen juotua! Ja huom se on mun lempparii baarissa!
Sit aattelin, et no juonpa tämän toisen sidukan, jäi juomatta.
Päästiin baariin kera ämmälauman ja mitä mä juonkaan¿. Titanicin tuhoa seuraavat 2h.. Eli jäävettä.
Noo koitin uudelleen jos sidukka maistuis, yks pieni siideri¿ja sain sen juotua, aikaa meni siihen 1 h!
Koitin toista, ei menny alas. Tuli paha olo välittömästi hörpyn jälkeen..
Sit mulla meni vaan hermo ja rupesin suosiolla juomaan vettä. Olen todella, todella pihalla tuosta eilisestä, koska MÄ melkein alkoholistin uran saanu ihminen en pystyny edes siideriä juomaan!
( Siis alkoholisti= viinaa 2-3krt viikossa)
Ja se pahanolon aalto mikä seuras, joka hörpyn jälkeen¿Hyi hemmetti!
Niin, et ottaa tästä olosta nyt mitään selvää....
Kp 23/28
Pikkuhousunsuojaan tullut vähän verta ja samoin pyyhkiessä paperiin jäi pienenpieni limainen veriviiru.. (Anteeksi ällöjutut!!) Menkat ollu aina todella säännölliset ja synnytyksen jälkeenkin kierto ollut aina sen 28-29 päivää..
Auttakaa nyt tietämätöntä!Voiko tämä olla kiinnittymisvuotoa??? Tässä vielä tiedot tästä kierrosta tiivistettynä:
*ovisplussa kp12
*viimeiset siimahännät matkaan kp13
*nyt menossa kp25/28
Voi tätä naisen elämää..!!
Onpas taas tätiuutisia tullut:( no ensinnäkin DURACEL paljon onnea sulle uuteen kiertoon ja nyt sitten oviksen pongaamiseen paljon tsemppiä!!MIRJAMI-80 onnea myös uuteen kiertoon ja pahoittelut tädistä:( MINNILLE kans jos se tätiä nyt viittaa niin onnea uuteen kiertoon!!ja kaikille muillekkin joille täti ilmaantunut paljon tsemppiä tulevaan!!pakko se on tärpätä,parempi myöhään kuin ei milloinkaan:)
jännääjiäkin oli aika monta..kivaa kivaa...itsekkin aina vaan odottelen tätiä...parempi tietysti jos ei tulis ollenkaan ja sais testata plussan,mut en oikein jaksa uskoa.
SINTAGMA sun oireet ainakin kuulostaa tosi lupaavilta..=)
höh en taas muista mitä piti ja kelle piti...vieläkään en kotona pääse nettiin niin tää on aina tällästä kiireistä käyntiä koneella siskon luona! jospa huomenna jo taas kotona pääsis tänne. ajattelin muuten et jos ei menkkoja näy eikä kuulu niin huomenna voisin testailla. oli vähän jo tänä aamuna himo kaivaa testi laatikosta ja mennä testaamaan,mut en sit testannu.vielähän se täti ehtii tulla.välillä on kyllä niin menkkaoireita et en yhtään ihmettele vaikka se sieltä hyökkäis=( siihen vaan loppuis taas tää jännitys ja toiveiden elä' ttely toukovauvasta.
olikohan se PIKKU2POSTI joka kertoi noista vessassa ravaamisista...täälä sama homma.vähän väliä pitää käydä tarkistamassa tilanne ettei vaan tätiä...vielä oon säästynyt:)
pitää taas mennä...alkaa poika käymään niin kiukkuseks ettei muu auta ku häippästä kotia. kaikille jännääjille paljon viimesiä plussasäteitä ja mukavaa piinailua=) ja kaikille sitä kuuluisaa tärppionnea:)
toymama kp 31
Taas on sunnuntai-iltapäivä! Viikonloppu menee aina aivan älyttömän nopeasti, vaikka muuten aika mataa.
Pikku2postilla on jännät paikat. Kuuluuko mitään uutta?
Mukavaa että Duracelilla oli kerrankin ILOINEN jälleennäkeminen sen yleensä niin ei-toivotun henkilön kanssa. Jos en miekään vielä tästä kierrosta ole raskautunu, niin oikein mielelläni hyppään sinne kesäkuisten junaan sun ja kaikkien muitten kanssa!! Pillit soiden vedetään kohti taivaanrantaa.
Mirjamillekki tuli täti kylään, voi harmitus!
Minni ja Sintagma, älkää te nyt sentään vielä heittäkö kirvestä kaivoon!
Koralli, toivotaan että olis tärpännyt, ja että näkyis testissä mahdollisimman varhain. Toivotaan että tulevat lämmöt on mitä ikinä niitten tuleekin olla¿ ;-)
Elä huoli Piipikkä limajutuista, se on tällä osastolla ihan normaalia. Vähän kuin laitoksella on ihan maailman luonnollisinta kysäistä tuikituntemattomalta vierustoverilta, joko hän on mahtanut synnytyksen jälkeen kakata¿
Anyway, toivotaan että olisi kiinnittymisvuodosta kyse!
Toymamalle lykkyä huomiseen testiin, ja sitte pikapikaa kertomaan meille, että kuinka kävikään!
Itse tein tänään taas testin (acon10) ja entistä taas hieman vahvempi haamu tuli. Mutta ei vielä lähelläkään kontrolliviivaa. Pitää vaan rauhassa odotella tuonne ens viikkoon, että onko se nyt sitten totta vai ei. Uskon kyllä tuohon haamuunki, mutta pitää kuitenki vielä nähä, että tuleeko ne menkat vai ei, vielähän ehtii sattua vaikka mitä.
Palaga kp 28/29
Kun niin noista lämmöistä oon jauhanu, niin jos kiinnostaa, laitoin lämpökäyrän julkisesti näkyville. Tuolta pitäs löytyä:
http://www.tcoyf.com/forum/chart.asp?id=koralli
Ainoa mikä tuolla ei stemmaa on se että ibuprofein on oikeesti panadolia mitä oon ottanu, mut en tajunnu niistä vaihtoehdoista englanniksi että mikä olis lähinnä panadolia, jóten laitoin tuon ibuprofeiinin (sitähän ei siis suositella otettavaksi).
Ja ovulatory pain...jaa-a, selkäsärkyä ollut, en tiedä lasketaanko ovulaatiokivuiksi mut laitoin, iteasias ei oo vieläkään loppunut, joten en tiedä onko jotain muuta.
Omaaaaa napaaaaaaa..........................
Nyt on kyl sellanen tunne et olisin raskaana.
Toivottavasti olen, muuten tipun korkeelta ja kovaa :-P
Jotenkin on vaan sellanen fiilis.
Onko muilla vastaavaa fiilistä??? :-)
Huomenaamuna sit taas testailen. Jos nyt olisin raskaana niin huomenna olis 3+4 eli vaik se haamua näyttäiskin niin olis silti suuret mahikset et tulis varh km ja menkat alkais ajallaan. Höh :-( mut turha sitä vielä miettiä :-P
Sain tänään tietää et paras kaverinikin suunnittelee et alkais yrittämään raskautta :-) ollaan kaks kertaa oltu jo samaan aikaan raskaana, olis hienoa vielä kolmas!! :-)
Kiitos kysymästä Palaga ei mitään uutta. Samat oireet edelleen, eikä tätiä ainakaan vielä. Muutama päivä tässä on vielä piinailtava ja ehkä sitten loppuviikosta tehtävä testi. Sulle kuitenkin onnea plussasta! Eiköhän nyt kuitenkin siitä ole kyse kerran viiva oli vahvistunut. Paljon paljon vauvaliimaa matkaan!
Oliko se Sintagma? joka kyseli onko muilla sellainen olo, että olisi raskaana. Niin kyllä mulla on. Tuntuu vaan siltä ja vatsassa sellasia hassuja tuntemuksia. Nyt taas illalla maha tuntuu olevan turvoksissa pakko oli housut avata, kun niin ahdisti. Mulla ei oo tälläsiä oireita kyllä ollu kertaakaan aiemmin ja kokemusta on kuitenkin kertyny, nyt yk 13. Ihmeissäni olen, jos tääkin osoittautuu tädiksi. Vielä ei silti oikein uskalla toivoa ja itseään toppuuttelee. Pettymyksiä oon saanu jo ihan riittävästi. Katotaan käykö taas niin kun monesti aiemmin, kun nyt kirjotan, et jee ei tätiä ni huomenna se pirulainen astuu kehiin.
olipas omanapaista. Huomenna taas töihin ei ehkä koko päivää mieti tuleeko vai eikö tule.
plussatuulia kaikille jäljellä oleville!!
pikku2posti kp29/27-33
vaikka niin iloitsinkin menkkojen alkamisesta niin tuntuu haikealta jättää tämä porukka =(
Menkää nyt kaikki odottajiin, ja vetäkää mut väkisten ensi kierrosta mukaan, JOOKO???? *tahtoo niin kovin sen juhannusvauvan*
Mä pidän kädet kyynärpäitä myöten ristissä, että jokaiselle teistä saapuu ihana nyytti toukokuussa!
Mukavaa alkavaa plussaviikkoa kaikille!!!!!
Koko yön ressasin ja ajattelin et aamulla testaan plussan mut en testannut. Pöh.
Oviksesta 11pv eli ei tässä vielä mitään hätää.
Mut silti ärsyttäääääääää
Täälläki vähä apea olo, lämmöt putos tälle aamulle (lämpökäyrälinkki tuossa ylempänä), ...toivottavasti ei merkkaa huonoa. Vatsassa tuntunut pieniä kouristeluja. Toivottavasti olis jotain kiinnittymistä ja siitä johtuis tuo lämpökin. Huomenna tai viimeistään ylihuomenna pitäs lämpö nousta, toivottavasti nousee.
hmph.
Mutta iloista viikon alkua ja tulkaahan kertomaan plussista. Minä lähden nyt töihin, tuun sit illalla lueskelemaan.
Koralli73 kp 21/23-32 dpo 6 yk2
Moi!
Mäkin seuraan iteltäni noita lämpöjä, mut ootko huomannu et ne heittää aikas paljon, esim. jos on tosi viileä huone, tulee alhaisempia lukemia, jos krapula, tulee suuria lukemia! Mä oon ihan pihalla...:) Oon siis mittaillut aina aamuisin, mut ovista ennen nyt mittaisin sekä aamulla että päivällä, ja ihan samaa lukemaa näyttivät. Nyt aamula mittasin (tosi viilee huone), oli 36.3. heti perään mitattuna 36.0. Sit äsken mittasin (en ollut juonut mitään kuumaa) niin näytti 36.8. ???? Plaah, rasittavaa. Nimittäin mulla nyt menossa kp 27/29 eli jos lämmöt OIKEESTI oisivat laskeneet, niin tietty toivo tärpistä menis kankkulan kaivoon saman tien...Mulla viime kierroissa pari päivää ennen menkkoja aina lämmöt laskeneet! :) ääh, eikö oo rasittavaa?? Mulla ei mitään oireita ole, pientä flunssaa vaan pukkaa...eli toiveet ei oo kauheen korkeella...nyyh...:(
Plussaonnea kaikille! *****
Minni: Voisiko olla kyse nk.kiinnittymisvuodosta, ei kai sulla vielä oikein menkatkaan voi tehdä tuloaan?
(.) Mä lueskelin netistä kiinnittymisestä ja lämmöistä ja aika harvinaista olis kai että kiinnittyminen tapahtuis jo näin aikasin eli dpo 5. Joten taidan nyt vielä olla ihan hissuksiin tuon lämpökäyrän suhteen. Katson tuleeko jotain uutta hyppäystä ylös päin dpo 7-10. Toki mahdollistahan tuo kiinnittyminen näin varhainkin on ei siinä mitään mutta todennäköisesti on tätä ovulaation jälkeistä normaalia lämmönnousua vain. Noh, katsotaan.
Testaamisesta. Mulla kun tuntu nyt osuvan niin hyvin nuo touhut yhteen oviksen kans niin on tietty toiveet korkealla, että tämä olis just se kierto. Eli ajattelin kyl huvikseni testata aika paljo. Kiinnostais tietää kuinka varhain vois plussa näkyä, eli ajattelin tilata lisää acon10 ja aloitella testaus ehkä jo ti, jolloin dpo7, sitähän ne acon lupaa, että siitä asti vois näkyä. Jos jos tämä lämmönnousu tänään (36.6-->36.8)on kiinnittymisestä, niin periaatteessa olis siis mahdollista jo tiistaina näkyä. Tuskin näkyy mutta aion kokeilla.
Tänään on muuten paleltanu selvästi enempi, johtuen tietty tuosta lämmönnoususta. Ei kyllä ole mitenkään flunssainen olo, joten oletan että raskautumista ajatellen pitäs tapahtua vielä yksi lämmönnousu tuonne 37 tienoille.
Koralli73 kp 20/23-32 dpo5 yk2