18-22 vuotiaana olin vielä komea ja freesi nuori mies, jolle riitti kysyntää. Nyt 25 vuotiaana olen setäytynyt ja kulahtanut...
Kommentit (16)
Semmosta se on. Onneks on itellä elämässä muutakin sisältöä kuin ulkonäkö ja pariutuminen.
Jos olisi totta (koska näitä tapauksia on, niin miehissä kuin naisissakin) niin ei muuta kuin elintavat kuntoon eli ylimääräinen lässski pois, ryhti suoraksi, iho hyväksi ja tyyli freesiksi.👍
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt on kaljamaha ja kalju?
Mahaa on kertynyt joo, ja avolavan ensimerkit ilmassa. Naamakin vähän valahtanu mut ei voi mitää
Ap
Minä muutuin patuksi jo 18-vuotiaana, kyllä on rankkaa kun viisvitosetkin miehet tiukoissa farkkuasuissaan menee heittämällä ohi.
Sulla on vaan huonot geenit. Älä lisäänny.
Semmoista se on. Suurimmalla osalla miehistä huippu on 23-vuotiaana. Sitten se onkin silkkaa alamäkeä, joillakin loivana, joillakin jyrkempänä.
No mulla oli niin pska tilanne jo nuorena, etten voinut edes enää kulahtaa ;D
LAIHUTA. Sehän on se palstamiehen standardineuvo naisille.
Kuule poitsu,sä vaan tuut charmaattisemmaks kun vanhenet. Niin käy miehille. Kroppa muuttuu, tuut miehekkäämmäks. Iloitse siitä,etkai tahdo olla pikkupoikkis ikäsi? Kyllä vientiä luulis olevan vieläkin jos sitä on ollukin..
Naiset useinkin rupsahtaa ja se on niiin väärin. Paitsi jos on voittanu geenilotossa ja pitäny ittensä kuosissa terveillä elämäntavoilla,ei välttämättä kulahda. Muista säkin se seuraavan kerran kun kittaat kaljaa ja syöt pizzaa tai valvot ja biletät liikaa.
Eletyn elämän toisaalta pitää näkyä kasvoilla,vaikka botoxaika toisin yrittää väittää
Nykyajan nuoret ovat hyvin pehmeän ja rupsahtaneen tuntuisia alusta asti, jo nuorena vanhuksia.
Up