Mitä te muut työttömät ostatte kaupasta niin, että rahat riittää joka kuukausi?
Musta tuntuu että rahaa menee ihan hillittömästi ruokakauppaan, toki tykkään herkutella ja juoda välillä kaljaakin. Limsoja kuluu myös paljon, karkkia, suklaata, leivoksia... Wolttaamisen olen onneksi onnistunut lopettamaan, mutta kauppaan menee kuitenkin ihan liikaa rahaa mun budjetillani. Mitä te muut työttömät ostatte kaupasta, ja riittääkö rahat?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä joka epäilit minun pitävän itteeni nälässä et taida sinäkään vierailla linssihyllyllä,etkä tiesä kuinka täyttäviä ne on. Et ole todellakaan niitä koskaan syöny! Ostapa joskus k-kaupasta linssitetra 0,99€ SIIS 1,mitä väitit ettei ole mahdollista....ja syö koko satsi,et tarvitse mitään muuta!! Siihen voi lisäksi keittää porkkanoita ja keittää makaroonia sekaan. K-ruokasovelluksessa on linssimuhennoksen ohje! Etsipä kuule se sinä uusiavuton. Ainiin,mutta sinäkin olet se kaljaa kittaava työtön......
kuka tollasta sotkua syö, joku kasvis tai vegaani. ei tolla safkalla raavas mies elä korkeintaan joku nuori likka.
Mies ainakin tarvii paljon lihaa jos haluaa pitää lihakset kunnossa. 10 euroa päivässä menee jo pelkkään lihaan.
Proteiinia saa sadasta muustakin lähteestä ja halvemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on puoliso joka maksaa ruokalaskun joten voin ostaa mitä ikinä haluan.
Tätähän ei kysytty aloituksessa.
Oletko omasta mielestäsi vitsikäs.
Minä ostin tänään 2 prk hernekeittoa (0,59e/kpl), maitoa 1,75l (0,20e ale-hinta), sain leivän ilmaiseksi ja pakkasessa oli miehen ostamia lihapullia, jääkaapissa margariinia ja juustoa. Siitä tuli kolmelle ihan hyvä ruoka. Makaronilaatikon saa muutamalla eurolla, voi tehdä vaikka isommankin jos saa ison jauhelihapaketin laputettuna. Nyt vielä kiva tehdä porkkanaraastettakin kun porkkanat vielä makeita. Kouluruokaa saa välillä haettua. Kun kiertelee tarjoukset niin tulee liikuntaa samalla, ei tarvitse ottaa kallista jumppakorttia. Kerää pullot ja tölkit matkan varrelta, ostaa punaisen maidon ja keittää riisipuuron, sekin on hyvä iltaruoka arkena.
Lopeta nyt noi limpparit ja yltiöherkuttelut. Tonnikalapasta, se on näppärä ja nopea arkiruoka. Leipää, hyvää tuoretta leipää ei voita mikään, päälle tomaattia ja yrttejä, ei muuta. Possu on edullista, juureksia, vihanneksia, kaikki eivät ole edullisia mutta hyviä. Ihminen keksii tosi paljon ruokajuttuja myös edullisesti, paljon mahdollisuuksia.
Suosin keittoja, kiusauksia ja kastikkeita (edullisia ruokia). Monen ainesosan ruokia (esim. Tortillat) ostan vain erityisinä päivinä. Ja en juo limsoja ym. Herkkuja (esim. karkki tai sipsipussin) saatan ostaa viikonloppuisin.