Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kohdunkaulansyöpä epäilyt, oireena yhdyntä kivut?

Vierailija
28.01.2015 |

Elikkä papa näytti luokka nelosta ja lääkäri kysyi onko minulla ylimääräistä verenvuotoa ollut. Ei oo ollut verenvuotoa mutta unohdin ihan kysellä lääkäriltä voiko yhdyntäkivut olla yksi oire mahdollisesta syövästä. Tietääkö täällä kukaan, onko omia kokemuksia? Tää kipuilu on alkanut noin puolisenvuotta sitten, ja ei nyt suoraan alapäähän se yhdyntä satu, mutta lantiossa/mahassa tuntuu pistävää kipua. Kiitos jos joku viittis vastailla!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

googleta kohdunkaulan syöpä tai soita lääkärille.

Vierailija
2/10 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin sulla on loop hoito?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vielä, eilen tuli vasta papa kokeen tulos ja lääkäri soitti siitä. Aiko laittaa lähetteen eteenpäin ja mulle vissiin soitetaan sitten milloin on aika

Vierailija
4/10 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli marraskuussa papa tulos oli 3 luokka ja tammikuussa oli naistenpolille aika. Eli varmaan 2kk sisällä sullaki aika.

Vierailija
5/10 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sinulla kontrolli vai suoraan?

Vierailija
6/10 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan. Teki loop hoidon ja patologille meni tutkittavaksi. Sitte siitä 6kk päästä oli kontrolli.

Vierailija
7/10 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko minkä ikäinen?

Vierailija
8/10 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullaki papa 3 ja siitä kolposkopiaan ja sen jälkeen vasta se loop hoito. patologi katto mitä sieltä löyty siinä kolposkopiassa ja sen jälkee tosiaan loop hoito ja 6kk päästä papa kontrolli

Vierailija
9/10 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 3 papa ja kolposkopia tehtiin ja samalla loop. Koepalat lähti patologille. 6kk päästä oli naistenpolilla kontrolli. Eli papa ja se etikkavärjäys

Vierailija
10/10 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli papa luokkaa 4 ja lähete laitettiin kiireellisenä. Parin päivän sisään sain ajan. Nelonen  on jo aika vahva epäily syövästä ja tulisi hoitaa nopeaan.