kohdunkaulansyöpä epäilyt, oireena yhdyntä kivut?
Elikkä papa näytti luokka nelosta ja lääkäri kysyi onko minulla ylimääräistä verenvuotoa ollut. Ei oo ollut verenvuotoa mutta unohdin ihan kysellä lääkäriltä voiko yhdyntäkivut olla yksi oire mahdollisesta syövästä. Tietääkö täällä kukaan, onko omia kokemuksia? Tää kipuilu on alkanut noin puolisenvuotta sitten, ja ei nyt suoraan alapäähän se yhdyntä satu, mutta lantiossa/mahassa tuntuu pistävää kipua. Kiitos jos joku viittis vastailla!
Kommentit (10)
En tiedä vielä, eilen tuli vasta papa kokeen tulos ja lääkäri soitti siitä. Aiko laittaa lähetteen eteenpäin ja mulle vissiin soitetaan sitten milloin on aika
Mulla tuli marraskuussa papa tulos oli 3 luokka ja tammikuussa oli naistenpolille aika. Eli varmaan 2kk sisällä sullaki aika.
Oliko sinulla kontrolli vai suoraan?
Suoraan. Teki loop hoidon ja patologille meni tutkittavaksi. Sitte siitä 6kk päästä oli kontrolli.
Mullaki papa 3 ja siitä kolposkopiaan ja sen jälkeen vasta se loop hoito. patologi katto mitä sieltä löyty siinä kolposkopiassa ja sen jälkee tosiaan loop hoito ja 6kk päästä papa kontrolli
Mulla 3 papa ja kolposkopia tehtiin ja samalla loop. Koepalat lähti patologille. 6kk päästä oli naistenpolilla kontrolli. Eli papa ja se etikkavärjäys
Mulla oli papa luokkaa 4 ja lähete laitettiin kiireellisenä. Parin päivän sisään sain ajan. Nelonen on jo aika vahva epäily syövästä ja tulisi hoitaa nopeaan.
googleta kohdunkaulan syöpä tai soita lääkärille.