Olen vanha koodaaja
Selvitin juuri 875-keskustelujen aloittavien ip:t, helppoa kuin heinänteko. ;-) Huomenna menenkin keskustelemaan poliisilaitokselle kunnianloukkaussyytteiden kanssa!
Kommentit (36)
Toi saattoi toimia joskus 20 vuotta sitten. Ei nykyään kun jokainen sotaveteraanikin tajuaa ettei palstoilta ole saatavilla käyttäjien ip-tietoja vaikka olisi miten koodaaja.
Olette toisten ihmisten elämään sekaantuneet, minäkin sekaannun teidän elämäänne. :-)
Voisin kyllä veikata ettei ketään koodaajaa kiinnosta piirun vertaa tälläset palstat, eiköhän ne hengaile aivan muilla palstoilla. Mutta mene veikkonen poliisin juttusille.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:32"]
Voisin kyllä veikata ettei ketään koodaajaa kiinnosta piirun vertaa tälläset palstat, eiköhän ne hengaile aivan muilla palstoilla. Mutta mene veikkonen poliisin juttusille.
[/quote]
Tottakai kiinnostaa, kun lyötyä lyödään! Aion naruttaa teistä jokaisen, luulette voivanne kivittää ihmisiä täällä. Mutta se nauraakin parhaiten, joka viimeksi nauraa.. :-D
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:35"]
Mammat ne täällä vain keskustelee.
[/quote]
Mammat, jotka ovat katkeria meille, jotka olemme heiltä miehen onnistuneet nappaamaan. ;-)
Hyvä hyvä, minähän sanoin että mene vaan poliisille. Tulethan huomenna kertomaan mitä konstaapeli sanoi, saadaanko pahikset putkaan.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:37"]Joudunko mä vankilaan?
[/quote]
Kyllä.Rangaistuksena selata av:tä 24/7
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:48"]
Laitatko sinä minun koneelle viiruksen??
[/quote]
No heh heh, hyvä vitsi. :-D Eihän kukaan nyt mitään viiruksia voi näin levitellä. Huomaa, että olet joku pakkiksen tai ylilaudan teini. Mutta poliisiasemalle on nyt asiaa. Tämä on kuin noitavainoa. :-(
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:49"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:37"]Joudunko mä vankilaan? [/quote] Kyllä.Rangaistuksena selata av:tä 24/7
[/quote]
Tämä ei ole AP! Turha esittää minua. :-/
Olette toisten ihmisten elämään sekaantuneet, minäkin sekaannun teidän elämäänne. :-)
[/quote]
Muuta Afrikkaan ja sekaannu vaikka virtahepoon. ei kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:24"]
[/quote]
Muuta Afrikkaan ja sekaannu vaikka virtahepoon. ei kiinnosta.
[/quote]
Heh heh, en varmasti jätä neljää lastani! :-(
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:37"]
Tottakai ottaisit lapset mukaan!
[/quote]
Tuo ei kyllä ollut minun kirjoittamani, vaikka lapsiluku oikein menikin! ;-) Argumentit täällä taattua av-tasoa!
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:26"]
Selvitin juuri 875-keskustelujen aloittavien ip:t, helppoa kuin heinänteko. ;-) Huomenna menenkin keskustelemaan poliisilaitokselle kunnianloukkaussyytteiden kanssa!
[/quote]
-[--->+<]>------.-[--->++++<]>.--[--->+<]>--.>-[--->+<]>---.+[----->+++<]>.----.+++++++++++..-[--->+<]>.+[-->+<]>++.
Olet vanha homo. Siitä sitten selvittämään prepaid liittymän omistajia