Satunnainen seksikumppani oli siivonnut hellani levyjen ympärystät ilman lupaani (hänen piti tuoda vaan posti ja kastella kukat)
Olisitko pahoillasi vai hyvilläsi? Itse en oikein tykkää että nainen on kuulemma toista tuntia ollut omin luvin asunnossani. Lupa kun oli, vaan, postin tuomiseen ja kukkien kasteluun.
Kommentit (15)
Yrittää selvästi vähän haistella olisiko ilmassa muutakin kuin satunnaisia tapaamisia. Älä ota nokkiin.
Tee heti rikosilmoitus! Poliisi kyllä pöyristyy kun kerrot että nainen kävi ilmaiseksi kukkiasi kastelemassa ja kehtasi siivota vielä hellasikin.
Lähtee asemalta kuule monta maijaa ja poliisia tuollaista rikollista pidättämään!
Joskus mun todella tuore poikaystävä oli alkanut siivota MUN kaappeja sillä aikaa, kun olin töissä. Tuolloin en osannut suuttua, mutta nykyään jos joku menisi tonkimaan mun kaappeja niin saisin kohtauksen.
siellähän sitä on ollut aikaa kaivella kaikki joulukalenterin luukut.
Miksi edes pyysit jotain satunnaista seksikumppania viemään postit ja kastelemaan kukat? Eikö sulla oo kavereita tai sukulaisia? Nainen varmaan ajatteli että lähennyitte.
Voi jestas jos toinen hyvää hyvyyttään siivoaa sun mäskit hellalta tehden läävästäs vähän kodikkaamman niin kehtaat vielä valittaa ja tuomita.
Kun olin nuori opiskelija, niin kaveri tiskasi astiani aamulla viihdeillan jälkeen. Tajusin vihjeen.
Voitko laittaa sen yhteystiedot mulle, voisi käydä siivoamassa mullekin.
Ja vaikka ”kastelemassa kukkaa” kanssani.
Minun vakihoito viimeksi nosti lasten pyörät talliin lähtiessään. Kun itse olin unohtanut. Ihan hyvä vaan.
N35
Miksi olet päästänyt tuollaisen tuomaan postia ja kastelemaan kukat?