Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-vaimo on sankari

Vierailija
27.01.2015 |

Tässä keississä ex-vaimo on se supersankari. Ei tullut julkisuuteen kertomaan, että miehensä vain esittää näitä fiiliksiä, joita nyyhki tv-ohjelmassa. Ei tullut pilaamaan miehensä julkisuustempauksia, vaikka miehellä oli yhtäaikaa monta rautaa tulessa ja tunteet vauvaan hukassa.
Pysytteli taka-alalla ja hiljaa. Keskittyen toipuvaan lapseen, ei rynnäten julkisuuden valokeilaan kun se oli tarjolla.

Toinen osapuoli meni siihen lankaan, tietylle persoonallisuustyypille tuo positiivinen huomio on kuin huumetta. Mutta entä siten kun valokeila sammuu? Sitä ei saakkaan enää puida. Julkisuus on armoton, ja se pitäisi tietää kun sine pyrkii.

Mietinkin tv-ohjelmien perusteella että tässä paketissa ei nyt kaikki ole kohdallaan. Tiedättehän yleensä tietyn näköiset ja oloiset ihmiset ovat hyvin itsetietoisia (kauniisti muotoiltuna, voisi käyttää myös n-sanaa), mutta ajattelin että ehkä tässä tapauksessa poikkeus vahvistaa säännön. Ei vahvistanut.

Nolo on myös tämä uusi nuorikko. Mutta toisaalta parikymppisenä on vielä naivi, ja rakastaa huomiota vanhemmilta menestyviltä miehiltä. Myöhemmin se voi kaduttaa ja hävettää, koska kerran jo mainittua: julkisuus on armotonta.

Respecitit ainoastaan ex-vaimolle. Miten onkaan pokka pitänyt olla hiljaa kulisseissa, kun toinen tekee kaikkensa julkisuudessa mässäillessään.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

875

Vierailija
2/12 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä puhut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:33"]

Mistä sä puhut?

[/quote]

Tästä viimepäivien "kun paska lentää tuulettimeen"-keissistä, mitä ei saa mainita tällä palstalla.
-Ap

Vierailija
4/12 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-vaimo se vasta sankari on....

Vierailija
5/12 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä nähdä heittääkö mode bannit, jos ei julkaise mitään nimiä. Teoriassa tämä voisi olla mikä tahansa keissi, vaikkapa omani.
- Ap

Vierailija
6/12 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:38"]

Jännä nähdä heittääkö mode bannit, jos ei julkaise mitään nimiä. Teoriassa tämä voisi olla mikä tahansa keissi, vaikkapa omani.
- Ap

[/quote]

En saanut banneja, mutta mun pöytäkonekeskustelu, josta sain valtavasti hyviä vinkkejä, poistettiin siksi että myyjä yritti myydä minulle 875 euron konetta. Kyllä tääkin lähtee kunhan joku ilmiantaa

Vierailija
7/12 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua vittuakaan aloittajan puheista.

Vierailija
8/12 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on vissiin paljon muutakin poisteltavaa modeilla, jos lähti pöytäkonekeskustelukin :D

Vierailija
9/12 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan iloisesti sattui tämä(kin) sensuurikeissi siihen kohtaan kun käyttäjät saa antaa palautetta palstasta. Muistakaa se. :)

Vierailija
10/12 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yksinhuoltajat haukuta tällä palstalla aivan joka ainoassa tapauksessa, lesketkin. Muakin on huoriteltu ja käsketty jopa tappaa itseni, kun kerroin eronneeni mielenterveysongelmiin sairastuneesta, ja nykyisin laitoksessa olevasta miehestä (jonka mielenterveysongelmia en olisi voinut minä aiheuttaa, kuten myös on vittuiltu). Ihme, jos edes yksi yh-äiti säästyisi paskanheitolta tällä palstalla. 

Vierailija
11/12 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:50"]

Eikö yksinhuoltajat haukuta tällä palstalla aivan joka ainoassa tapauksessa, lesketkin. Muakin on huoriteltu ja käsketty jopa tappaa itseni, kun kerroin eronneeni mielenterveysongelmiin sairastuneesta, ja nykyisin laitoksessa olevasta miehestä (jonka mielenterveysongelmia en olisi voinut minä aiheuttaa, kuten myös on vittuiltu). Ihme, jos edes yksi yh-äiti säästyisi paskanheitolta tällä palstalla. 

[/quote]

Ainakin minun silmissä kaikki yh:t on sankareita, koska tiedän että minun olisi hyvin vaikeaa pärjätä yksin. Ainakaan järjissäni tempperamenttisen esikoisen ja refluksivauvan kanssa.
En tajua miten joku jaksaa vuodesta toiseen totaali yh:na pyörittää arkea.
Respect muillekin ex-vaimoille!

- Ap

Vierailija
12/12 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amen! Voi olla että tuo pimu tajuaa jossain vaiheessa minkä virheen teki ja lähtee karkuun. Oksettava mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi