Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvetti! Löin sitten miestäni!

Vierailija
27.01.2015 |

Pitkän aikaa on ollut jo vähän nihkeät välit, oon yrittänyt kysellä mikä on hätänä, muttei kuulemma yhtään mikään. Kuulemma jankutan ja kyselen inhottavia.

Tänään tulin harastuksestani (mulle tosi tärkeä) ja hirmu innoissani kerroin kaiken miehelle. Ei edes esittänyt kuuntelevaa, pelasi vaan jotain nettipeliä. Sitten meni ihan maanisena siivoamaan keittiötä, pyysin että lopettaisi sen luutuamisen ja juttelisi mun kanssa. Tässä vaiheessa mutisi jotain luutujensa keskeltä ettei mun kanssa voi jutella tms. Kun oon niin hullu jne.

Sitten alkoi se tuttu vittuilu. Kuinka minä oon hullu eikä mulle voi sanoa mitään enkä mä tajua mitään.. Yritin suht rauhallisena selittää että nimenomaan sen takia haluankin puhua. Haluan että ymmärtäisimme toisiamme.

Sitten mies siirtyi sohvalle ja oli harvinaisen vittumainen. Minä en ymmärrä enkä tajua enkä osaa mitään eikä minun kanssa voi olla. Siinä vaiheessa kun mies sanoi että minun mielestänihän kaikki vika on aina hänessä ja minä olen muka täydellinen.. Jostakin helvetin syystä mun reaktio oli, en ees tajua miten, lyödä miestä! Avokämmenellä! Osui ohimoon.. Mies oli sen jälkeen ihan vuodepotilas, makasi lattialla ja voihki ja kuulemma näki tähtiä jne. Nyt on nukkumassa ja toivoo ettei saanut kuolettavaa päävammaa.

Mihin otan yhteyttä, onko väkivaltaisille naisille jotain auttavaa puhelinta tms.? Pelästyin itsekin itseäni ja reaktiotani, vaikka ukko kuinka vittuilee niin sitä ei lyödä, eihän?? Hävettää ihan vitusti.....

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demeter – Avaimet naisen väkivaltaisuuteen, auttava puhelin väkivaltaisille naisille (09) 756 22260 (ti – to klo 16 – 18)

http://www.maria-akatemia.fi/ehkaiseva_vakivaltatyo_naisille

Vierailija
2/18 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua saat väkivaltaisuuteen kun eroat tommosesta mullista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutaisitte molemmat hoitoon. Toinen teistä käyttää henkistä väkivaltaa ja toinen fyysistä.

Vierailija
4/18 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot aapee huippu XD nauroin näki tähtii

Vierailija
5/18 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sanoisin että teit väärin koska ikinä ei saa lyödä mutta nyt on pakko sanoa että olisin hyvin suurella todennäköisyydellä tehnyt saman.

Vierailija
6/18 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

demeter-linja ja ero. Mies kuulostaa hirveältä, mutta ketään ei lyödä piste. Tarvitset apua.

Vierailija
7/18 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi voi saada. 
kerran.  kahden aikuisen luulisi pystyvän keskustelemaan.
aamulla kissa pöydälle.

uni rauhoittaa aika paljon

Vierailija
8/18 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on ihmishirviö!!! Jätä se heti! Pidetään me tytöt yhtä <3

Vierailija
9/18 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään sitten vaan seuraava mielessä, jos ja kun käytös jatkuu sekä pahenee niin ei tekeydytä uhriksi väliintuleville tahoille sen jälkeen kun miehesi antaa avarista takaisin. 

Vierailija
10/18 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Ap tässä siis taas..

Vituttaa kun kerta kaikkiaan loppui sanat kun mies vittuili. Läppäisin. Molemmat pyysimme anteeksi, minä lyöntiäni ja hän vittuiluaan. Ei kait nämä kuulu parisuhteeseen? Siis vittuilut ja väkivallat?

Joo, tuo paskiainen kerjäs verta nenästään mutta en silti olisi saanut läimäistä! Ja juu, kuulemma näki tähtiä :(

Ap

Vierailija
11/18 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten se meni noin niinku omasta mielestä?

Vierailija
12/18 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas teillä rakastava ja ihana parisuhde, huh huh.

Vierailija
13/18 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ollakkaan lyövää naista ymmärtäviä löytyy. Jos osat olisivat toisinpäin niin ei ymmärrystä löytyisi. Mua on nainen lyönyt ja en heti jättänyt mutta pari kertaa oli liikaa. Ekakin oli mutta vakuutteli niin hyvin ettei toistu. Tempaisi takaa lautasen päähän niin lujaa että hajosi, lautanen ei pää.

Lähdin vessaan katsomaan kuinka pahasti kävi niin naikkonen otti askeleita taakse. Luuli vissiin että lyön, ei kuulu mun tapoihin. Miestä voin lyödä mutta en koskaan naista tai lasta. Ottakaa naiset vaikka vinkkinä, suurin osa miehistä ei ole niin hyvä hermoisia kuin mä.

Vierailija
14/18 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 00:00"]Kiitos vastauksista! Ap tässä siis taas..

Vituttaa kun kerta kaikkiaan loppui sanat kun mies vittuili. Läppäisin. Molemmat pyysimme anteeksi, minä lyöntiäni ja hän vittuiluaan. Ei kait nämä kuulu parisuhteeseen? Siis vittuilut ja väkivallat?

Joo, tuo paskiainen kerjäs verta nenästään mutta en silti olisi saanut läimäistä! Ja juu, kuulemma näki tähtiä :(

Ap
[/quote]

Kuinka iso sä oikein oot?

Vierailija
15/18 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 00:02"]

Onpas teillä rakastava ja ihana parisuhde, huh huh.

[/quote]

Joo, eikös olekin? :( Itse jotenkin ajattelee että kaikki on suurin piirtein ok, sitten ukko aloittaa ihan mielettömän vittuilun ja seuraavaksi minä lyön häntä! Uh, ollaan jo käyty pariterapiassa, ehkä nyt ois tarvetta enemmän hc-tarepialle tai eri osoitteille.. t. Ap taas

Vierailija
16/18 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle joka kysyit kuinka iso oon, niin oon 20 cm lyhyempi kuin mieheni. Eli melkoinen altavastaaja jos hän päättäisi käyttää samaa metodia. Vittu mä olen säälittävä, lähden nyt nukkuun miehen viereen. Ihme että tuo edes jäi kotiin.. Ap taas

Vierailija
17/18 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes saattaa vittuilla yms, mutta kannattaa sullakin kuitenki kaiken varalta kattoa peiliin. Miehes vois kyllä muuttaa käytöstään, ehkäpä sinunkin pitäisi?

Vierailija
18/18 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 00:00"]

Kiitos vastauksista! Ap tässä siis taas..

Vituttaa kun kerta kaikkiaan loppui sanat kun mies vittuili. Ei kait nämä kuulu parisuhteeseen? Siis vittuilut ja väkivallat?

Ap

[/quote]

Varmasti palstalta löytyy ymmärrystä sittenkin, kun roolit vaihtuu. Eli mies kyllästyy sun vittuiluun ja "läppäisee". Sitten voitkin päivitellä palstalle fiiliksiä teho-osastolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi