Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri sanoi että pärjää taloudellisesti paremmin yh:na

Vierailija
09.09.2006 |

ja tekee osapäivätyötä. Saa asumistukea, yh- korotukset ja 400e elareita. kuulemma ekaa kertaa 8 vuoteen jää säästöön.

Teki aika selväksi että kyllästyi köyhään mieheen..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin taloudellinen(kin) tilanteeni parani huomattavasti jäätyäni yksinhuoltajaksi. Ei tarvitse joka kuukausi jännittää, saadaanko vielä loppukuussakin ruokaa, vaippoja ym. ja tilillä on koko ajan edes sen verran ylimääräistä, ettei jouduta pulaan, jos vaikka pesukone sanoo sopimuksen irti.

Tilanteen paraneminen ei kylläkään johdu yhteiskunnan tuista, vaan ex-miehen holtittomasta rahankäytöstä, juomisesta, pelaamisesta ym...

Vierailija
2/7 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintolainaa kyllä on reilusti, asuntolainaa ei. Eikä tule olemaankaan moneen vuoteen, siitä tämä ex piti huolen, hoidellessaan raha-asioitamme omin päin.. (kolmonen siis täällä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minunkin taloudellinen(kin) tilanteeni parani huomattavasti jäätyäni yksinhuoltajaksi. Ei tarvitse joka kuukausi jännittää, saadaanko vielä loppukuussakin ruokaa, vaippoja ym. ja tilillä on koko ajan edes sen verran ylimääräistä, ettei jouduta pulaan, jos vaikka pesukone sanoo sopimuksen irti.

Tilanteen paraneminen ei kylläkään johdu yhteiskunnan tuista, vaan ex-miehen holtittomasta rahankäytöstä, juomisesta, pelaamisesta ym...

Vierailija
4/7 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen alusta saakka ollut yh ja ei meinaa nyt millään riittää rahat.. Töissä olen ja käteen jää siitä 1200¿, autosta on laina ja samoin opinnoista. Ruokaa meillä menee noin 300¿ kk. En enään keksi mistä voisi vähnetää. esim. Parturiin ei ole ollut rahaa 3 kk...

Vierailija
5/7 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla useampi lapsi jos 400e elareita saa,harva ex-mies maksaa suosiolla 400e kun kolmesta en edes tuota summaa saa!!

Vierailija
6/7 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuimme miehen kanssa erikseen ja vuokra yhteensä 2 asunnosta vajaa 300e ja nyt maksetaan yhdestä reilu 500e.

Vierailija
7/7 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. jatkaa vielä

Mulla 1 lapsi, pieni vielä n. 2 1/2 v, minimielarit (kunta maksaa, ylläri..) ja oikein hyvin pärjäillään. Saa nähdä, miten sitten kun lapsi lähestyy teini-ikää, ja menotkin ovat vähän eri luokkaa. Mutta toivon mukaan työtilanteeni ja tulotasoni on tuolloin hieman nykyistä parempi.

Ja sori 4., erehdyin luulemaan tota sun ekaa viestiä jonkin viisastelijan tuotokseksi :), oli niin lyhytsanainen viesti, anteeksi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi