9kk vauva voimistelee imetyksen aikana
Olisiko teillä vinkkejä siihen miten rauhoittaa 9kk vauvan imetyshetkiä? Hän voimistelee vaikka minkalaisiin asentoihin kesken syönnin, välillä irrottaa, kun huomaa jotain mielenkiintoista ja tulee takaisin syömään kun tissi on näkyvillä. Tallaista on ollut jo pari kuukautta että huomio herpaantuu.. Jos on todella kova jano, syö kyllä häiriöttä. Kannattaisiko minun antaa maitoa vain vaikka 3 tunnin välein, sillon kun on todella jano? Tuntuu vaan että oon kamala äiti jos odotan siihen asti että jo melkein itkeeTämä tissikierre on vähän siitä vaikea että kun ei juo kunnolla niin sitten jää taas pieni jano ja kohta haluaa lisää, ehkä itselläkin olisi aika oppia siitä tavasta eroon että antaa aina vähän vähänväliä Miten teillä on nämä asiat menneet? Meidän vauva oli syntyessään pieni ja ei saavuttanut syntymäpainoa yhtä pian kuin muut vauvat, joten mulla on jäänyt vähän tavaksi antaa tissiä ehkä liikaakin Kohtalotovereita? Vauva syö kyllä kiinteitä ihan hyvin vaihtelevalla menestyksellä eikä painon kanssa ole nykyään mitään huolta, kasvaa omalla käyrällään tasaisesti.
Kommentit (5)
Normaalia isolle vauvalle ja kuuluu kehitykseen liikkua. Voit päättää koska on ruokailuhetki. Mutta ehkä nestettä hyvä saada usein, että imeytyy vähitellen. Tuttipullot?
Ei tee hampaillekaan hyvää jatkuva syöminen/juominen. Janoon vedellä täytetty pillipullo näköselle. Ruokahetket normaalin ruokarytmin mukaan.
Kuulostaa jotenkin, että sulla ei ole vauvaa, mutta siis tuon ikäisen pitäisi syödä ruokaa ruoka-aikoina ja juoda vettä pillipullosta. Imetys lisäksi ruokailujen yhteydessä tai vastiketta. Isot vauvat jumppaa imettäessä ja imevät kummallisissa asennoissa. Lopeta imetyskerta, jos vauva lähtee pois.
Jano?