Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudut, kun ihmiset rakastuvat sinuun?

Kehitysvammainen mies (15v)
11.11.2021 |

Vai onko sinulla ollut jo kokemusta kyseisestä? Jos on, miten suhtauduit? Ärsyttikö vai saitko tuntea itseäsi vetoavaksi ja miellyttäväksi ihmiseksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Yllätyin itsekin kun tajusin, että ensireaktioni oli vastata, että "ahdistun".

Vierailija
2/10 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Kukaan ei ole ollut pitkään rakastunut minuun. Jos rakastunut ei ripustaudu, sitten Ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itsekin olisin rakastunut, olisin onnellinen.

Vierailija
4/10 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on minua huomattavasti vanhempi ja omaa lapsia, niin yritän kertoa kohteliaasti että viihdyn omissa oloissani.

Vierailija
5/10 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi olit 51-vuotias.

Vierailija
6/10 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana ihastumiset ahdistivat. Tuntui pahalta antaa pakit henkilölle ja satuttaa häntä, jos en itse ollut kiinnostunut.

Nykyisin olen vanhempi, parisuhteessa ja olen kehittänyt tarkoituksella niin sosiaalisia taitoja kuin tunnetaitojakin niin koen osaavani ilmaista itseäni siten, ettei toinen koe saaneensa pahasti siipeensä. Toki ihmiset myös ymmärtävät tilanteen (esim. työkaveri), kun kerron rakastavani puolisoani ja minulla ei ole tarvetta antaa kenenkään olettaa toisin.

Vierailija
7/10 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista ei tietääkseni ole tapahtunut kuin seurustellessa. Nuorena miehet sanoivat rakastuneensa melko varhain, esim. pari viikkoa tai kuukauden seurustelun aloittamisesta. Seurustellessa rakastuminen on myönteistä.

Vierailija
8/10 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tainnut koskaan käydä niin.

Vierailija
9/10 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron että seurustelen, että sydämeni kuuluu toiselle.

Silloin kun olin sinkku, olin kai jotenkin riutunut eikä ehdotuksia tullut.

Mutta kun rakastuin, puhkesin kukkaan ja nyt minusta huokuu kylläisen tiikerin varmuus. Niin nyt olis ottajia.

Vierailija
10/10 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ihastuvat tai kiinnostuvat?

Onhan se ihanaa, jos joku rakastaa. Tosin ei silloin, jos joku esim. juoppo tai muu retku. Sellainen seura ei kiinnosta ja ehkä ongelmat.

Olen aviossa ja ei kiitos muille. 20v liittoani en tahdo turmella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme