Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävien ikähaarukka

Vierailija
27.01.2015 |

Tuli tuosta eräästä keskustelusta mieleen... Minkä ikäisiä ihmisiä ystävä- ja kaveripiiriisi kuuluu? 

Itse olen 38-vuotias, mieheni on minua muutaman vuoden vanhempi, kaveripiirimme on vuosien saatossa muodostunut "yhteiseksi", koostuen kummankin ystävistä. Kavereita on runsaasti ja teemme paljon yhdessä, matkustelemme, mökkeilemme, kahvittelemme, harrastamme ja järjestämme illanistujaisia. Porukan nuorimmat ovat mieheni serkku ja hänen tyttöystävänsä jotka ovat iältään 25-vuotiaita, vanhimmat taas minun puoleltani, entinen työkaverini ja hänen miehensä, molemmat lähes kuusikymppisiä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 21-vuotias ja parhaat ystäväni ovat kummatkin 25. Muut ystävät ovat ikähaarukalta 23-33, kaikilla vielä sama elämäntilanne (ei lapsia) joten saa nähdä miten tilanne tulevaisuudessa muuttuu :)

Vierailija
2/5 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan viisi kaveria, vaikka ikää on on jo 35v. Olemme kaikki samana vuonna syntyneitä, entisiä koulukavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi parasta ystävääni on minua vuoden vanhempia. Muuten ikähaarukka on aikalailla 25-50v. Minä olen 35v. 

Vierailija
4/5 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 24v, mies 28v ja ystäväpiirin nuorin on nyt 22v ja vanhin 37v. Paljon läheisiä ystäviä eri elämäntilanteissa, osa heistä on myös sukua :)

Vierailija
5/5 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22v ja kaverit on 20-24v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme