Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sallisitko miehellesi..

Vierailija
27.01.2015 |

Kun yhdessä ketjussa mainittiin miesluola eli mancave, mitä mieltä naiset siitä olette? Antaisitteko miehenne raivata yhdestä huoneesta sellaisen tai hyväksyisitkö sen?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:35"]

joo jos vastaavasti saisin itsellenikin huoneen.

[/quote]

Naisella on ja on aina ollut oma huone, keittiö.

Vierailija
2/19 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ketään kiinnosstaisi naisen "sallimiset"? Talo on miehen rahoilla ostettu ja maksaja määrää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo jos vastaavasti saisin itsellenikin huoneen.

Vierailija
4/19 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitais suunnitella yhessä semmonen! Ei ole ylimääräisiä huoneita, muuten kyllä.

Vierailija
5/19 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi ylimääräisiä huoneita niin toki. Saisi sotkea siellä rauhassa ja hoitaa itse siivouksen.

Vierailija
6/19 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä löytyy ja naisella ei ole siihen liittyen päätäntävaltaa.

Vierailija
7/19 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo on miehen ja hän on sen maksanut joten mikäs siinä.

Vierailija
8/19 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jo. Kodinhoitohuone. En saa mennä sinne suttaamaan, kun miehellä on joku lyömätön systeemi kaiken kanssa. Siellä on pirun ruma cd-soitin, josta huudattaa täysillä käsittämättömän huonoa musiikkia ja viikkailee pyykkejä. 

Vierailija
9/19 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin sallisin :) jos vain olisi tilaa

Vierailija
10/19 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalletkin omat tilat tietty, toinen rauhassa heivaan ja heviä ja toinen rauhassa lukemaan ja kirjoittamaan.

Vierailija
11/19 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen god tier sinkkumies joten koko kämppä on mancavea.

Vierailija
12/19 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on autotalli pyhäkkönä, sillä on siellä "verstas" ja "kuntosali" ja jääkaappi :D

Vierailija
13/19 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Meillä onkin. Minulla on iso huone kengille ja vaatteille, joten tietysti miehelläkin saa olla oma huone.

Vierailija
14/19 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti, toivoisin sellaista. Voisi sitten muu koti pysyä siistinä.

Vierailija
15/19 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että täällä puhuttas jostain pettämisestä tai kaltoinkohtelusta. Ihan kun oma tila ois armopala, jonka mies saa palkinnoksi, jos on käyttäyny hyvin.

Totta kai miehellä saa olla oma huone, oikein mielellään, jos vaan ois tilaa. Onhan lapsillakin omat huoneet. Miksei aikuisillakin? Itse tarvin omaa aikaa ja tilaa, ja oottelenkin lottovoittoa, jotta voitais muuttaa niin isoon kämppään, että jokaisella ois oma omahuone. Vanhempien makkari tietty yhteinen miehen kanssa :D

Vierailija
16/19 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löytyy miestenhuone, en käy siellä, siivouksesta puhumattakaan, joskus nakkaan ovenraosta sinne kuuluvaa kamaa.

Vierailija
17/19 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai! Saattaisin jopa hengailla siellä itsekin mieheltä salaa :D

Vierailija
18/19 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, jos olisi ylimääräinen huone. Tällä hetkellä miehellä on vain oma kaappi, joka on täynnä harrastuskamaa (kortteja). Meillä sekin on jo paljon.

Vierailija
19/19 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos huoneet riittäisivät sellaiseen :) Valitettavasti harvoin tarjoutuu sellaista mahdollisuutta, että saa rakennettua omaa huonetta/harrastushuonetta/tms kellekään :( Olisi unelma, että miehellä olisi oma huone jossa saa viettää aikaa (mies tekee töitä koneella usein öisin, minä taas nukun yöt. Olisi hyvä, jos miehellä olisi huone jossa saa tehdä juttujaan rauhassa ja minä puolestani voisin nukkua yöllä rauhassa.) muutenkaan joku kodikas rauhoittumispaikka ei ole pahitteeksi. Minäkin haluaisin oman harrastushuoneen/ateljeen, jossa on tilaa tarvikkeille ja töille. Peli/leffa/musiikkihuone olisi myös kiva. Ehkä se on mahdollista jossain vaiheessa. Aika näyttää.