Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsen yli siitä ettei mies nuole?

Vierailija
27.01.2015 |

Eli poikaystäväni kertoi että inhoaa ja kammoksuu nuolemista. On pari kertaa nuolaissut. Eli mielestäni pakottaminen on väärin ja en nauttisis siitä muutenkaan kun tiedän että toinen ei tykkää ja suorastaan inhoaa sitä. Miten pääsen tästä asiasta yli? Koska pitää nyt kuitenkin hyväksymäni etten kielihoitoa tule saamaan. Saattaahaan sitä poikaystävän mieli muuttua jossain vaiheessa. Ja olen sitoutunut ja rakastan häntä joten tälläinen loppujen lopuksi pieni juttu ei meidän suhdetta riko. Kuitenkin näen unia missä minua nuollaan...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ehkä mitenkään.  Mä luulin elöväni samassa tilanteessa kunnes se muuttui. Nykyään saan kieltä ja kunnolla saankin, kun panostan seksiin kaikin mahdollisin tavoin. Eli noin kerran kuukaudessa. 

Vierailija
2/6 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mua ei haittaa,  vaikka tiedän,  ettei mies tee sitä mielellään vaan lähinnä velvollisuudesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et millään

Miehet kyllä kiihottuu nuollessaan,kun nainen kiihottuu, mutta eivät saa siitä sitä mitään muuta. nuoleminen on osa sitä, että rakastaa oikeasti.

Jos poikaystäväsi on kovin nuori, niin pieni arkuus lienee hyväksyttäävää, ja kannattaa odottaa.

Nim. Aviomies vailla rajoja (voisin kyllä lirputella sinua).

Vierailija
4/6 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm haha eipä nyt kovin rohkaisevia vastauksia ole tullut ;)
En tiedä, en halua nuolemista ollenkaan vaikka mies jossain vaiheessa suostuisi jos tietäisin hänen inhoavan sitä. En vain tuntisi oloani mukavaksi. Toisaalta jos hän itse sitä ehdottaisi ja kuitenkin ei vieläkään tykkäisi niin suostuisin kyllä...
Pitää varmaan sitten odottaa että hän muuuttaa mielensä tai jotain. Koska juuri tuota nautinnon antamisen tunnetta olen miettinyt. Miksei hän halua antaa minulle samaa kuin minä annan kun otan häneltä suihin. Toisaalta minun puoleltani suihinotto ei ole pakkopullaa niin niitä ei voi verrata.

Ao

Vierailija
5/6 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompromissejahan seksielämäkin on ainakin osittain. En nyt sanoisi niinkään, että rakastaminen ja nuoleminen ovat yks yhteen. En voisi vaatia mieheltäni sellaista, mitä hän ei halua tehdä ja en tekisi itsekään niin. Kokeilla voi joskus melkein mitä tahansa, mutta kaikki tekeminen ei miellytä kaikkia. Ei pitäisi tehdä ongelmaa yhdestä seksin osa-alueesta, jos  seksielämä muuten on antoisaa ja monelle riittää, että sitä seksiä edes joskus on.

Vierailija
6/6 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitse päästä siitä yli.
Katsos kun on miehiä kuten minä jotka RAKASTAA tussun nuolemista, imemistä ja sormettamista. Se kiihottaa vaan niin paljon, eteen ottaa niin paljon että tuntuu räjähtävänsä jos kaluun koskee samalla. ;)
Namnam.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän