Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä maksusta 1:lle vakiasiakkaalle?

Vierailija
27.01.2015 |

Eipä arvaisi, mitä kaikkea hullua käy mielessä kun rahapula on tarpeeksi paha, ja lapset elätettävänä. Taloudellinen tilanteeni on mahdottoman tiukka tällä hetkellä... Lasten isä, josta olen eronnut, on laittanut elämänsä niin ranttaliksi, ettei pysty hoitamaan oikeastaan mitään velvollisuuksiaan lasten elatukseen ja hoitoon liittyen. Itselläni ei ole tällä hetkellä vakituista työpaikkaa, teen sijaisuuksia useammassa eri paikassa.

Tulossa olisi muutama melko iso pakollinen menoerä ja olen aivan pulassa. Monet kerrat olen harkinnut erilaisia netistäkin saatavia kulutusluottoja yms, mutta en millään haluaisi lähteä siihen kierteeseen. Mieleeni on hiipinyt eräs ajatus, mikä hävettää ja inhottaakin, mutta aina uudelleen päädyn pyörittelemään sitä mielessäni...

Mitä jos löytäisi jostain (niin mistä muka) jonkun kunnollisen, normaalin mieshenkilön, jonka kanssa tapailisi silloin tällöin ja harrastaisi seksiä rahasta? Onko sellaisia varakkaita miehiä olemassa, jotka ovat edes valmiita maksamaan seksistä, vai saavatko kaikki maksukykyiset miehet sitä muutoinkin tarpeeksi? Olen kyllä ihan katseenkestävä jne. jos sillä nyt mitään merkitystä on. En ole koskaan edes kuvitellut, että tekisin mitään vastaavaa ja hyvinkin halveksivasti ajatellut esim. opiskelijoita jotka rahoittavat koulunkäyntinsä siten...

Olen kunnollinen useamman lapsen äiti, enkä ole harrastanut elämäni aikana seksiä kuin kahden miehen kanssa, joista toinen siis lasten isä. Turmelisiko tuollainen teko minut jollain tavalla, voisinko elää sen kanssa, mitä jos alkaisin inhota seksiä ylipäätään tuon myötä?! Tekisikö se asiasta hyväksyttävämmän, että myisin seksiä vain takuuvarmasti vapaalle miehelle? Ottakaa kantaa ja kertokaa, jos olen aivan hullu miettiessäni tätä vaihtoehtoa.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla sinun alasi.

Seksin myyminen on sinällään ihan kunnioitettavaa puuhaa. Annetaan seksiä ihmiselle, joka ei sitä muutoin saa tarpeeksi, joskin jonkin verran omatuntoa voi toisen taoludellinen hyväksikäyttäminen toki vaivata.

Kysymyksessähän on kuitenkin kahden aikuisen keskeinen kauppa, jossa kumpikin saa sitä mitä haluaa.

kuitenkin olet viisasas. Kulutusluotto vain paahentaa tilannetta, ja kohta olet niin syvällä, että "asiakaan" statuksella ei ole väliä, vaan on pakko antaa sille joka vain maksaaa.

Vierailija
2/37 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan, kun muistat pitää tunteet pois hommasta niin kaikki sujuu hienosti.

Suosittelen ottamaan pokan lähipiiristä , eli jonkun rikkaan perheellisen niin homma pysyy aisoissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettiny samaa, mutta mistä sen asiakkaan löytää tosiaan. Pitäs olla ihan 'in cognito', ei nimiä, ei mitään.. Todellakaan lähipiiristä.

Vierailija
4/37 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun ämmät menkää töihin ja tehkää pitkää päivää. Aina yritetään pillulla ratsastaa missä aita on matalin.ensviikolla varmasti lumihommia riittää

Vierailija
5/37 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin kunnolliset eivät helposti sitä yhtä vakituista löydä, harmi kyllä. Vuosia harjoitin toimintaa tasaisesti ja matalalla profiililla, lopulta mulle jäi juurikin se yksi vakituinen kuin valikoituna... ollut nyt vuosia jo. Hyvä systeemi sekä mulle että hänelle ja soisin muillekin vastaavia, mksi en?

Mutta sitä alkuasetelmaa, muutamaa vuotta prostituoituna, noin sata asiakasta, ei voi suositella useimmille. 

Vierailija
6/37 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs ikäinen ap on? Ja miten ajattelit yhteyttä pidellä tohon vakkariis.kunhan kyselen.

Vierailija
7/37 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tullut ongelma siitä etten osaa lopettaa. Olen hyväpalkkaisessa työssä mutta myyn silti itseäni. Vaikeeta olis alkaa seurustelemaankin kun on maannut satojen miesten kanssa,ja kymmenien naisten. Seksi ei tunnu enää miltään.t.yh.32

Vierailija
8/37 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile iskuri.net  

kirjoita melko aidosti mnkälaista miestä haet.  

saat varmaan 100 vastausta. koeta poimia järkevimmän tuntuinen, sellainen joka osaa kirjoittaa parhaiten ja korvien välissää liikkuu eniten.  kerro tälle aidosti minkä verran tarttisit apua, voi auttaakin jos seksi on aitoa ja hyvää   

t. mies 

Vierailija
9/37 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsien takia voi tehdä mitä vain! Olen itsekkin ollut samassa tilanteessa: en omista lapsia, mutta hauskanpito on kallista. Olen oppinut että vaikka saakin maksua, pystyy seksistä silti nauttimaan yhtälailla.

Vierailija
10/37 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taivas. voi taivas. voi taivas. herätkää!

Vierailija
11/37 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään tapauksessa rupea myymään itseäsi!! Itsekunnioitus menee väkisinkin siltä joka alentaa itsensä kauppatavaraksi!! Eteenkin kun olet noin kunnoitettavasti elänyt tähänasti että vain 2 miestä on ollut!! Turmelisit itsesi aivan totaalisesti!!

Kukaan kunnollinen itseään kunnioittava mies ei voi ostaa naiselta seksiä!! Eli kunnollista miestä et voi siihen hommaan löytää ikinä!! Joka seksiä alentuu ostamaan käyttää toisen ruumista himojensa tyydyttämiseen eikä kunnollinen ihminen käytä toista hyväksi.

Minä voisin vaikka antaa huoralle ilmaiseksi rahaa mutte en ikinä käyttää häntä hyväkseni maksusta... Sellainen on kertakaikkiaan väärin!! Asiat ratkeavat tavalla tai toisella mutta tuohon hommaan älä rupea!!!

En usko että sinä voit ikinä kunnioittaa sellaista miestä joka rahalla nai sinua joka olet tuollaisen pakon edessä.. Häpeällinen mies joka moiseen suostuu..

Vierailija
12/37 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go for it. Molemmat hyötyvät, mies saa tarvitsemaansa läheisyyttä ja seksiä, sinä rahaa (ja seksiä, mikset voisi nauttia siitä itsekin?). Ei siinä ole mitään pahaa. Jos aletaan miettiä hyväksikäyttöä niin ihan yhtälailla voisi ajatella että seksin myyjä hyväksi käyttää sen puutteessa olevaa, kuin että puutteessa oleva hyväksi käyttää rahan puutteessa olevaa. Ei sitä kannata miettiä jos molemmat ovat asian kanssa sinut. Vaikeampaa voi olla löytää se hyvä vakioasiakas ja vaikeaa voi olla myös koittaa pitää tunteet pois pelistä asiakassuhteen vakiutuessa. Toisaalta jos molemmille sattuisi sopimaan, niin miksi pitäisikään?

Seksin osto ja myynti on täysin ok jos molemmat ovat täysi-ikäisiä ja tietävät mitä tekevät.

Vierailija
13/37 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee sitä. Olet selvästikin liian kunnollinen ihminen siihen, etkä olisi entisesi sen jälkeen. Jo se että kyselet asiasta täällä viestii siitä, ettet oikeasti pidä vaihtoehtoa hyvänä, syvällä sisimmässäsi. Aina löytyy vaihtoehto. Sossu, kirkon antama raha-apu, hyväntekeväisyys jota harjoitetaan Facebook-ryhmissä, tavaran myyminen nettihuutokaupoissa jne. Etenkin jälkimmäisin on pelastanut henkeni monta kertaa. Tein parhaimmillaan 800 euroa voittoa kk myymällä tavallista roinaa nettihuutokaupoissa. Mieti tarvitsetko kaikki tavarat ja menoerät oikeasti...Laita asiat arvojärjestykseen. Mistä voisit säästää, mikä on se mistä et voisi missään nimessä luopua? Jos tulisi sota, mikä olisi vähin millä pärjäisit? Lapset tarvitsevat ennen kaikkea tasapainoisen äidin, jolla ei ole hirveästi luurankoja kaapissa.

Vierailija
14/37 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 11:03"]

Itselläni on tullut ongelma siitä etten osaa lopettaa. Olen hyväpalkkaisessa työssä mutta myyn silti itseäni. Vaikeeta olis alkaa seurustelemaankin kun on maannut satojen miesten kanssa,ja kymmenien naisten. Seksi ei tunnu enää miltään.t.yh.32

[/quote]

Tämän kun kaikki sisäistäisivät. Tämän lisäksi tulee se tosiasia, että kukaan mies ei ala suhteeseen naisen kanssa joka on maannut satojen kanssa, siis kunnollinen mies.

Vierailija
15/37 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:54"]

Miettiny samaa, mutta mistä sen asiakkaan löytää tosiaan. Pitäs olla ihan 'in cognito', ei nimiä, ei mitään.. Todellakaan lähipiiristä.

[/quote]

Tollaisella tuntemattomuudella riskeeraat vain oman terveytesi. Turvallisuuden takia on syytä tietää kenen kanssa on tekemisissä. Ei se pyyntö "soitathan numero näkyvissä" huvikseen ole niissä ilmoituksissa.

Vierailija
16/37 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 11:56"]

Älä missään tapauksessa rupea myymään itseäsi!! Itsekunnioitus menee väkisinkin siltä joka alentaa itsensä kauppatavaraksi!! Eteenkin kun olet noin kunnoitettavasti elänyt tähänasti että vain 2 miestä on ollut!! Turmelisit itsesi aivan totaalisesti!!

[/quote]

Mitä muuta työnteko on kuin toiselle huoraamista?

Vierailija
17/37 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajatuskin inhottaa, et sovellu palveluammattiin. Saat vain itsestäsi mielenterveyspotilaan. Lisäksi vaikutat kunnolliselta naiselta, olisitko valmis tarjoamaan rahalle vastinetta?

Minun on vaikea ymmärtää prostituutiota. Seksi on aivan liian ihana, kaunis, iloinen ja positiivinen asia. Tuntuu jotenkin vähän väärältä, että tällä ihanalla intiimillä kanssakäymisellä rahastetaan. Noh, saatan olla hiukan naivi tämän asian suhteen. Ehkä ikä opettaa, tai sitten ei.

N31

Vierailija
18/37 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on aika harmi pilata oma suhtautuminen seksiin tällaisella. Mitä jos joku saa tietää? mitä jos asiakkaasi kiristää sinua tiedolla? tai muuten muuttuu hankalakis ja kostoksi paljastaa? jne. Mitä luulet lastesi ajattelevan jos tilanne paljastuu jollain tavalla?

antaisit ihan hirmuisen määrän kontrollia pois omasta elämästä - asettaisit itsesi todella haavoittuvaan ja helposti hyväksikäytettävään asemaan. 

äärimmäisen huono idea. 

Hienoa tässä ketjussa oli se, että ideaan positiivisesti suhtautuvat muistuttivat, että ei täällä olevat kirjoitukset todellakaan ole kesimäärin normaalin ihmisen kirjoittamia. Kannattaa muistuttaa sitä itselleen kun lukee jostain häpyhuulien asennon analysoinnista, nyrkkinainnin tavallisuudesta**, munan mittailusta jne. Provoja ja tai idiootteja, joilla ei parempaa ajankäyttöä. 

** kyllä jotkut varmaan oikeastikin tykkää, mutta tämä foorumi antaa täysin väärän kuvan 

Vierailija
19/37 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma tuo on. Takaapäin, jos siis on hyvä hoikka perse. Hintaan 50-100 egee. 500-1000 kuussa nettona käteen. Bruttonahan toi vastaisi jo 700-1500, eli pienituloisen palkka, eikä tarvitse olla kuin perse pystyssä 10 kertaa. Kerta 2-5 minuuttia. Eli alle tunti kuukaudessa lahnana perse pystyssä.

On se naisilla helppoa tuo rahan tulo. Itse panisin menemään vaikka millaista lehmää joka toinen päivä jos saisin saman verran, eli 2x edellä mainitut.

Mies -39 v.

Vierailija
20/37 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 17:29"]Mikä ongelma tuo on. Takaapäin, jos siis on hyvä hoikka perse. Hintaan 50-100 egee. 500-1000 kuussa nettona käteen. Bruttonahan toi vastaisi jo 700-1500, eli pienituloisen palkka, eikä tarvitse olla kuin perse pystyssä 10 kertaa. Kerta 2-5 minuuttia. Eli alle tunti kuukaudessa lahnana perse pystyssä.

On se naisilla helppoa tuo rahan tulo. Itse panisin menemään vaikka millaista lehmää joka toinen päivä jos saisin saman verran, eli 2x edellä mainitut.

Mies -39 v.

[/quote]

Et ole tainnut käyttää huoria? Kyllä miehet yleensä vaatii ihan jotakin muuta kuin lahnailua perse pystyssä. Tunnen pari huoraa ja yleinen on, että ostetaan anaalia tai suikkari.

N31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän