Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on suorittamisen ja ahkeruuden ero?

Vierailija
27.01.2015 |

Töissä kun monesti jutellaan mitä kukakin on viikonloppuna tehnyt, hyväksyttyä on kertoa että piti siivota ja käydä lenkillä mutten sit jaksanutkaan. Itse teen vaikka mitä; siivoan, urheilen, leivon, lasten kanssa vaikka mitä, pihahommia, pientä remppaan jne. Jos kerron puoliakaan mitä olen tehnyt tulee 'luuletko olevasi parempi ihminen' -katseita. Nykyään kuittaankin tekemiseni 'en paljon mitään'. Miksi toimeliaisuus monesti ajatellaan neuroottiseksi suorittamiseksi? Miksi joku ei muka voisi tykätä enemmän kaappien järjestämisestä tai juoksemisesta kuin tyhjänpäiväisten tv-sarjojen tuijottamisesta?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun näkökulmastani ero on mitätön: en arvosta kumpaakaan. Ahkerat ihmiset ovat saaneet maailmassa aikaan kaikkein eniten tuhoa aikaan. 

Vierailija
22/22 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:15"]Miksi joku ei muka voisi tykätä enemmän kaappien järjestämisestä tai juoksemisesta kuin tyhjänpäiväisten tv-sarjojen tuijottamisesta?

[/quote]

Miksi et itse voinut tehdä aloitusta mollaamatta jonkun muun tekemisiä? Jos tuon lopun olisit jättänyt pois, olisin ehkä voinutkin olla samaa mieltä kanssasi. En ihmettele, jos saat katseita. Haluat selvästi ylentää itsesi. Varmaan mielesi tekee nyt väittää, ettet koskaan sano tuollaista ääneen, mutta olen varma, että nuiva asenteesi näkyy muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän