Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KFC ja työvoimapula

Vierailija
11.11.2021 |

Onkohan markkinointipäällikölläkin 30 viikkotunnin työaika?

Työvoimapula on KFC Suomen markkinointipäällikkö Henri Parosen mukaan maanlaajuinen ilmiö.

– Olemme KFC:llä tehneet päätöksen, jossa tarjoamme lähtökohtaisesti 30h/vko -sopimuksia, joka on poikkeuksellista alallamme.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kuitenkin vakituisesta työstä saa sen kuukausipalkan täysien tuntien mukaan. Ai eikö. Ai että kela maksaa loput . Anteeksi.

Vierailija
2/22 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ei 40 h?

Mistä maasta kanat muuten tulee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aikoinaa kahvilassa 30h viikko, ja olin jatkuvasti p*rsesuki. Ei kiitos niihin hommiin enää ikinä.

Vierailija
4/22 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

30h/vko on juuri sen verran, ettei sillä elä isommissa kaupungeissa, mutta ei välttämättä ole oikeutettu myöskään tukiin. 

Vierailija
5/22 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vuorotyö? Joka neljäs viikonloppuvapaa? Pyhät töissä?

Eipä taida olla. Virka-aikatyöläiset pitäkööt päänsä kiinni vuoropätkäosa-aikaisen työoloista.

Vierailija
6/22 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolalaista antibioottihalpakanaa kokkaa avaruusaivokirurgit nälkäpalkalla nälkäisille avaruusaivokirurgeille. Mutta miksi tämä pitää tapahtua Suomessa, eikö nuo voisi perustaa kanalansa suoraa Afrikan leirien kupeeseen ja aavikoille.

Vierailija
7/22 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa ja surettaa, Itiksen liiketilan paikalla oli ennen Ruohonjuuri. :D 

Vierailija
8/22 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan parhaassa työiässä olevat ihmiset jonottavat keskellä arkiviikkoa yön päädäkseen syömään tuonne ja mikä tärkeintä lähettämään serkuille selfieitä näyttääkseen kuinka hyvin heillä pyyhkii täällä Suomessa kun toiset tekevät heille Ruokaa ja palkka juoksee tekemättä mitään. 

Vierailija
9/22 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ravintola- alan epäkohtia pitäisi tuoda lisää julkisuuteen. Miksi vielä ihmettelevät, kun on työvoimapula. 30h/ viikko eli ei taida edes saada ruokataukoa työajalka pitää.

Vierailija
10/22 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa eläminen on niin kallista, että 30h ei paljon naurata kun palkka on joka tapauksessa paska.

Vierailija
11/22 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko pitänyt myös käydä ostoksilla siellä? Eikä vaan nyt surra. Koska jos se olisi ollut kannattava liikepaikka Ruohonjuurelle, tuskin siinä nyt myytäisin puolalaista tehotuotettua kanaa?

Vierailija
12/22 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se sijaitse Itä-Helsingissä, eihän siellä tee kukaan töitä, mitä ihmettä nuo oikein luulevat?

Vierailija
13/22 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaan aikaan parhaassa työiässä olevat ihmiset jonottavat keskellä arkiviikkoa yön päädäkseen syömään tuonne ja mikä tärkeintä lähettämään serkuille selfieitä näyttääkseen kuinka hyvin heillä pyyhkii täällä Suomessa kun toiset tekevät heille Ruokaa ja palkka juoksee tekemättä mitään. 

*miehet

t. korjasin, koska niitähän ne ovat

Vierailija
14/22 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eiväthän itähelsingissä asuvat osta ruohonjuuren laatutuotteita jos siellä asuisi jäkeviä kantasuomalaisia niin asia olisi toisin

Vierailija
15/22 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko pitänyt myös käydä ostoksilla siellä? Eikä vaan nyt surra. Koska jos se olisi ollut kannattava liikepaikka Ruohonjuurelle, tuskin siinä nyt myytäisin puolalaista tehotuotettua kanaa?

Minä kävinkin. :) Ruohonjuuri on supistanut liikekantaansa Suomessa, tuo ei ole ainoa sulkenut paikka.

Vierailija
16/22 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jossa tarjoamme lähtökohtaisesti 30h/vko -sopimuksia, joka on poikkeuksellista alallamme."

Siis vau. Ihan käsittämätöntä miten paljon työtunteja Kfc tarjoaa! 

Vierailija
17/22 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton KFC:n mä tiedän oon käyny kanadassa en tykänny eli en käy. Mikä toi ruohonjuuri on myykö se ruohoa?

Vierailija
18/22 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

37,5 h on täysi työaika. 30 h on 80 prosenttinen

Vierailija
19/22 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa eläminen on niin kallista, että 30h ei paljon naurata kun palkka on joka tapauksessa paska.

Eikös marinin ehdottama 4 pv:n työviikko ole aika lähellä tuota tuntimäärää?

Vierailija
20/22 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ton KFC:n mä tiedän oon käyny kanadassa en tykänny eli en käy. Mikä toi ruohonjuuri on myykö se ruohoa?

Ymmärtääkseni ei varsinaisesti ruohoa, mutta ruohon juuria. Voi olla, että olen väärässäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi