Kertokaa tänne lempikappaleenne
Omani Jenni Vartiaisen Eden, Halvalla, Minä Sinua Vaan ja Tunnoton.
Samoin Paula Vesalan vain elämää versiot Pahempi toistaan ja Sori ovat huippuhyviä.
tarkoituksena siis vain kertoa omat lempikappaleet, ei arvostella muiden mielipiteitä. Kaikki yhtä hyviä vastauksia ja sillee.
Kommentit (24)
Kyllä aina vaan Nordmanin Vandraren nostaa ihon kananlihalle
Montahan niitä on, mutta juuri nyt tuo Juha Tapion Copacabana ja Ipanema saahymyn huulille.
Mikko Alatalo - Kyllä sitä ny ollaan niin neekeriä, että
Mikko Alatalo - Neekerin poika
Just tällä hetkellä "Pais Tropical" - sanat ja fiilis saa auringon paistamaan sisälläni :)
Kaikki menee paitsi Jenni Vartiaisen biisit.
Mun lemppari on tuo Ragni Malmsten - Mikki Hiiri merihädässä.
Mä olen sanoitus lähtöinen siinä onko biisi hyvä. Zeppelinin liukuportaat taivaaseen on hyvä. Moottoripäillä on montakin hyvää, mainitaan nyt kylmää ja yksinäistä (ilman sinua). Juicella on paljon hyviä biisejä, omaa suosikkia häneltä ei ole. Liikaa hyviä biisejä juicella.
Pimeän pelko rautaneidolta on hyvä biisi. Monet vanhat on muuten parempia kun niissä kyse on musiikista eikä ulkonäöstä. 70 luvulla kaikilla oli paljon karvaa ja tuli oikeasti hyviä biisejä. Korreloiko karvaisuus musiikin laatuun? Nykyiset yritelmät kun tuntuu perustuvan siihen kuin paljon näytetään paljasta pintaa. Biisit on ennimmäkseen tosi yhdentekeviä, tylsiä niin koitetaan sitten shokeerata pyllistelyillä ja tissien näyttämisellä.
Mun henk koht mielipiteeni on että musiikkivideot huononsi laatua. Lähdettiin väärälle linjalle ja unohdettiin että musiikin tärkein on se miltä kuulostaa.
Enrigue Iglesias: Bailando.