Millä asioilla käyt yksityislääkärillä omaan pussiin?
Kommentit (11)
Ravitsemusterapeutti, Gynekologi ja Psykiatri. Varmaan myös ihotautilääkäri jos olisi tarvetta.
Omaan pussiin juurikin eli vasektomiassa.
Luomenpoistot plastiikkakirurgilla ja ihotautilääkärillä.
Käyn ortopedillä nivelrikon vuoksi.
Hammaslääkärillä. Juuri teetätin hammassillan puuttuvan hampaan kohdalle. Itsetunto koheni huomattavasti, taas kelpaa hymyillä.
Lääkärissä käynti on Suomessa niin kallista siihen nähden mitä siitä hyötyy ("ei sulla mitään ole ota buranaa - 100€ kiitos"), että käytän ainoastaan julkista ja työterveyttä (jos työnantaja sellaisen tarjoaa, nykyäänhän usein tarjolla on vain minimit "saikkulääkäripalvelut").
Hammaslääkärillä. Voisin käydä myös gynellä, jos olisi akuutti ongelma. Mies kävi urologilla, koska pääsi ilman jonotusta, eikä lopulta maksanut niin paljon kuitenkaan, että olisi mieluummin odotellut potentiaalisesti viikkotolkulla ennen ajan saamista.
Kaikki tarvittavat. Eläkeläisen vuositarkastus + labrat julkisella. Tosi harvoin onneksi tarvitsen lääkäriä, paitsi hammaslääkärillä kerran vuodessa. Viimeksi tarvitsin
lääkärintodistusta ajokortin uusimiseen. Mummo 75
Ihan kaikessa. Ne harvat kerrat, kun olen käynyt julkisella olen saanut vai kylmää ja kalseaa kohtelua.
kaikissa asioissa. käyn lääkärillä kerran 5v ehkä, joten en jaksa asioida julkisessa vaan valita lääkärini ihan itse, jottaedes puheenymmärrys on molemminpuoleista. Terveisin osaan itsekin ostaa buranaa…
Gynellä, silmälääkärillä ja hammaslääkärillä. Aiemmin kävin yksityisellä keuhkolääkärillä astman vuoksi, sittemmin pääsin keuhkopolin asiakkaaksi. Saahan noista pienen Kela-korvauksen, joten koko maksu ei mene omasta lompakosta.