Nainen, saatko paremmat ja nautinnollisemmat orgasmit yksin vai miehen kanssa?
Kommentit (14)
Tietysti oman miehen kanssa, tässäkohtaa varmaan eroavat naiset miehistä useimmiten. Miehelle kai sama ketä panee, näin saa käsityksen täältä palstalta.
Mutta en pelkällä panolla saa kyllä omankaan kanssa.
Sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa tuntuu, että olen hänelle kiinnostava ja riitän omana itsenäni. Silloin olen sängyssäkin parhaimmillani. Ei tarvitse olla parisuhdetta, mutta kemiat pitää kohdata, tätä on vaikea selittää.
Mä saan yhdynnässä parhaat orkut. Luotettava, dominoiva ja sopivan kokoinen mies takaa parhaan lopputuloksen. Siitä saa myös henkisen tyydytyksen, eli orkku on enemmän kuin orkku!
Miesten seksitaidot ovat niin surkeita, että vaikka saan orkun miehen kanssa ollessani, niin orkun aiheuttaja olen minä itse. Hoitelen mielummin itseni tai toisen naisen kanssa kuin miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miesten seksitaidot ovat niin surkeita, että vaikka saan orkun miehen kanssa ollessani, niin orkun aiheuttaja olen minä itse. Hoitelen mielummin itseni tai toisen naisen kanssa kuin miesten kanssa.
Eli et pidä miehistä muutenkaan.
Ehdottomasti miehen kanssa. Joskus tulee masturboidessakin isompi orkku, mutta ei nekään voita miehen kanssa saatuja orkkuja, jotka myös kestävät huomattavasti pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Useimmiten ne miesten seksitaidot ovatkin surkeita; kute tuossa naisten orgasmikeskustelussa, mihet haluavat ja luulevat myös, että naiselle riittää, kun työntää sen kalun pilluun, ja jyystää edes takasin. No näinhän ei ole..Eikä se asia miesten alapeukuilla muuksi muutu. Yhä vaan näitä miehiä siis löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmiten ne miesten seksitaidot ovatkin surkeita; kute tuossa naisten orgasmikeskustelussa, mihet haluavat ja luulevat myös, että naiselle riittää, kun työntää sen kalun pilluun, ja jyystää edes takasin. No näinhän ei ole..Eikä se asia miesten alapeukuilla muuksi muutu. Yhä vaan näitä miehiä siis löytyy.
Niin, siis SINULLE ei riitä. Monelle muulle naiselle riittää. Puhu vain omasta puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulehan klitorishullu, miten minun tulisi toimia kun vaimo haluaa sitä yhdyntää? Pitääkö minun kieltäytyä ja hinkata sitä klitorista, vai miten toimin? Katsos kun kaikki naiset eivät onneksi ole samasta muitista.
Rakastamani miehen kanssa, penis sisällä ja miehen käsi klitalla. Oma käsi apuna kakkosena ja suuseksi kolmantena. Vasta sitten sooloseksi. Orgasmin hetkellinen voimakkuus on ihan toinen juttu, nyt kuvasin O:n kokonaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti miehen kanssa. Joskus tulee masturboidessakin isompi orkku, mutta ei nekään voita miehen kanssa saatuja orkkuja, jotka myös kestävät huomattavasti pidempään.
Tartteekohan minunkin vielä tähän vastaukseeni tarkentaa, että kyllä, tarvitsen sen klitan hyväilyä yhdynnässä. Muuten en saa orgasmia vaikka kuinka hyvältä tuntuisi. Sitä klittaa voi hyväillä joko minä tai mies, ihan sama. Joka tapauksessa parhaat orkut tulee miehen kanssa ja nimenomaan yhdynnässä.
Samoin ilman miehen klitoriksen hyväilyä en saa, mutta näin saan ihan mielettömät!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulehan klitorishullu, miten minun tulisi toimia kun vaimo haluaa sitä yhdyntää? Pitääkö minun kieltäytyä ja hinkata sitä klitorista, vai miten toimin? Katsos kun kaikki naiset eivät onneksi ole samasta muitista.
Kas siinä sulle miettimistä!!
Miehen kanssa, jota kohtaan on tunteita. Tunteeton seksi taasen häviää dildolle.