pitääkö Onnibussille mennä ajoissa?
Kommentit (14)
Omasta kokemuksesta: ei tarvitse. Eivät ne bussitkaan sielä asemalla ole ajoissa sitä ohjeissa mainittua 15min :D.
Viimeksi bussi oli 8 minuuttia myöhässä. Seuraavaksi kostan ja menen itse vartin myöhässä pysäkille. Mulle ei vittuilla!
Lähtöpysäkille ainakin Helsingissä kyllä. Auton pakkaus, lippujen tarkistus ym. Vie aikaa. Jos kaikki tulee 5 min. Ennen ei bussi tosiaankaan lähde ajoissa.
Ei kun kannattaa mennä 15 min myöhässä. Kyllä se bussi odottaa.
Mun kokemuksen mukaan Onnibus on todella usein myöhässä. Tulee reitiltä myöhässä ja vaihtoaika on olematon, niin päivän mittaan myöhästymiset vaan kasvaa. Eli varaudu siihen, että jos menet reippaasti etuajassa, joudut ehkä värjöttelemään pysäkillä pitkäänkin. Normi 5-10 minuutin aika riittää kyllä.
Saako Onnibussissa syödä omia eväitä? Mistään ei löydy tietoa.
Joo sanoisinko näin että Tampere-Helsinki reitillä ainakin täysin turhaa mennä se ohjeissa olevan 15min ennen lähtöä pysäkille... Ei se bussikaan silloin siellä ole. Kaipa tolla ajetaan takaa sitä, ettei kaikki pölähdä paikalle vasta juuri bussin lähtöaikaan, jolloin bussi ei pääse lähtemään ajoissa. Mutta oon monet kerrat menny pysäkille vasta muutamaa minuuttia ennen, ja aina se bussi on vasta silloin tullutkin.
2x matkustanut, ja tuli 3min ennen lähtöaikaa kummallakin kerralla se bussi vasta
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 12:14"]Saako Onnibussissa syödä omia eväitä? Mistään ei löydy tietoa.
[/quote]
Saa syödä :)
Riippuu mistä lähtee, jotkut vuorot on niin täysiä, ettei pääse ikkunapaikalle, jos ei ole ajoissa. Jos tuolla on merkitystä.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 15:15"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 12:14"]Saako Onnibussissa syödä omia eväitä? Mistään ei löydy tietoa. [/quote] Saa syödä :)
[/quote]
Mihin tämä tieto perustuu?
Lähtöselvitys ja turvatarkastus voi joskus ruuhkautua, joten minä olen pysäkillä jo ainakin tuntia ennen lähtöaikaa. Odotellessa voi sitten käydä taxfreessä jos jää ylimääräistä aikaa.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 12:14"]
Saako Onnibussissa syödä omia eväitä? Mistään ei löydy tietoa.
[/quote]
Omia eväitä saa syödä, vieraalta ei saa ottaa ilman lupaa.
Heh, mielellään tosiaan ajoissa.