Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassua. Nykissä tulee lunta, koko kaupunki lamaantuu.

Vierailija
27.01.2015 |

Ei tarvitse mennä kouluun, ei töihin.

Suomessa kun tulee lunta, kaikki jatkuu ihan tavallisesti. Sama pakkasen kanssa.

Suomessa ei koskaan ole luvallista jäädä kotiin.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän Carrie, Samantha, Charlotte ja Miranda pärjää siellä?

Vierailija
42/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 09:10"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 07:58"]Rauhoitu! Vitsiksi oli tarkoitettu :) Tiedän, että se on kaaos. Tais olla 2007 Pyryn päivänä kun lunta tuli ihan mukavasti ja kyllä, kaikki oli sekaisin, myös Suomessa. [/quote] En minä muista että normaali elämä olisi kosksan häiriintynyt. Parkkipaikan auraus on ainoastaan joskus viivästynyt. Koko maa eo ole sekaisin jos muutaman pääkaupunkiseudun muurahaistyöläisen työmatka juna myöhästyy kymmenen minuuttia.

[/quote]

Se että sinä et muista jotain, ei vielä tarkoita mitään. Ehkä pienillä paikkakunnilla ei mikään mene sekaisin, kun kahdella aura-autolla saadaan aurattua ne kolme katua kyliltä ja ruuhkakin tarkoittaa sitä, että kaksi autoa liikkuu yhtäaikaa samalla tiellä, vastakkaisiin suuntiin. Helsinki nyt on kaupunki. Mihin se spora liikkuisi, jos sille ei ole aurattu reittiä. Aurauksessa on haasteensa kun jokaisen kadun varressa molemmin puolin on autot parkissa. Jokaisen on lapioitava se autonsa esiin aurausvallin takaa. Ihmisiä on sen 30 sijaan liikkeellä satoja tuhansia. 

Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää? Eikö kaikki olekaan kuten minun pikkuisessa kylässäni??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallissa käydessäni olen toisiaan päästänyt mehukkaan paskatortun pore altaaseen ja poistunut nopeasti paikalta. Oli sen arvoista.

Vierailija
44/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen viettänyt 2h paikallisjunassa täällä pääkaupunkiseudulla sääolosuhteiden takia.

Vierailija
45/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa isoissa kaupungeissa jo autojen renkaat eivät ole mitään nastarenkaita saatikka talvirenkaita a'la Suomi. Jo se aiheuttaa hankaluuksia ja onnettomuuksia liikenteessä. Eipä tietenkään kannata varsinaisia talvirenkaita laittaakaan, kun lunta on kunnolla 5 päivää vuodessa.

Vierailija
46/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso maa, isot säänvaihtelut. Olen asunut pari vuotta New Yorkissa ja kokenut kaikenlaisia säitä - +40 helteitä, hurjempia ukkosia, rankempia sateita ja niiden tuomia tulvia, ankarampia lumimyrskyjä - kuin Suomessa ikinä. -40 pakkasta ei sentään, mutta yli -20 kyllä, mikä on paljon kun sentään ollaan eurooppalaisittain noin Rooman tasolla. Lumimyrsky oli just niin kuin Pieni talo preerialla-sarjassa kuvattu - puoli minuuttia ja tasan kaikki katoaa näkyvistä. 

Vierailija
47/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 11:21"]

Iso maa, isot säänvaihtelut. Olen asunut pari vuotta New Yorkissa ja kokenut kaikenlaisia säitä - +40 helteitä, hurjempia ukkosia, rankempia sateita ja niiden tuomia tulvia, ankarampia lumimyrskyjä - kuin Suomessa ikinä. -40 pakkasta ei sentään, mutta yli -20 kyllä, mikä on paljon kun sentään ollaan eurooppalaisittain noin Rooman tasolla. Lumimyrsky oli just niin kuin Pieni talo preerialla-sarjassa kuvattu - puoli minuuttia ja tasan kaikki katoaa näkyvistä. 

[/quote]

Joo mutta tätä ei perähikiän mamma voi käsittää. Kun ei meillä Viitasaarella tämmöistä ole!

Vierailija
48/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 11:24"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 11:21"]

[/quote]

Joo mutta tätä ei perähikiän mamma voi käsittää. Kun ei meillä Viitasaarella tämmöistä ole!

[/quote]

Niin, ja sitä paitsi sehän oli joku tsoukki tai jotakin. 

Mua ärsyttää kun USAssa on näitten narisijoitten mielestä aivan kaikki pielessä aina. 

Vierailija
49/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuviikosta samaa herkkua saadaan lisää tännekin, -onhan hätävaraa varattu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä