Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex levittelee kaikenlaisia tarinoita ja syytöksiä minusta ja lasten asioista / tapaamisista ym. facebookissa

Vierailija
10.11.2021 |

Pitääkö tuota vaan sietää, vai kannattaako asiasta tehdä joku kunnianloukkausilmoitus?

Hän usein kirjoittelee facebookissa täysin vääristeltyjä tarinoita esim. siitä, että estäisin häntä tapaamasta lapsia (ei pidä mitenkään paikkaansa; hän itse tapaa niitä harvoin), ja kaikenlaista muuta perätöntä tai täysin vääristeltyä.
Itse en näe näitä julkaisuja, mutta saatan kuulla tuttavien kautta (tod.näk. niitä on vielä enemmän kuin tiedän).
Osa on jopa aika törkeitä ja todella asiattoman oloisia.

Asiasta tekee ikävän se, että hänen kavereinaan on todella paljon ihmisiä jotka olivat minunkin tuttavia/ystäväiä ja tuntevat / tietävät minut, vaikkei nyt enää ole tullutkaan yhteyttä pidettyä.

Ei ole reilua, että hän antaa tilanteesta (esim. minun elämästä/toiminnasta) täysin vääristellyn kuvan lukuisille ihmisille, jotka tuntevat minut.

Tätä on siis jatkunut jo vuosia.

Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä lastenvalvojalla sovitut tapaamiset? Aina, kun ex tekee oharit tai muuta väärin esim kirjoittelut valheita niin kirjoita omalle facesivuille. Ei mitään törkyä, vaan asiallinen teksti eli oikaiset väärät kirjoitukset.

En viitsisi lähteä ollenkaan tuolle linjalle. En koe mielekkäänä mitenkään puida jossain facebookissa eroa tai  lasten isän tekemisiä, kun erostakin on jo monen monta vuotta. Mielestäni se olisi jopa noloa.

Sitä paitsi, moni vanha tuttu sieltä exän itselleen haalimasta "piiristä" ei enää ole minun fb-kavereissa, vaikka on exällä, eli monikaan minut tuntevista ei edes näkisi näitä minun "korjauksia"/"totuuksia". 

ap

Vierailija
22/24 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä lastenvalvojalla sovitut tapaamiset? Aina, kun ex tekee oharit tai muuta väärin esim kirjoittelut valheita niin kirjoita omalle facesivuille. Ei mitään törkyä, vaan asiallinen teksti eli oikaiset väärät kirjoitukset.

Miksi pitää EX-kumpania seurata F.B. ? Unohda koko mies.Poista hänen profiili omista tiedostoista.Tahdotonta tänne hänestä kirjoitaa. Ota kontakti naisten tuki ry. Löydät netistä yhtestiedot.Saat asianmukaista tietoa nevoa ihan kaikessa! Num. 1 poista sen miehen profiili heti omalta sivultasi.Anna hänen olla. Paska lähtee pesemällä, paha olo puhumalla naistentuki ry.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä ensin kavereitasi lähettämään sinulle kaikki hänen tekemät julkaisut, jotka esittävät sinusta perättömiä väitteitä (tai levittävät yksityiselämää loukkaavaa tietoa.)

Jos haluat, anna miehelle tiedoksi, että jos hän ei lopeta ja poista kyseisiä julkaisuja, viet asian poliisille.

Lopulta teet rikosilmoituksen poliisille koskien kunnianloukkausta (ja yksityiselämää loukkaavan tiedon esittämistä.)

Screenshotit kaikesta. Kaikki talteen. Mielellään linkit julkaisuun myös talteen - netissä on oikeasti ihan kaikki ikuisesti, vaikka poistaisi. Mun eksän oikeudenkäynnissä käytettiin todisteina screenshotteja. Kaikki valheellisen ja loukkaavan tiedon levittäminen on rikos. Myös se että esimerkiksi sanoo että estät tapaamasta lapsia - lisäksi että tämä on valhe, tämä on myös yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämistä. Asiallinen vanhempi ei jaa netissä lapseen liittyviä asioita tunnistettavasti.

Vierailija
24/24 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää EX-kumpania seurata F.B. ? Unohda koko mies.Poista hänen profiili omista tiedostoista.Tahdotonta tänne hänestä kirjoitaa. Ota kontakti naisten tuki ry. Löydät netistä yhtestiedot.Saat asianmukaista tietoa nevoa ihan kaikessa! Num. 1 poista sen miehen profiili heti omalta sivultasi.Anna hänen olla. Paska lähtee pesemällä, paha olo puhumalla naistentuki ry.

En tietenkään seuraa. En ole ollut hänen FB:ssä moniin vuosiin, olen estänyt hänet eli en edes näkisi mitään. Olen "unohtanut" hänet (mitä nyt onnistuu jotain kauttaa tunkemaan jotain ilkeitä tai törkeitä viestejä).

Ainoastaan kuulen näistä fb-julkaisuista välillä tuttavilta, kun jo hekin ihmettelevät niitä juttuja.

ap