Olenko ihan mulkku naiseksi?
Tapasin laivalla mua pari vuotta nuoremman miehen. Meillä luisti juttu samantien ja niinhän siinä kävi, että samaan sänkyyn päädyttiin. Mies halusi nähdä myös seuraavana päivänä ja niin tehtiinkin. Mies oli ison kaveriporukan kanssa liikenteessä, mutta jätti porukan ja oli vain mun kanssa.
Selvisi kuitenkin että mies seurustelee ja asuu yhdessä naisen kanssa. Heillä ei ole lapsia. Mies kertoi että nainen on häntä 10 vuotta nuorempi, juuri pari vuotta sitten päässyt lukiosta. Nainen on ollut sen jälkeen kotona, eikä ole onnistunut saamaan mitään koulutuspaikkaa itselleen. Miestä on ruvennut iso ikäero mietityttämään, koska hän itse haluaisi viettää jo aikuisen elämää. Ekana yönä harrastettiin seksiä, toisena yönä vain olimme sylitysten. Lähtöpäivänä miehen piti matkustaa kotipaikkakunnalleen, mutta hän halusi olla kanssani vielä sen tunnin ajan ennenkuin bussi lähtee ja pyysi mua kahville. Mies halusi kävellä käsi kädessä, halaili ja suuteli. Sanoi että tuntuu niin hyvältä olla mun kanssa, että häntä ei kaduta yhtään, vaikka ajatukset on jotenkin ihan sekaisin. Hän halusi numeroni ja vielä soitti siihen samantien varmistaakseen että annoin oikean numeron.
Meillä oli ihan uskomattoman ihanaa, ja samana iltana mies laittoi mulle viestiä jossa kertoi olevansa hämmennyksissä, ja että voi kun oltaisiin saatu viettää vielä aikaa yhdessä. Että hän haluaisi tavata mahdollisimman pian ja mun kanssa oli niin helppo ja hyvä olla. Sanoi että tämä viikko menee varmaan selvitellessä mitä tekee suhteensa kanssa.
Olen ihan auttamattomasti ihastunut. En tajua mitä mies näkee mussa. Kysyin epäuskoisena että eikö miestä häiritse että mulla on kolme lasta, ei haitannut mitään. Sanoi vain, että olen varmasti hyvä äiti mun lapsille ja sanoo itsekin pitävänsä lapsista. Olen ihan nätti, mutten todellakaan sitä luokkaa kuin miehen parikymppinen kaunotar. Mies on itsekin aivan tajuttoman komea.. voih.. Mua harmittaa koska en haluaisi rikkoa heidän suhdettaan, tunnen olevani aikamoinen paska. Tiedän etten saisi koskea varattuun mieheen. Mies oli alusta asti aktiivisempi mun suhteeni, keksi koko ajan syitä että olisin voinut jäädä vielä hetkeksi viereen.
Miltä tämä kuulostaa teistä? Oliko vain tyypillinen viikonloppuseikkailu? En ajatellut ottaa mieheen itse yhteyttä, mutta jos hän laittaa viestiä vastaan kyllä. Apua :(
Kommentit (16)
Niin mäkin 2 ajattelen. Kuulostaako mies teidän mielestä siltä että on oikeasti kiinnostunut musta?
ap
Kai tiedät sen jo itsekin? Olet. Ihminen, joka pettää varatun kanssa ja tietää tämän on täysi luuseri. Sinuna ottaisin yhteyttä miehen tyttöystävään ja kertoisin kuinka asiat on. Tekisit edes yhden asian oikein. Sillä naisella on oikeus tietää miehensä puuhista.
Hei
ota se.
Kerro sitten ihan heti ensi kerralla että haluat olla hänen ihan ikuisesti. Olethan jo kertonut myös lapsistasi.
Sinulle se ei maksa mitään, mutta lapsillesi se saattaa vaikuttaa, jos "luotettavat" aikuisett vaihtuvat kovin tiheään.
Se juttu tyttöystävästä ja 10 vuoden ikäerosta taitaa olla ainakin jossan määrin fiktiota, tai ainakin haaveilua. Miksi hän olisi muuten halunnut sinua.
Parisuhteessa oleva tekee itse päätöksen pettää, sitä päätöstä ei kolmas pyörä aikaan saa. En siis millään tasolla ole koskaan tuntenut huonoa omatuntoa jos olen varattuun törmännyt (vaikka harvoin he sitä edes ensin kertovat). Mutta sellaista petturia en itse koskaan vakavasti miehekseni ota. Joskus annan heidän viedä ulos illallisille jne. mutta tuollaiseen leikkiin se jääkin. Palatkoon takaisin huonosti toimivaan parisuhteeseensa.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:16"]
Hei
ota se.
Kerro sitten ihan heti ensi kerralla että haluat olla hänen ihan ikuisesti. Olethan jo kertonut myös lapsistasi.
Sinulle se ei maksa mitään, mutta lapsillesi se saattaa vaikuttaa, jos "luotettavat" aikuisett vaihtuvat kovin tiheään.
Se juttu tyttöystävästä ja 10 vuoden ikäerosta taitaa olla ainakin jossan määrin fiktiota, tai ainakin haaveilua. Miksi hän olisi muuten halunnut sinua.
[/quote]
Eeeeh, taidat olla sekopää. Kukaan FIKSU mies ei edes alkaisi parikymppisen kanssa kolmekymppisenä seurustelemaan. Pitää suhteessa olla substanssia muillakin tasoilla. Toisekseen, oma mieheni on minua 7 vuotta nuorempi ja vaihtoi nuoremmasta (ja rumemmasta) exästään minuun. Ne ovat ne kasvonpiirteet eikä ikä, joka ihmisen kauniiksi tekee! Puhumattakaan koulutuksesta ja muusta.
Mies kuulostaa täydeltä idiootilta. Ota nyt ihmeessä miehen tyttöystävään yhteyttä ja paljasta tämä luuseri.
Offtopic: Miksi naiset aina ihastuvat idiootteihin? Joku ylemmyyden tunne ,kun mies on tyhmä kuin saapas?
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:51"]Mies halusi kävellä käsi kädessä, halaili ja suuteli. Sanoi että tuntuu niin hyvältä olla mun kanssa, että häntä ei kaduta yhtään, vaikka ajatukset on jotenkin ihan sekaisin. Hän halusi numeroni
Olen ihan auttamattomasti ihastunut. En tajua mitä mies näkee mussa.
[/quote]
Mies halusi sitä ja mies halusi tätä ja sinä olet ilmeisesti niin hellyydenkipeä, että heti ihastut. Miksi muuten ihastuit? Mikä hänessä on niin upeaa, paitsi se, että on kiinnostunut sinusta? Mitä sinä näet hänessä?
Näetkö itse tässä hyvän alun kestävään, aitoon ja rehelliseen parisuhteeseen?
Sitähän minäkin.
10, no, en näe. Taidan olla tosi pinnallinen, mutta mies on todella hyvännäköinen. Tokihan se kiinnosti. En ole itsekään hakemassa mitään varsinaista seurustelusuhdetta, en halua sitoutua.
ap
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:51"]
Tapasin laivalla mua pari vuotta nuoremman miehen. Meillä luisti juttu samantien ja niinhän siinä kävi, että samaan sänkyyn päädyttiin.
[/quote]
Ihanko ensitapaamisella annoit? Olitpa helppo. Ei todellakaan mikään tyypillinen viikonloppuseikkailu.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:50"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:51"]
Tapasin laivalla mua pari vuotta nuoremman miehen. Meillä luisti juttu samantien ja niinhän siinä kävi, että samaan sänkyyn päädyttiin.
[/quote]
Ihanko ensitapaamisella annoit? Olitpa helppo. Ei todellakaan mikään tyypillinen viikonloppuseikkailu.
[/quote]
Milläs vuosituhannella sä oikein elät kun nainen on edelleen antajan roolissa? Hus, takas hellan ääreen!
Minä olin kuin tuo mies. Hetkeäkään en kadu. Rakkaus, oikea ihminen tuli vaan vastaan ja olen päätöksestäni todella iloinen vielä vuosienkin jälkeen!
sä et oo mulkku mutta saatat siipeesi saada tuossa
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:20"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:16"]
Hei
ota se.
[/quote]
Eeeeh, taidat olla sekopää. Kukaan FIKSU mies ei edes alkaisi parikymppisen kanssa kolmekymppisenä seurustelemaan. Pitää suhteessa olla substanssia muillakin tasoilla. Toisekseen, oma mieheni on minua 7 vuotta nuorempi ja vaihtoi nuoremmasta (ja rumemmasta) exästään minuun. Ne ovat ne kasvonpiirteet eikä ikä, joka ihmisen kauniiksi tekee! Puhumattakaan koulutuksesta ja muusta.
[/quote]
no eikö ap just tuolla alotuksessa kertonnu että se nykyinen tyttö on paljon kauniimpi kun hän?
Moeshän sen oman suhteensa rikkoo/rikkoi. Sinuna en ottaisi yhteyttä itse enkä suostuisi yhteydenpitoon, ellei ja ennen kuin mies on setvinyt edellisen suhteensa loppuun asti.